Tåka Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Har lagt merke til at hvis jeg venstre klikker på info ikonet for websider så er informasjonen på Russisk?? Noen ide hva det kan være? ser ut som det bare er i Firefox, jeg har slettet alt av tilegg osv i instillinger og utvidelser men det er der alikevel. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Dette 'info ikonet' er ikke standard. Det kommer antagelig fra en sikkerhetspakke eller browser extension du har installert, for å fortelle deg at en link er sikker eller usikker. Så kan det ha skjedd en feil i software som gjør at meldingen som skal stå der er på feil språk. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Dette 'info ikonet' er ikke standard. Det kommer antagelig fra en sikkerhetspakke eller browser extension du har installert, for å fortelle deg at en link er sikker eller usikker. Så kan det ha skjedd en feil i software som gjør at meldingen som skal stå der er på feil språk. Ok kanskje etter jeg instalerte F-Secure som gjør det takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå