Hidden Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Det er en WDC tror jeg, 80GB. Problemet er bare at det er under 40GB igjen, resten er sporløst borte. Den er delt opp i 2 partisjoner, og jeg sjekket med Partition Magic, kjører check disk nå og skal prøve en error check etter det, men tviler på at noe godt vil komme ut av det uansett. Har aldri opplevd dette før, så har noen tips av noe slag? OS: Win2k - system: NTSF, SP 4 Endret 22. november 2003 av Hidden Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du har slette temp filene, brukt disk opprydings verktøyet, papirkurven, osv Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Glemte å si at jeg formatterte C: stasjonen i går, og det er der temp filene ligger. Jeg pleier å slette slikt jevnlig uansett. I det siste har jeg hørt tildels virkelig ekle lyder fra HD'en, som regelrette smell etterfulgt av en heslig krafselyd.. er ikke moro å bruke denne maskina når en hopper i stolen hver gang må vel få gjort backup på CD av de viktigste filene før... *svart skjerm* Men jeg tror den relativt nye HD'en har seriøse problemer, selv om diverse program jeg har prøvd ikke viser feil av noe slag? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Skal se at du har mistet halve partisjonen, klarer du å se hvor store partisjonene dine er? Ja det høres ut som du har disk problemer med det du nevnte, men ta og skjekk ledningene til disken. Hadde selv noe lingnende, i mitt tilfelle var det bare strøm ledingen som ikke var helt frisk. Endret 22. november 2003 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå