Cthulhu Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 «Pascal» kan lanseres før helga.Nvidia teller ned til sjette mai Lenke til kommentar
Zaph_ Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Spennende! I følge GamerNexus som har lagt en del arbeid i å dekryptere meldingen så er det nesten uten tvil snakk om en Pascal event. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Må si jeg gleder meg som en unge på natten før julaften til neste gen. skjermkort. Blir nok første gang jeg går til innkjøp av en selvbygget stasjonær. Endret 3. mai 2016 av Tobeass 2 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Blir interresant å se de første benchmark testene på hvordan de yter sammenlignet med dagens toppkort. 3 Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Blir garantert et GTX 1080 på meg. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Må si jeg gleder meg som en unge på natten før julaften til neste gen. skjermkort. Blir nok første gang jeg går til innkjøp av en selvbygget stasjonær. Føler med deg. Gjorde akkurat det samme selv ved forrige generasjon 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Gleder meg til oppfølgeren til GTX970-4GB som er et av de bedre kjøpene jeg har gjort på lenge. Så får jeg bare se hvilke spill som rettferdigjør oppgraderingen hmm. Endret 3. mai 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg som kjøpte et GTX980 for ett år siden, angrer nok litt på det per dags dato. Er ikke mange spill jeg drar i 4K på mer enn 25 FPS. Mulig jeg må dra frem lommeboka og spandere på meg et 1080. Er det noe foreløpig forventet pris på kortene? Evt noen som kan komme med spådommer basert på tidligere erfaringer? Lenke til kommentar
Tom@frogner Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 kanskje en grunn til at komplett.no har få asus g752 modeller med 980m og ingen 970m igjen på lager..... Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg som kjøpte et GTX980 for ett år siden, angrer nok litt på det per dags dato. Er ikke mange spill jeg drar i 4K på mer enn 25 FPS. Mulig jeg må dra frem lommeboka og spandere på meg et 1080. Er det noe foreløpig forventet pris på kortene? Evt noen som kan komme med spådommer basert på tidligere erfaringer? Gir nok mer ytelse og blir langt billigere å skaffe enda et 980 kort til SLI. 1 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg som kjøpte et GTX980 for ett år siden, angrer nok litt på det per dags dato. Er ikke mange spill jeg drar i 4K på mer enn 25 FPS. Mulig jeg må dra frem lommeboka og spandere på meg et 1080. Er det noe foreløpig forventet pris på kortene? Evt noen som kan komme med spådommer basert på tidligere erfaringer?Gir nok mer ytelse og blir langt billigere å skaffe enda et 980 kort til SLI.Hmm. Innser jeg følger for lite med på dette. Får lese meg opp litt. Takk for info. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Blir spennende å se hvor mye mer ytelse et 1080 kort gir i 4K på 2015 og 2016 spillanseringene kontra et 980Ti. SLI? Vel hmm det er alltid en gjenganger på "fungerer ikke i spillet de første ukene". Dvs. man må ofte klare seg med singlekort ytelse de første ukene før SLI blir støttet. Endret 3. mai 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg venter nok til Polaris blir lansert og hva AMD har å tilby 3 Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Prize? Hvis de følger trenden koster det vel noen prosent mer hva forrige generasjon kostet da det ble lansert. En pris mellom 5500 og 6000 kroner virker som en fornuftig gjettning. 1 Lenke til kommentar
Cyberpunk Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg som kjøpte et GTX980 for ett år siden, angrer nok litt på det per dags dato. Er ikke mange spill jeg drar i 4K på mer enn 25 FPS. Mulig jeg må dra frem lommeboka og spandere på meg et 1080. Er det noe foreløpig forventet pris på kortene? Evt noen som kan komme med spådommer basert på tidligere erfaringer? Ville kanskje gjettet rundt 6 til 7 tusen for 1080 (hvis det er det det skal hete som ryktene tilsier) og 8 - 9 tusen for 1080Ti når den kommer til juletider. Er vel de prisene som har vært til tidligere lanseringer, men ingen som vet produksjonskostnadene på HBM2 og GDDR5X pluss de dårlige dollarkursene som er idag. Kan sikkert regne med en tusenlapp ekstra bare der. Er bare noe JEG tror altså, så ta det med en klype salt Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Nå håper jeg virkelig dere har husket på å fylle sparebøssen gutter , om det er high end kortene som kommer nå snakker vi om en startpris på minst 4 til 6 tusen. Er det derimot low - end så holder det med noen få tusenlapper. Personlig tror jeg at om dere har et 970 eller bedre kort kan man gjerne vente en generasjon til... Lenke til kommentar
Cyberpunk Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Nå håper jeg virkelig dere har husket på å fylle sparebøssen gutter , om det er high end kortene som kommer nå snakker vi om en startpris på minst 4 til 6 tusen. Er det derimot low - end så holder det med noen få tusenlapper. Personlig tror jeg at om dere har et 970 eller bedre kort kan man gjerne vente en generasjon til... Har 2x 970 i sli, men kommer fremdeles til å oppgradere til ett 1080. 3.5GB VRAM er for lite til 3440x1440 oppløsning Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Nå håper jeg virkelig dere har husket på å fylle sparebøssen gutter , om det er high end kortene som kommer nå snakker vi om en startpris på minst 4 til 6 tusen. Er det derimot low - end så holder det med noen få tusenlapper. Personlig tror jeg at om dere har et 970 eller bedre kort kan man gjerne vente en generasjon til... Siden jeg hr 970 så venter jeg da kanskje til jeg skal oppgradere hele maskinen når cannonlake eller neste er ute. Irriterer meg nesten litt hvor god levetid X58 maskinen fra januar 2009 har fått så lenge den har blitt foret med SSDer og litt halvgode skjermkort. 2560x1440p sørger for at 970 jobber hardt, men er ikke verre enn at jeg tåler non-native 1080p om det kniper. Endret 3. mai 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå