frohmage Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 EDIT: Fuck it, å sette inn tweets på dette forumet er rett og slett broken noen ganger. Jeg hadde det samme problemet for en tid tilbake, og da var det Ghostery sin "skyld". Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Mulig det er det som er greia jaSnart bare en halvtime til launch! For dere som ikke er oppdatert, så er altså planen og regelrett skyte en Tesla Roadster ut i verdensrommet. Her er en animasjon av det som skal skje: FØLG MED FOLKENS! 2 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Kan allerede si at det er fake, utifra min ekspertise som youtube analytiker. 5 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Og siden Falcon Heavy ikke har launcha enda Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Flere som LIVE-streamer dette ser jeg: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Det er jo åpenbart tatt opp på forhånd. Aka Hollywood. Aka film. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg veit du bare kødder, men det er liksom folk som bor i dette området, og en hel haug som reiser dit for å se det med sine egne øyne. Men maxRPM har dratt den der om at "det er en projektor og høyttalere" før. Jeg tilbydde meg å sponse ham en tur over, men da ble det stille fort, så det kokte bort i kålen kan du si 5 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 15minutter igjen! SpaceX sin LIVE-stream er i gang! Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Forklaringer underveis i sendingen 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Synd at maxrpm og festus ikke ser på dette her, de kunne virkelig ha lært noe Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Synd at maxrpm og festus ikke ser på dette her, de kunne virkelig ha lært noe Tror ikke de har særlig lyst! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Har du sett.. Jorda er rund gitt. 8 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Det der var rett og slett fantastisk! Og FEhodene har stadig etterlyst film "bakover" som så jorda bli mindre og mindre i det raketten når høyere og høyere - her fikk de det Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 He he, "Don't Panic!".. For en geek Musk er! 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Har du sett.. Jorda er rund gitt. Ja, det var da merkelig..^^ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) He he, "Don't Panic!".. For en geek Musk er! Musk må nesten genierklæres snart, for en launch! Frysninger når musikken kom og bilen kom i synet med mannen inni Endret 6. februar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Så syyykt sexy å se to av boosterne lande samtidig! Nei, FEere, ta dere en bolle, vi var akkurat vitne til historie bli skrevet Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Var nice touch av Elon, ja! 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Hehe! Men nå er det snart ny side her igjen og da er vel alt glemt og så er vi tilbake til "perspektiv" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå