bshagen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Dele rødehavet og, null stress i joggedress. Først dele rødehavet, så bruke 40 år på å gå hjem igjen. Ja, bibelen er en logisk oppbygd bok, full av ... vitenskap Spørsmål til deg, ville du vurdert å reise for å se en rakettoppskytning? 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Dele rødehavet og, null stress i joggedress. Først dele rødehavet, så bruke 40 år på å gå hjem igjen. Ja, bibelen er en logisk oppbygd bok, full av ... vitenskap Spørsmål til deg, ville du vurdert å reise for å se en rakettoppskytning? Kanskje senere (mye senere), og er du sikker på at du virkelig vil tilbringe flere dager sammen med meg? Bekjente fra internett kan jo vise seg å være noe heeelt annet i virkeligheten. Gremmelsen kan være stor allerede på flyplassen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) Det er ikke nødt til å være med meg, jeg tenkte mer generelt - om du har lyst til å se noe sånt, og om dette kan få deg til å endre mening på om dette er FAKE eller ikke? Så vidt meg bekjent, så er det ingen av disse FE-youtuberne som faktisk har reist for å se noe slikt med egne øyne Endret 11. februar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Vel... som sagt, rakettoppskytingene er ekte. Det er de opptakene som skjer ute i "verdensrommet" som er mistenkelige. Så hva vil det forandre å se en rakettoppskyting? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Beklager, da var det MaxRPM jeg blanda deg med, som mente disse var fake. Så hvor blir det av rakettene da? Folk står jo der å ser på de Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 De lander vel direkte i den kirkegården for romsøppel som aklla skrev om. Enkelte av dem klarer de visst å lande igjen på en skikkelig måte. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 De har ikke nok fuel til å komme seg helt dit, om ikke de er ut i verdensrommet med denne retningen. Har du tenkt på dette? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Det kan være andre havområder også. Uansett blir de fort ute av syne for de jublende tilskuerne. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Dette ville jo blitt spottet tilslutt, de har jo gjort noen oppskytninger nå Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Så har man jo det at man faktisk kan se satelittene fra jorden også da.. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Så har man jo det at man faktisk kan se satelittene fra jorden også da.. Har prøvd å stirre opp mot stjernehimmelen en stjerneklar kveld, men fant ut at det var vondt for nakken og at det egentlig var et ganske dumt foretagende å se etter glimt fra metalliske tingester der oppe. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Skaff deg en nattkikkert, så ser du de med en gang Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) Så har man jo det at man faktisk kan se satelittene fra jorden også da.. Har prøvd å stirre opp mot stjernehimmelen en stjerneklar kveld, men fant ut at det var vondt for nakken og at det egentlig var et ganske dumt foretagende å se etter glimt fra metalliske tingester der oppe. Du kan ligge ned Uansett, jeg antar du ikke har peiling på hva og hvor du skal se? Så trenger du jo en kikkert, helst stjernekikkert, ettersom de er bitte små(husk at avstand gjør at de ser små ut, selv om de er på størrelse med en bil) Test ut hvordan ting blir mindre på avstand om du ikke kjenner til fenomenet. Endret 11. februar 2018 av aklla Lenke til kommentar
Arve Synden Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Test ut hvordan ting blir mindre på avstand om du ikke kjenner til fenomenet. Jeg mistenker at du kommer til å stå overfor dette: (Noen måtte jo ta den fram igjen) 3 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Må man ha det inn med teskje at ting blir mindre på avstand? Dette forklarer man til barnehagebarn. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) Må man ha det inn med teskje at ting blir mindre på avstand? Dette forklarer man til barnehagebarn.Jeg vet ikke om hun kjenner til konseptet, så jeg skrev det i tilfelle. Det er så mye helt grunnleggende kunnskap som mangler, så det er greit å være på den sikre siden. De mener jo solen aldri blir mindre eller større uavhengig av avstand(som varierer fra noen hundre meter til hundrevis av mil), det er jo i det minste en indikasjon på at de ikke kjenner til hvordan avstand og størrelse fungerer. Endret 11. februar 2018 av aklla 2 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Må man ha det inn med teskje at ting blir mindre på avstand? Dette forklarer man til barnehagebarn. Det er barnehagebarn man forteller konseptet om en jordklode til også, og barneskolebarn forstår konseptene bak bevisene for dette. Hvilket nivå kunnskapen holder til er ikke spesielt relevant for denne tråden. Du kan anta at dine motdebattanter bruker bleier og tåteflaske. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Det er utrolig lett å få øye på en satellitt så lenge det ikke er for mye lys rundt deg fra byer osv. Lett å få på bilde også, til tider litt irriterende fordi de ødelegger bilde av natthimmelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå