Torhild Jansen Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 ... må nok forsørge meg sjøl nå ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 ett flott fuglbilde du presenterer her 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 ett flott fuglbilde du presenterer her Takk skal du ha Lenke til kommentar
okjo Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Litt soft (hadde tålt litt oppskarping /kontrast) men vakker liten krøpp, god kontroll på lyset. Ville kompet sånn at mest luft til venstre foran nebbet og mindre til høyre. Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Enig med Oddmund, men likvel et fint bilde av gråspurv M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Litt soft (hadde tålt litt oppskarping /kontrast) men vakker liten krøpp, god kontroll på lyset. Ville kompet sånn at mest luft til venstre foran nebbet og mindre til høyre. Mvh Oddmund Takk for dine forslag, som jeg skal prøve Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Enig med Oddmund, men likvel et fint bilde av gråspurv M v h Leif Takk takk Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Enig med Oddmund, men likvel et fint bilde av gråspurv M v h Leif Takk takk Leif Bare hyggelig Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Ser litt bortkommen ut stakkar. Då får gi'n litt solsikkekjerne for det er døm helt ville etter. Skarphet og farger sitter, men jeg ville økt kontrast og kanskje dempet lyset for å få detaljene enda bedre fram. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Vanligvis bruker jeg som mann ikke dette uttrykket, men gjør et unntak her og kaller den "nusselig". Kjempekoselig portrett. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg