Budeia Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 "Hva trenger himmelen strøm for?" Sukk. Det er diverse funksjoner, fra det helt små som at humler bruker magnetisme til å lette. Vi kan nok ikke ødelegge skaperverket i den grad, vi har ikke fått kuppelen til å falle ned over oss. Men vi er nok i verste fall i stand til å rasere all naturen ved å legge hele verden under betong og asfalt f.eks., og det blir et kjedelig sted å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 nå skjønner jeg hvorfor enkelte betegner religion som en sykdom... Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 "Hva trenger himmelen strøm for?" Sukk. Det er diverse funksjoner, fra det helt små som at humler bruker magnetisme til å lette. Bruker humler magnetisme til å lette? Forklar. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Hvorfor har humler vinger om de bruker magisk engledrevet elektromagnetisme? Endret 27. februar 2018 av aklla 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Humler er vel for tunge til å lette kun ved hjelp av vingene? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Humler er vel for tunge til å lette kun ved hjelp av vingene?Da hadde de ikke kunne lettet Men det spriter jo opp hverdagen å mene ting flyr ikke kan fly, men flyr pga magi.. Hva er de litt større, store, enda større, veldig store og enorme funksjonene til denne magiske engkelraftdrevne elektromagneten? "diverse funksjoner" er ikke så forklarende som du kanskje tror.. Endret 27. februar 2018 av aklla Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 "Hva trenger himmelen strøm for?" Sukk. Det er diverse funksjoner, fra det helt små som at humler bruker magnetisme til å lette. Hahahaha! Og du har frekkheten til å sukke 1 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 I gamle dager som niesen min sa om tiden før år 2000, før man fikk høy hastighet kamera trodde man insekt som humle fløy som fugler. Men etter man utviklet teknologi som kan studere en humle i flukt, oppdaget man at humlen kan lage oppdrift når vingene går oppover. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 nå skjønner jeg hvorfor enkelte betegner religion som en sykdom... Først nå? Du må være ny i tråden 1 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Tadaaa.... https://www.youtube.com/watch?v=mMDRqKmqVNs Bumble Bee Hair Detects Magnetic Fields -- Watch Hair Respond to a Magnet! Trodde Bibelen var det eneste sanne? Når sa Jesus at YouTube var det nye saliggjørende? Endret 27. februar 2018 av Garamond Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 "Hva trenger himmelen strøm for?" Sukk. Det er diverse funksjoner, fra det helt små som at humler bruker magnetisme til å lette. Vi kan nok ikke ødelegge skaperverket i den grad, vi har ikke fått kuppelen til å falle ned over oss. Men vi er nok i verste fall i stand til å rasere all naturen ved å legge hele verden under betong og asfalt f.eks., og det blir et kjedelig sted å være. Diverse funksjoner? Spennende, kan du nevne noen av de? Magnetisme og magnetfelt er kjempegøy! Hvor er magnetene som får en humle til å lette på en flat jord? Hvilken vei peker de i forhold til jordoverflaten? Siden humlen bruker magnetisme for å lette må den vel ha poler, og ikke bare bestå av et metall, kommer dette av at den spiser magnetisk materiale eller elektromagnetisme? Eller er magnetene over oss? Kan du tegne figur? Hvis kuppelen faller ned på oss, kan jeg ikke bare gå på hendene for å "falle ned på kuppelen" i stedet? Hva tenker du om "global" oppvarming forresten? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 "Hvis kuppelen faller ned på oss, kan jeg ikke bare gå på hendene for å "falle ned på kuppelen" i stedet?" Slik som det her må det være på psykiatrisk, altså. "Hva tenker du om "global" oppvarming forresten?" Det må være svindel, men det virker jo som det har blitt mye mer regn i juni, juli og august de siste årene. Noe som kan skyldes triksing med været. Youtube-videoer er ok så sant de støtter Bibelen, med mindre internett i seg selv er syndig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Tadaaa.... https://www.youtube.com/watch?v=mMDRqKmqVNs Bumble Bee Hair Detects Magnetic Fields -- Watch Hair Respond to a Magnet! Menneskehår gjør det samme, hvorfor flyr ikke vi? 3 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Tadaaa.... Tadaaaa.... ingen av videoene dine bekrefter påstanden din. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) men det virker jo som det har blitt mye mer regn i juni, juli og august de siste årene. Noe som kan skyldes triksing med været.Litt rundt global oppvarming: Langt bilde Det er altså ikke hvor varmt det var i fjor eller at det er kaldt i vinter, men over flere 10-år.. Endret 27. februar 2018 av aklla 4 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Tok en tur uttafor, og nesegrevet frøys, gitt. Så må ta meg av det her med magnetisme senere! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 "Hvis kuppelen faller ned på oss, kan jeg ikke bare gå på hendene for å "falle ned på kuppelen" i stedet?" Slik som det her må det være på psykiatrisk, altså. Youtube-videoer er ok så sant de støtter Bibelen, med mindre internett i seg selv er syndig. Jeg leste om dette i en kjent fransk tegneserie som er flere tiår gammel, da må det vel være sant? 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Tok en tur uttafor, og nesegrevet frøys, gitt. Så må ta meg av det her med magnetisme senere! Det er ofte det som er utfordringen. De som betviler global oppvarming ser ikke lenger enn nesegrevet sitt. Løft blikket og se det over tiår så ser vi at vi har et problem... Det ble forsøkt forklart, men igjen.... nisselua tres bare enda lenger ned.... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå