Knut S Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 tømmerstokk ??? med tenner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hei, Knut Sunshine Sørli. Jeg er noe usikker, men den runde snuten ligner mer på alligator enn krokodille, og disse krypdyrene fantes allerede for mer enn 250 millioner år siden, og det tyder på en svært vellykket "konstruksjon" ! Bildet er veldig godt eksponert, og skarpheten er formidabel, - alle detaljer synes godt ! Kameravinkelen gir inntrykk av at du har stått ganske nær dette raske og livsfarlige rovdyret (?) M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Hei, Knut Sunshine Sørli. Jeg er noe usikker, men den runde snuten ligner mer på alligator enn krokodille, og disse krypdyrene fantes allerede for mer enn 250 millioner år siden, og det tyder på en svært vellykket "konstruksjon" ! Bildet er veldig godt eksponert, og skarpheten er formidabel, - alle detaljer synes godt ! Kameravinkelen gir inntrykk av at du har stått ganske nær dette raske og livsfarlige rovdyret (?) M v h Albert. Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja du har nok rett at det er alligator. Fascinerende dyr. De er ikke så farlige når de er gode og mette men jeg var på sikker plass uansett da Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Nå er det allerede klargjort at det knudrete og spissnesede er en alligator og ikke en "croc arrond the clock". Bra kvalitet - og bedre enn mine Indian Muggers fra Goa som gjerne forsyner seg med et par fiskere i året. Fikk meg til å huske en sang, men ikke hele sangen - bare et bruddstykke av refrenget: "Se der svømmer en alligator, men så var det bare ræva på'n Teodor". Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 ER vel noen veskeprodusenter som gjerne skulle ha satt tenna i denne... Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2016 Nå er det allerede klargjort at det knudrete og spissnesede er en alligator og ikke en "croc arrond the clock". Bra kvalitet - og bedre enn mine Indian Muggers fra Goa som gjerne forsyner seg med et par fiskere i året. Fikk meg til å huske en sang, men ikke hele sangen - bare et bruddstykke av refrenget: "Se der svømmer en alligator, men så var det bare ræva på'n Teodor". Roar ja er nok endel som blir tatt av disse. ikke å anbefale å kødde med de nei Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2016 ER vel noen veskeprodusenter som gjerne skulle ha satt tenna i denne... åja og dessverre er det masse tyvjakting på de forsatt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Flott og skarpt bilde av en perfekt skapning..(den må jo være det siden den ikke har forandret seg på 250 mill. år) Den så trøtt og mett ut og det var jo bra for Knut Crocodile Dundee Sørli Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2016 Flott og skarpt bilde av en perfekt skapning..(den må jo være det siden den ikke har forandret seg på 250 mill. år) Den så trøtt og mett ut og det var jo bra for Knut Crocodile Dundee Sørli ja hadde fort kunne blitt hakkebiff av meg da Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Mett eller ikke mett, ville ikke pirke bort i denne. Skarpt og detaljert "portrett" av uhyret. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg