bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Var nice touch av Elon, ja! Eneste som manglet var et håndkle! Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Youtube har nok rydda plass på serverene for å ha plass til alle flat jord debunkvideoene som kommer til å komme. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 max og festus sin kommentar på SpaceX sin Falcon Heavy launch: 7 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Var nice touch av Elon, ja! Eneste som manglet var et håndkle! Javel? Edit: Helligbrøde!! "Forfatter Adam Douglas"?!?! Endret 6. februar 2018 av Gabri3L Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Youtube har nok rydda plass på serverene for å ha plass til alle flat jord debunkvideoene som kommer til å komme. Ja, jeg vet ikke om noen andre la merke til det.. Men brøt ikke bildet på ganske mystiske tidspunkt? Nesten som om det var planlagt at det skulle bryte når det ikke skjedde noe spennende liksom? Men så helt til slutt, akkurat i det det skulle til å skje noe spennende! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Var nice touch av Elon, ja! Eneste som manglet var et håndkle! Javel? Edit: Helligbrøde!! "Forfatter Adam Douglas"?!?! Den gikk under radaren min, trodde han bare skulle sende med skiltet! Det gjør det bare enda kulere! Lurer på om han har lurt tallet 42 noen steder også Blemme å snu om på forfatterens navn der ja! En så kjent bok og greier! Til og med jeg har lest den boka, og jeg er ikke akkurat noen lesehest Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Ladies and gentlemen, I give you - Starman! Endret 6. februar 2018 av bshagen 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg får vel skamme meg over at jeg ikke har fått med meg Neil Gaimans Companion da. Alt av den fyren er verdt å lese, inkludert barnebøkene.. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Har ikke lest de jeg heller må jeg innrømme Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Har ikke lest de jeg heller må jeg innrømme Vel, American Gods går det jo an å se da. For øvrig også en kjent film med Robert De Niro i drag som er basert på en av Gaimans bøker. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Stardust? Den har jeg jo sett. Tenkte ikke over at det var Gaiman. Skal sjekke ut American Gods, takk for tipset Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Stardust? Den har jeg jo sett. Tenkte ikke over at det var Gaiman. Skal sjekke ut American Gods, takk for tipset Bare hyggelig! Noe må man jo bedrive tiden med mens man venter på et vettugt svar fra FE'erne her. Og noe sier meg at selv ikke hele American Gods serien er nok tid. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Ser dere alle den runde jorden i bakgrunnen med gjevne mellomrom? 2 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Ja, meget fascinerenes! 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Starman live: Haha! Se der ja! Litt av en utsikt! Endret 6. februar 2018 av Enceladus 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Ja, meget fascinerenes! Så nå venter vi bare på postene som sier "hvor er stjernene?" Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Ja, meget fascinerenes! Så nå venter vi bare på postene som sier "hvor er stjernene?" Stjernene henger jo fast til jordkloden! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Den runde jorden speiler seg i panseret og alt, mens vi ser det live.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Digger at dette er forsidesak på alle store medier nå. BBC har en fin reprise av høydepunktene her http://www.bbc.com/news/av/science-environment-42968931/elon-musk-s-falcon-heavy-rocket-blasts-off Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå