Alvion Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hvordan kan man skifte fargen på vinylene?? Det står at man kan det i maualen, men ikke hvordan.. :grine: Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 velg vinyl-layer så velger du "vinyl color" ca. midt på skjermen, under der du kan velge rekkefølgen Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Eh... Jeg vet ikke om det er jeg dum, men jeg finner det ikke. Har kjørt ca. 30-35 av løpene. Er du sikker på at det er der på Xbox?? Lenke til kommentar
WIpER_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har gjort det på xbox, så det er der ja! sinnsykt kult med farge på vinylen=) Fabelaktig bra spill altså! Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Ja men HVOR?! Jeg blir gal! Finner det ikke! Heeelp Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Har samme problemet jeg og på ps2.... får til på panseret men ikke på sidene.... Men men....spillet er konge.... kommer noen nye biler en gang i blant men.... sitter og kjører subaru nå....bytta fra MX-5 ... Endret 22. november 2003 av Leffy Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Ok, hvis jeg har forstått det rett, så trykker jeg: Jeg går inn på Customize Ride trykker Visual, Vinyl og en av leyerne? Men hva nå?? Det er jo ikke noe der! Kan noen gi meg en utdypende veiledning?! Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Jepp samme til meg og. Men til meg står det ca nederst i venstre hjørne at jeg kan trykke på en knapp på kontrollen som da fører meg til fargene.... får ikke helt til det jeg heller... Nei dette har jeg ikke tid til nå...spille litt mer...har kjørt nå 45 av 111 siden det kom i posten i dag..... dette blir en laaaang natt.. Endret 22. november 2003 av Leffy Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Shit! Jeg er dum altså! Det står jo der.... Fant det ut, etter litt tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå