Gå til innhold

Jorden er flat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk tror at dette er ekte: (det viser bare at de som har den innstillingen dere liker, ikke kan se forskjell på hva som er ekte og ikke). 

Hvem tror at dette er ekte? 

Det er flere i kommentarfeltet under som tror at det er ekte. Og sikkert en del flere. Synes selv det ser ekte ut, sammenlignet med andre filmer fra "verdensrommet". 

Lenke til kommentar

Folk tror at dette er ekte: (det viser bare at de som har den innstillingen dere liker, ikke kan se forskjell på hva som er ekte og ikke). 

Det er flere i kommentarfeltet under som tror at det er ekte. Og sikkert en del flere. Synes selv det ser ekte ut, sammenlignet med andre filmer fra "verdensrommet". 

Leser vi samme kommentarfelt?

https://screenshots.firefox.com/hmzQb7HUu9qFtLDb/www.youtube.com

Det er ingen i kommentarfeltet der som seriøst mener dette er ekte, det nærmeste du kommer er sarkastiske kommentarer om aircondition.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingen i kommentarfeltet der som seriøst mener dette er ekte, det nærmeste du kommer er sarkastiske kommentarer om aircondition.

Under kommentaren til Dan Rob; "Let's do Mars first.. Venus is a literal Hell. "

...spør en Quam Mehdi: "So what's about this video ??? is it fake ???"

og Xdivel svarer "Yes". 

Hvis du vil kan jeg finne flere slike eksempler også. 

Lenke til kommentar

Under kommentaren til Dan Rob; "Let's do Mars first.. Venus is a literal Hell. "

...spør en Quam Mehdi: "So what's about this video ??? is it fake ???"

og Xdivel svarer "Yes". 

Hvis du vil kan jeg finne flere slike eksempler også. 

Når du skriver "flere i kommentarfeltet" tenker jeg at det er en betydelig andel, altså mer enn 1 av 20

Når man i praksis må lete gjennom kommentarfeltet for å finne eksemplene du snakker om blir det feil å bruke "flere", mer passende blir da ord som "enkelte" eller "noen".

Lenke til kommentar

Det er naturlig at innleggene som tror at filmen er ekte, ikke får mange tomler. 

Fant også dette innlegget: "IzzyDatDudeOne22 no duh, Sherlock. It's from a movie, the uploaded wasn't intending for this to look real, he said it himself that it's just from a movie."

IzzyDatDude har sikkert etterpå slettet sitt innlegg, for det finner jeg ikke.

Kan finne flere, også...

Lenke til kommentar

Du snakker ? oksebæsj ?. Du setter opp en falsk dikotomi, som du så bruker som en stråmann.

Om noen i et slikt kommentarfelt skulle gitt uttrykk for at de tror den filmen er ekte, så er nok den mest sannsynlige forklaringen at de tuller, troller eller er sarkastiske. Eller en kombinasjon. Men om det mot alle odds skulle være noen som faktisk tror at det de ser i den filmen er ekte (altså mennesker som lander på Venus), så vil det være et resultat av ignoranse, naivitet, kunnskapsmangel og/eller at de er lettlurte eller rett og slett dumme. Som er nøyaktig de samme grunnene til at noen faktisk tror at jorda er flat.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ser at tråden har sporet av til å diskutere Venus istedet for jorda og Venus som er rund, slik som Mars og månen.

Lukter litt desperasjon fra FE siden....

Etter min mening bedre enn å forsøke stadig psykoanalyse av hvor det svikter hos flatjordere. Enkelte mener at videoen om Venus ser ekte ut, andre mener at videoen med Teslaen ser falsk ut. Det er subjektivt. 

Altså, dere forstår ikke hvordan indoktrineringen kan svikte hos moderne flatjordere.

Lenke til kommentar

Ikke for å ødelegge dagen din, men å tro at jorda er flat er 100% definitivt en ting som setter spørsmålstegn ved psyken til den personen. Det er derfor dette kommer opp så mye, fordi man rett og slett må være lobotomert for å tro på noe så inni hampen dumt som at jorda er flat. Dessverre, men sånn er det bare

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ser at tråden har sporet av til å diskutere Venus istedet for jorda og Venus som er rund, slik som Mars og månen.

Lukter litt desperasjon fra FE siden....

Etter min mening bedre enn å forsøke stadig psykoanalyse av hvor det svikter hos flatjordere. Enkelte mener at videoen om Venus ser ekte ut, andre mener at videoen med Teslaen ser falsk ut. Det er subjektivt. 

Altså, dere forstår ikke hvordan indoktrineringen kan svikte hos moderne flatjordere.

Alle vet at mennesker ikke har vært på Venus. Likevel prøver du å gruppere alle inn slik basert på svada på YouTube.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Alle vet at mennesker ikke har vært på Venus. "

Men når de ser en video fra landing på Venus, vil de komme i tvil. 

"Ikke for å ødelegge dagen din, "

Du har ofte prøvd å ødelegge dagene mine, men mulig du har blitt et nytt og bedre menneske nå.

Lenke til kommentar

Mener du å påstå at dette ikke er en dokumentar om anakondaene i Amazonas-jungelen?

Tror ikke jeg har sett den videoen, men har sett klipp tidligere av Minaj som gjør meg sikker på at videoen består av nærbilder av vrikking av "private parts", noe som er best å stå over. Og anakonda sikter til tilbedelse av Slangen, eller djevelen. 

Vel... som sagt tidligere består de virksomme bedragene av ting som er langt borte. Det vil si, hvis det finnes et verdensrom er det veldig fjernt fra meg og jeg har omtrent ikke sjanse til å komme dit. Det er derfor enkelt å lure meg, med mindre jeg stoler på det som står i Bibelen. 

Lenke til kommentar

Nå har heldigvis ikke Bibelen enerett på sannheten her i verden, og for de av oss som ikke låser oss fast i en enkelt bok så kan vi utvide horisonten og lære nye ting. Men det er vel for mye å be de kristne om, nemlig å lære seg noe nytt. Det er nok satans verk det også, regner jeg med.

Lenke til kommentar

"Alle vet at mennesker ikke har vært på Venus. "

Men når de ser en video fra landing på Venus, vil de komme i tvil. 

Så du mener vi har vært på venus ettersom du har sett en falsk film derifra?

Men ikke på ISS, der er alt falskt..

Du drar noen underlige konklusjoner noen ganger...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg helt med her nå. Men er ikke Venus en fullstendig ikke-sak for de som tror på flat jord, like mye ikke-sak som måne, Mars og alt annet på himmelen? Er det ikke bare noen små lamper eller noe der oppe, man mener det er?

Eller kanskje man mener Venus er et annet slags merkelig sted. Jeg misforstår kanskje. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...