Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Og om fjellet var magnetisk, ville jo ikke kompassnålen måtte være magnetisk, kun av metall.

For som kjent så funker magneter på metall som ikke er magnetisk også.

 

Og så ville man jo fått en tilfeldig side av kompassnålen mot det fjellet, ikke den samme siden av kompassnålen hver gang.

 

Hadde vært fint om du hadde hatt i det minste noe kunnskap om det du uttaler deg om :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... hvorfor står dette der, hvis det er to likeverdige poler?

 

 

 

 

 if a magnetic compass needle is allowed to rotate about a horizontal axis, it will point straight down). There is only one location where this occurs, near (but distinct from) the Geographic North Pole and the Geomagnetic North Pole.

Hvorfor klikker du deg ikke inn på linkene for å finne det ut, da?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel... hvorfor står dette der, hvis det er to likeverdige poler?

 

if a magnetic compass needle is allowed to rotate about a horizontal axis, it will point straight down). There is only one location where this occurs, near (but distinct from) the Geographic North Pole and the Geomagnetic North Pole.

 

Du har vist gang på gang at verken en spade eller teskje fungerer. Finn ut av det selv eller kom deg videre til neste tema :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt hvorfor du tror som du tror, men grunnlaget for troen er direkte feil. Hadde du hatt kritisk sans begge veier så ville du ikke hatt tilhørighet til noen av sidene antar jeg. Å ikke tro på "eliten" er greit nok, men å ikke se at flatjorderne og "elitemotstanderne" ikke er et fnugg bedre er trist.

 

Gudstroen din er irrelevant sånn sett da det baserer seg på andre ting, forhåpentligvis.

 

Kritisk sans går begge veier!!!!!

Jeg får nok servert mye kritisk sans imot alt dette fra dere.

Det er vanskelig å bevise noe 100 prosent. Men er ikke det greit å se begge sider av saken da? Men med all denne sensuren som nå pågår av «fake news» så vil kanskje verden bare få presentert den ene siden. Om det blir satt veldig hardt ned på. Vil du ikke finne det muffens. Eller vil du fryde deg over at flat jordere ikke får ytre seg lenger?

Lenke til kommentar

Med tanke på hva flatjordere sprer av løgner så hadde jeg ikke hatt noe imot at de ikke fikk ytre seg, men på generell basis så er det flott at alt fra nazister til fuglekikkere får si det de vil. Ytringsfrihet er viktig selv om idioti som ikke bør se dagens lys ser det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Tenkte den patchen kunne få deg interresert til å lese sider som denne

https://vigilantcitizen.com/vigilantreport/top-10-most-sinister-psyops-mission-patches/

 

I og med at mange av patchene viser desse romfartsrakettene og frimureri og latinske ord som vi eier verden og den slags kan få en til å lure hvilke folk står bak makten.

Og verken din egen video eller linken over har ett eneste bilde av disse merkelappene i bruk. For alt vi vet er dette merker noen har bestilt på internet for å lure folk.

Jeg går ut ifra at du vet at slikt kan bestilles kjapt på internet kun ved å sende et bilde av hva man vil ha på merket.

Så frem til du viser disse i bruk er dette intet annet enn noen som lurer deg/dere trill rundt.

Da har ikke du scrollet langt nok ned
Jeg var helt ned til kommentarene uten å ha sett det. Post det her da så vi kan få se, for jeg finner det ikke.

https://vigilantcitizen.com/vigilantreport/top-10-most-sinister-psyops-mission-patches/

 

Den nest siste patchen før han skriver sin konklusjon er den NOYFB patchen.

Denne siden handler mest om patchene fra spionsatellitter som blir skutt opp. Jeg som betviler at noe i det hele tatt blir skutt opp i bane rundt noen jordklode kan tenke meg de er mer opptatt av å lage skremmende patcher med truende latinske setninger, frimurersymbol og djeveltegninger, trollmenn, og gitterlåst jordklode.

Bare å lese litt om desse patchene. Få litt informasjon fra den andre siden.

Lenke til kommentar

Denne siden handler mest om patchene fra spionsatellitter som blir skutt opp. Jeg som betviler at noe i det hele tatt blir skutt opp i bane rundt noen jordklode kan tenke meg de er mer opptatt av å lage skremmende patcher med truende latinske setninger, frimurersymbol og djeveltegninger, trollmenn, og gitterlåst jordklode.

Bare å lese litt om desse patchene. Få litt informasjon fra den andre siden.

Noe av bakgrunnen til hvorfor merkene og mottoene for spionsatellitter er slik de er kan du finne i boka Body of Secrets: Anatomy of the Ultra-Secret National Security Agency av James Bamford. Det er i grunnen ganske enkelt: merkene og mottoene skal ikke avsløre hva spionsatellittene er ment å gjøre. Derfor må designet gjøres så obskurt som mulig, og dermed får de som lager merkene og mottoene svært frie hender, og fantasien får ofte løpe mer eller mindre løpsk. Gjerne med obskure interne vitser, internet-memes o.l.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Tenkte den patchen kunne få deg interresert til å lese sider som denne

https://vigilantcitizen.com/vigilantreport/top-10-most-sinister-psyops-mission-patches/

 

I og med at mange av patchene viser desse romfartsrakettene og frimureri og latinske ord som vi eier verden og den slags kan få en til å lure hvilke folk står bak makten.

Og verken din egen video eller linken over har ett eneste bilde av disse merkelappene i bruk. For alt vi vet er dette merker noen har bestilt på internet for å lure folk.

Jeg går ut ifra at du vet at slikt kan bestilles kjapt på internet kun ved å sende et bilde av hva man vil ha på merket.

Så frem til du viser disse i bruk er dette intet annet enn noen som lurer deg/dere trill rundt.

Da har ikke du scrollet langt nok ned
Jeg var helt ned til kommentarene uten å ha sett det. Post det her da så vi kan få se, for jeg finner det ikke.

https://vigilantcitizen.com/vigilantreport/top-10-most-sinister-psyops-mission-patches/

 

Den nest siste patchen før han skriver sin konklusjon er den NOYFB patchen.

Denne siden handler mest om patchene fra spionsatellitter som blir skutt opp. Jeg som betviler at noe i det hele tatt blir skutt opp i bane rundt noen jordklode kan tenke meg de er mer opptatt av å lage skremmende patcher med truende latinske setninger, frimurersymbol og djeveltegninger, trollmenn, og gitterlåst jordklode.

Bare å lese litt om desse patchene. Få litt informasjon fra den andre siden.

 

 

ISS kan da for faen sees fra bakken.

Fortell meg hva som flyr over himmelen hvis det ikke er ISS som kan sees og ta bilde av? Ligger flere bilder online og det er fullt mulig og se banen dens om man bruker lang eksponeringstid på et kamera med stativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ISS kan da for faen sees fra bakken.

Fortell meg hva som flyr over himmelen hvis det ikke er ISS som kan sees og ta bilde av? Ligger flere bilder online og det er fullt mulig og se banen dens om man bruker lang eksponeringstid på et kamera med stativ.

Teleskoper og kamerar er "hacket" av NASA for og vise den der selv om den egentlig ikke er der. Duh..

Eller så er det en helium ballong med veldig lang gass ledning!

 

Sorry måtte bare teste flatjorder logikk :p Men det var intressant, har teleskop så kunne jo tatt en titt :D

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Jeg får nok servert mye kritisk sans imot alt dette fra dere.

...men desverre ser det ikke ut til å feste seg hos deg...

 

Det er vanskelig å bevise noe 100 prosent. Men er ikke det greit å se begge sider av saken da?

Hvis en sak har to sider, er det jo interessant å se begge. Men jorda har faktisk kun en fysisk form. Det kan fortsatt være interessant å høre på konspirasjonsteorier og annet tullball, men det er allikevel ikke en likeverdig "annen side av saken".

 

Men med all denne sensuren som nå pågår av «fake news» så vil kanskje verden bare få presentert den ene siden. Om det blir satt veldig hardt ned på. Vil du ikke finne det muffens. Eller vil du fryde deg over at flat jordere ikke får ytre seg lenger?

Hva mener du? Med youtube og alskens fora på internett har jo konspirasjonsteoretikere lettere for å få spredd tullballet sitt nå enn noensinne i historien. Det er jo samtidig lettere enn før å kritisere det også, men å bli møtt med kritiske argumenter har jo ingenting med sensur å gjøre.

 

Hva slags sensur tenker du på? Blir du og dine medflatjordere straffeforfulgt? Mister du jobben? Blir videoene konsekvent fjernet fra nettet? Blir du sperret fra å skrive på fora som det her? Jeg ser ingen sensur overhode - og ikke ønsker jeg det heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...