Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Om vi skal tro History Channel sitt "Ancient Aliens", så hadde Hitler en helt klar sammenheng med de utenomjordiske før andre verdenskrig, og er grunnen til at liket aldri ble funnet, fordi de hentet ham :huh:

 

Hva syns du om dette, Porcius? Dette virker da troverdig? Skjønner du nå hvorfor vi latterliggjør en flat jord? Fordi det er faktisk samme type "klin kokos og burde vært innlagt" og "Mikke Mus" som det.

 

(Dette er faktisk seriøst, jeg holdt på å daue av latter - om Hitler faktisk døde eller ikke er én ting, men Aliens...... amagawd)

 

Et siste svar. Aliens amagawd? Det er jo spinnende globe folk som vil tro på aliens.

Mikke mus? Har du glemt Pluto på Pluto?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wut? Pluto på Pluto? :D

 

Kun en sjargong som vi flat earthere har :D

Neida, ser ikke bort fra at Mikkes hund Pluto en eller annen gang var på Pluto i en tegneserie. Eller blander han muligens med SuperLangbein her? Vil tro at SuperLangbein som spiste superpeanøtter og kunne fly, var mer aktuell til å gjøre en romreise. Men dette med å utsette barnlige sinn for fortellinger om romreiser -- fy,fy!

Jeg tror selve grunnen til at mange unge idag ikke føler seg helt normale, er all propagandaen om romreiser de har blitt utsatt for.

Lenke til kommentar

Nei, du trenger ikke si det til noen, jeg bare håper du da ser, når sola plutselig er HELT ANNET sted på himmelen i forhold til hva FE vil at du skal tro, at det skal gå opp lite lys for deg. Hvorfor er dette så inni hampen vanskelig for deg å forstå?

 

Men skjønner nå at du ØNSKER at jorda er flat, fordi du har satt deg selv i en situasjon hvor hvis du endelig en dag skjønner at den ikke er det, så faller hele jesusen din sammen, og du er livredd for at den verdenen du lever i vil rakne foran deg

 

Ønsker ikke noe slikt en gang for min værste fiende, så håper du kommer seg igjennom det og ser verden for hva den faktisk er, ikke hva du har blitt ljugd til om i alle disse årene. Som dere ville sagt "jeg skal be for deg". Seriøst, lykke til

Lenke til kommentar

Skjønte vel poenget, men ikke helt hvor sola skal være i forhold til FE. Har ikke kommet så langt ennå. Har lurt på disse "flekkene" på månen. Hva kunne de være? En påstod at hvis det er om natta er "flekkene" svarte, og hvis det er om dagen, er de lyse. Jeg tror ikke at månen er fullstendig gjennomsiktig slik noen hevder, men det virker som om de flekkene tilpasser seg månens bakgrunn. Noe som er interessant.

 

 

flatearth1.jpg

 

(lol)

Lenke til kommentar

Skjønte vel poenget, men ikke helt hvor sola skal være i forhold til FE. Har ikke kommet så langt ennå. Har lurt på disse "flekkene" på månen. Hva kunne de være? En påstod at hvis det er om natta er "flekkene" svarte, og hvis det er om dagen, er de lyse. Jeg tror ikke at månen er fullstendig gjennomsiktig slik noen hevder, men det virker som om de flekkene tilpasser seg månens bakgrunn. Noe som er interessant.

 

Vis gjerne ett bilde av jorden med flat horisont eller flat jord som ikke er manipulert Endret av aklla
Lenke til kommentar

Hvordan vet du at med 100% sikkerhet at ingen av de er manipulerte?

 

a) Beskyldninger om juks kan en alltids slenge fram og tilbake

b) Vil tro det generelt er lettere å dra/endre en rett horisont til en runding, enn å endre en krumning til en rett linje (photoshoppe)

c) Bildene stemmer med mine egne observasjoner.

 

Dette bildet er nok photoshoppet: Curiousity killed the cat.

 

4967532_700b.jpg

Lenke til kommentar

 

Vis gjerne ett bilde av jorden med flat horisont eller flat jord som ikke er manipulert

 

Hvordan gjøre deg tilfreds... men kan alltids legge ved noen bilder. Det tar ikke lang tid.

 

(...)

 

11-26-12airplane2.jpg

 

Last ned siste bildet. Åpne i Paint. Start på venstre siden, og strekk en rett linje langs overflaten der, og se hva som skjer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...