Gå til innhold

tømmerstokk ? med tenner :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Knut Sunshine Sørli.

Jeg er noe usikker, men den runde snuten ligner mer på alligator enn krokodille, og disse krypdyrene fantes allerede for mer enn 250 millioner år siden, og det tyder på en svært vellykket "konstruksjon" !

Bildet er veldig godt eksponert, og skarpheten er

formidabel, - alle detaljer synes godt !

Kameravinkelen gir inntrykk av at du har stått ganske nær dette raske og livsfarlige rovdyret (?)

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Knut Sunshine Sørli.

Jeg er noe usikker, men den runde snuten ligner mer på alligator enn krokodille, og disse krypdyrene fantes allerede for mer enn 250 millioner år siden, og det tyder på en svært vellykket "konstruksjon" !

Bildet er veldig godt eksponert, og skarpheten er

formidabel, - alle detaljer synes godt !

Kameravinkelen gir inntrykk av at du har stått ganske nær dette raske og livsfarlige rovdyret (?)

M v h

Albert.

Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja du har nok rett at det er alligator. Fascinerende dyr.

De er ikke så farlige når de er gode og mette men jeg var på sikker plass uansett da

Lenke til kommentar

Nå er det allerede klargjort at det knudrete og spissnesede er en alligator og ikke en

"croc arrond the clock".

Bra kvalitet - og bedre enn mine Indian Muggers fra Goa som gjerne forsyner seg med et par fiskere i året.

Fikk meg til å huske en sang, men ikke hele sangen - bare et bruddstykke av refrenget: "Se der svømmer en alligator, men så var det bare ræva på'n Teodor".

Roar

Lenke til kommentar

Nå er det allerede klargjort at det knudrete og spissnesede er en alligator og ikke en

"croc arrond the clock".

Bra kvalitet - og bedre enn mine Indian Muggers fra Goa som gjerne forsyner seg med et par fiskere i året.

Fikk meg til å huske en sang, men ikke hele sangen - bare et bruddstykke av refrenget: "Se der svømmer en alligator, men så var det bare ræva på'n Teodor".

Roar

ja er nok endel som blir tatt av disse. ikke å anbefale å kødde med de nei :)

Lenke til kommentar

Flott og skarpt bilde av en perfekt skapning..(den må jo være det siden den ikke har forandret seg på 250 mill. år)

Den så trøtt og mett ut og det var jo bra for Knut Crocodile Dundee Sørli ;)

ja hadde fort kunne blitt hakkebiff av meg da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...