Rustymagus Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Alienation gjør nøyaktig det som skal til for å skape en tilfredsstillende spillopplevelse.ANMELDELSE: Alienation Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 At det mangler co-op offline er nedtur. Styrer unna! Lenke til kommentar
Ali på mali Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Ser ut som en kopi av helldivers, som var graitis på ps-pluss for litt siden. Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Housemarque er gameplay-kongene når det kommer til tohåndsskytere. Resogun var det beste PS4-eksklusive spillet spør du meg (det er ikke eksklusivt lengre, men fortsatt blant de bedre). Kult at du liker det, da gleder jeg meg til å spille Lenke til kommentar
MARTIANS Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 At det mangler co-op offline er nedtur. Styrer unna! Housemarque har allerede sagt at det er på vei. Å styre unna et så fantastisk spill nå rimer ikke. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 At det mangler co-op offline er nedtur. Styrer unna! Housemarque har allerede sagt at det er på vei. Å styre unna et så fantastisk spill nå rimer ikke. Da lyt eg vel kanskje sjekke om spillet leverer 1080/60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå