Budeia Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 "Hvordan vet du at David Beverley eksisterer en gang?" Da får du prøve og tipse linked-in om at han er en skuespiller som ingen har sett i 3D! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Har du noe indikasjon på at han har jobbet for NASA utenom at han selv sier det? Lenke til kommentar
Arve Synden Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 "For å hjelpe litt på vei med et hint: "opp" og "ned" er ikke absolutte retninger. Her er en illustrasjon:" Hvordan vet du at illustrasjonen er riktig? Fordi jeg lagde den selv? Man har visst det helt siden man eksperimentelt observerte det sånn rundt 600-500 f.v.t., eller enda tidligere. Man visste at jorda måtte være rund, og man observerte at "ned" hele tiden var i retning bakken. Altså slik min illustrasjon viser. En legomann på en fotball må støttes av noen for at han skal klare å stå under fotballen. Og fotballen må ikke minst holdes av noen for at en legomann skal kunne "stå" på "Sydpolen". På en fotball i et mye sterkere gravitasjonsfelt, ja. Men ikke på en planet som jorda. Der "holdes" mannen på plass av gravitasjonen. Derfor satte jeg inn en "jordklode" istedenfor en ball i illustrasjonen. For alle andre observante observatører ville dette vært åpenbart. Men flatjordere ser ut til å ha visse kognitive vanskeligheter når det kommer til sånt. 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg får aldri bestemt meg om jeg synes flatjordfolk er morsomme, triste eller skremmende. Mange av disse har jo faktisk stemmerett. 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Har du noe indikasjon på at han har jobbet for NASA utenom at han selv sier det? Det står noe om at det er tilknyttet flere hundre aktiviteter(?) til profilen. Og hvis han ville lyve om å ha erfaring fra NASA, ville det vært naturlig å skrive bare "NASA" og ikke skrive noen spesiell avdeling, slik som han jo har gjort. Ned er retningen ned også på en flat jord, i tilfelle dere ikke visste det... Lenke til kommentar
Arve Synden Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Jeg får aldri bestemt meg om jeg synes flatjordfolk er morsomme, triste eller skremmende. Må det være bare én av tingene? Endret 16. november 2017 av Arve Synden 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Ned er retningen ned også på en flat jord, i tilfelle dere ikke visste det...Hvor er ned på en flat jord? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 "Hvordan vet du at David Beverley eksisterer en gang?" Da får du prøve og tipse linked-in om at han er en skuespiller som ingen har sett i 3D! Jammen, jeg er jo ikke den som tror alle bilder er fake. Det er det jo du som gjør. Vel, utenom de bildene som du tror beviser det du ønsker å tro da. Jeg prøver bare å vise deg, at om du skriker "Fake!!" om alle bilder du ser fra oss. Så er det jo ganske hyklerisk av deg å forvente at vi skal godta et eneste bilde fra deg. Om NASA kan fake ting, så kan vel FES også? Ikke sant? Og igjen, hvorfor er det så vanskelig å få et enkelt svar fra deg på et enkelt spørsmål? Tror du at videoen du linket til der det hevdes at astronautene fra Challenger, fremdeles er i live, er sann? 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 "Tror du at videoen du linket til der det hevdes at astronautene fra Challenger, fremdeles er i live, er sann?" Vet ikke helt. Vet heller ikke helt om sola kan virke som en simulation i noen grad, og at vi dermed bor i en simulation. Når jeg skaffer en linked-in profil som tydelig har et stort aktivitetsnett, er det en mye mer troverdig påstand enn at dette er et bilde tatt av Wikiwanka-galaksen. Men det forstår ikke dere, siden dere mangler mye av normal, sunn dømmekraft. (prøvde å slå av din utheving av teksten, men fikk det ikke til). Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Har du noe indikasjon på at han har jobbet for NASA utenom at han selv sier det? Det står noe om at det er tilknyttet flere hundre aktiviteter(?) til profilen. Og hvis han ville lyve om å ha erfaring fra NASA, ville det vært naturlig å skrive bare "NASA" og ikke skrive noen spesiell avdeling, slik som han jo har gjort. Skal man lyve så må man komme med en god en for at den skal bli trodd. En som bare skriver NASA blir ikke trodd på like bra som en som utdyper. Det er naturlig å skrive mer enn bare NASA Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 siden dere mangler mye av normal, sunn dømmekraft. Rette ræva som renner 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Vet ikke helt. Vet heller ikke helt om sola kan virke som en simulation i noen grad, og at vi dermed bor i en simulation.Altså, vi bor på en rundjordsimulert flatjord? Guden din har altså simulert en rund jord på en flat jord? Virker jo logisk... Edit: da kan det vel være at alle turene til månen, ISS osv er ekte, men at guden din simulerer det som skjer? Endret 16. november 2017 av aklla 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Skal man lyve så må man komme med en god en for at den skal bli trodd. En som bare skriver NASA blir ikke trodd på like bra som en som utdyper. Det er naturlig å skrive mer enn bare NASA Slik sett, men en smart løgner vil jo forstå at det er mye større risiko for å bli avslørt hvis en går ut med hvilken avdeling og årstall en jobbet der. Hvis en aldri jobbet der, vil det jo lett dukke opp folk som kan fortelle at en ikke gjorde det. På samme måte som at hvis noen påstår på internett at de er en nær slektning av en navngitt person, vil det ganske sikkert dukke opp andre som vet at det ikke er tilfelle. En generell påstand som at "en har flere adelige grener av familien" er det derimot lettere å slippe unna med. Fordi det er en mer generell påstand. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) De som tror på han, slik som du, vil jo uansett tro på han om NASA går ut med en pressemelding om at han ikke jobber der med vitneuttalelser fra samtlige som jobber og har jobbet i samme avdeling som han påstår Så han er trygg sånn sett. Om noe vil det bare bekrefte at han jobbet der og sier sannheten og at NASA prøver å ødelegge troverdigheten hans Endret 16. november 2017 av aklla Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 De som tror på han, slik som du, vil jo uansett tro på han om NASA går ut med en pressemelding om at han ikke jobber der med vitneuttalelser fra samtlige som jobber og har jobbet i samme avdeling som han påstår Dette blir hypotetisk, akkurat som påstandene om at vi bor på skrå men opplever opp som opp og ned som ned. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Har du nok en gang glemt hva tyngdekraft er? Du glemmer det jo minst en gang i uka, kanskje en idè å skrive det ned på en lapp neste gang du husker hva det er, så kan du se på lappen når du glemmer det igjen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) VI, mangler normal, sunn dømmekraft.?!?! det her er jo helt spinnvilt, sjokkerende..... vet ikke hva jeg skal si, men du har problemer. kanskje en psykolog kunne ha hjulpet deg eller noe? hva er mest logisk, at 50 stk er gale eller du? hva er mest logisk, at 50 stk sier det samme er riktig eller at bare du er riktig? Endret 16. november 2017 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 VI, mangler normal, sunn dømmekraft.?!?!Husk nå på at hun antagelig anser sin dømmekraft som normal og sunn. Da er jo vi langt utenfor normalen, hennes normal.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Tror det er sant som Gabriel sa. At de vet det er flat jordere som ser på de som er på ISS og derfor later de som om de henger i seler i deres bevegelser hver gang de tar den berømte snurr rundt bevegelsen. Og her er en til De kødder med oss som ikke tror på dem så mange ganger nå så da tror jeg på dem. NOT Sorry Max, men om du ser rester av wire her eller noe som i det hel tatt ligner på at han holder, støtter seg til eller blir påvirket av noe form for wire her så ser du spøkelser på høylys dag. Her nede på denne planeten blir vi nemlig påvirket av tyngdekraften og den drar oss og alt som henger ved oss som hår, klær og selve kroppen vår nedover, noe som ikke vises tegn til i videoene du postet her. Videre så vil en person som la oss si veier det samme som standarpersonen i vognkortet på en bil, altså 75kg ha en masse som krever energi til å flytte på, ikke noe av denne energien finner du spor av i form av hudbevegelser og tilforming når man drar eller støtter seg til en tynn wire. Du kan jo prøve å stoppe din egen rotasjon ved hjelp av en tynn wire eller en tykk fiskeline med bare nevene som en sammenligning, lag gjerne et seletøy slik at du henger greit og kan henge fritt eller kjøp denne https://www.ebay.com/itm/Safety-Rock-Climbing-Fall-Protection-Waist-Belt-Harness-with-D-Ring-Gear-Equip/262989782690?epid=818994470&hash=item3d3b699ea2:g:FwYAAOSwH09ZHASv Test gjerne og prøv å etterligne NASA videoene bare for å se om dere får det til. Altså teste det fysiske med nødvendig seletøy og wirer uten å forsøke å få opplegget til å forvinne, bare det rent fysiske dere påstår Nasa jukser med og pynter på med CGI. Hadde vært tøft om dere hadde fått til å etterligne ISS videoene dere debunker med seletøy. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Har du nok en gang glemt hva tyngdekraft er? Du glemmer det jo minst en gang i uka, kanskje en idè å skrive det ned på en lapp neste gang du husker hva det er, så kan du se på lappen når du glemmer det igjen. Du er ikke tilfeldigvis lærer som jevnlig blir sint på barn som synes at tyngdekraften er urimelig? Jeg kan så godt se det for meg. Triste greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå