CaZpeR Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hvis morra di fløtter seg for mye ut mot kanten, flippern (morra di-vits, ikke personlig ment overhodet) Nei, men ettersom Bibelen sier at verden står på søyler, er det selvsagt en bespottelse å lure på sånne ting. Og lage bilder av en skive som svever i verdensrommet. Det er nei-nei. Var det ikke slik at den var i konstant bevegelse oppover? Og det var det som skapte tyngdekraft? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Var det ikke slik at den var i konstant bevegelse oppover? Og det var det som skapte tyngdekraft? Det er Flat Earth-society som hevder dette. Og på grunn av at de hevder det, mener mange at Flat Earth Society er en falsk forening som skal sette temaet i dårlig lys. Har selv aldri lurt på hvorfor ting faller ned. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Var det ikke slik at den var i konstant bevegelse oppover? Og det var det som skapte tyngdekraft? Det er Flat Earth-society som hevder dette. Og på grunn av at de hevder det, mener mange at Flat Earth Society er en falsk forening som skal sette temaet i dårlig lys. Har selv aldri lurt på hvorfor ting faller ned. Riiight.... "....mener mange at....". Kan vel korrigeres til : "....mener noen få at....." Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Men annen informasjon om søylene, det finnes ikke. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Har selv aldri lurt på hvorfor ting faller ned. At du aldri har lurt på det, tviler jeg ikke på. Men det er jo ikke nødvendigvis det samme som å vite hvorfor ting faller ned. Kan du være så snill å dele din forklaring dersom du har en? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Men annen informasjon om søylene, det finnes ikke. Dette skriver du fordi du er hjernevasket fra ung alder, til å tro at en verden kan sveve rundt i et verdensrom. "Men det er jo ikke nødvendigvis det samme som å vite hvorfor ting faller ned. Kan du være så snill å dele din forklaring dersom du har en?" Beklager, men jeg ser ikke vitsen med å spørre om hvorfor ting faller ned og hvorfor de fortsetter å være nede på bakken. Det å være nede på bakken er en normaltilstand, etter mitt skjønn. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 På en flytur er det interessante ting å se rett etter avgang og like før landing. Ellers er det et tykt skylag, som dette: Fra verdensrommet burde vi derfor sett en skyball: Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Jeg har jo misstenkt at "Festus" sitter innelåst en plass uten adgang til dagslys. Og om ikke dette bekrefter det, så vet ikke jeg? Dette må være en spøk, eller et menneske som aldri har sett en skyfri himmel.. Bergenser kanskje? 4 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Selv på flyturer på fine dager, virker det å være et kompakt skylag lengre oppe. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Så du tør å innrømme at du tror jorda er flat, men ikke at du er Bergenser? 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 På en flytur er det interessante ting å se rett etter avgang og like før landing. Ellers er det et tykt skylag, som dette: Fra verdensrommet burde vi derfor sett en skyball: Problemet ditt er at du ikke har noe forhold til en omkrets på 40.000km... og derfor poster du de bildene du gjør her. 1 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 På en flytur er det interessante ting å se rett etter avgang og like før landing. Ellers er det et tykt skylag, som dette: Fra verdensrommet burde vi derfor sett en skyball: Da er det endelig bekreftet. Enten skøyer du bare med oss eller så er du så dum at du ikke vet ditt eget beste. Hvis det siste er tilfelle, så håper jeg du blir tatt vare på av mennesker i hverdagen, for du kan umulig fungere på normal måte på egen hånd. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Men annen informasjon om søylene, det finnes ikke.Dette skriver du fordi du er hjernevasket fra ung alder, til å tro at en verden kan sveve rundt i et verdensrom. Hvordan følger det fra dette? Han sier det ikke finnes annen informasjon om emnet. Du sier han sier det fordi han er hjernevasket. Det skulle bety at du vet det finnes mer informasjon om søylene. Noe sier meg at du kunne parkert hele saken med å legge frem den informasjonen du har. Men det gjør du jo ikke. Fordi..? "Men det er jo ikke nødvendigvis det samme som å vite hvorfor ting faller ned. Kan du være så snill å dele din forklaring dersom du har en?"[/font][/color] Beklager, men jeg ser ikke vitsen med å spørre om hvorfor ting faller ned og hvorfor de fortsetter å være nede på bakken. Det å være nede på bakken er en normaltilstand, etter mitt skjønn. Du ser ikke vitsen? Hvorfor er du en del av diskusjonen da? Det er ikke ment som noe nedsettende - det er et seriøst spørsmål. Ser du ikke vitsen, da kan jeg for mitt bare liv ikke forstå hva du er her for. Det du skriver der er jo kun et forsvar for at en flat jord kun er dogma. Det også må du gjerne få syntes er greit, men av en eller annen grunn tror jeg ikke du ser på flat jord som dogma selv om du ikke bryr deg om faktaene bak. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 På en flytur er det interessante ting å se rett etter avgang og like før landing. Ellers er det et tykt skylag, som dette: Fra verdensrommet burde vi derfor sett en skyball: Jeg ser klokka var halv to på natta. Var du full da du skrev dette? 2 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Tror festus kan ta turen til USA og besøke han derre Benny Hinn. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Tja.. det kan se litt ut som en sky- eller snøball ja.. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 "Jeg ser klokka var halv to på natta. Var du full da du skrev dette?" Reaksjonen tyder på at jeg er inne på noe... Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Tja.. det kan se litt ut som en sky- eller snøball ja.. Men så plutselig, om en kommer lengre ut i det såkalte verdensrommet, skjuler skyene veldig lite. Photo or Painting? Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) "Jeg ser klokka var halv to på natta. Var du full da du skrev dette?" Reaksjonen tyder på at jeg er inne på noe... Ønsketenkning. Snarere prøver jeg å finne en grunn til at du aldri i livet har sett bilder fra fly som ikke er et skyteppe. Men gitt at du, mens du etter eget sigende allerede ser på stjernehimmelen, heller ikke klarer å knipse et bilde av den så er det sikkert mulig. Men det virker absolutt hårreisende merkelig. Derfor gjetter jeg på at du må ha vært full for å mene at bilder fra fly viser kun et skyteppe. Endret 2. mars 2018 av fokkeslasken 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå