Redaksjonen. Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Alternativet kan gi dårligere dekning, hevder selskapet.Telenor vil bruke kreftfremkallende kreosot-stolper til 2023 Lenke til kommentar
Lurum Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det virkar jo som om problemet med svetting av (delar av) kreosoten skjer kun i ein startfase, og når det er sol. Eg ser to muligheiter her: Enten lagra dei behandla stolpane på ein egna plass i nokre år, så dei får svetta frå seg nok; eller forsera svettinga på ein eller annan måte, for å få ned lagringstida. Ein treng no vel ikkje verta hysterisk (ala eternitt: der media legg det fram som om du vil få kreft dersom du går forbi eit etternittak.) Lenke til kommentar
Josef Ølgelig Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Kreftfremkallende kreosot-stolper, gitt. Vel, tenker man får la være å slikke på dem, da... 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er det noe eg ikkje har fått med meg når eg tenker at det eneste som er ett "problem" er at stolpene må behandles som spesialavfall når de engang skal byttes ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå