Gå til innhold

Jorden er flat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er sant som Gabriel sa. At de vet det er flat jordere som ser på de som er på ISS og derfor later de som om de henger i seler i deres bevegelser hver gang de tar den berømte snurr rundt bevegelsen.

Og her er en til

De kødder med oss som ikke tror på dem så mange ganger nå så da tror jeg på dem. NOT

Lenke til kommentar

Jeg skumleser her inne fra sist jeg skumleste. Og jeg gir opp. Dere vinner denne diskusjonen.

Tja, det er vel knapt diskusjon: Du poster videoer, vi ser på dem og beviser hvorfor videoene dine er løgn/søppel/tull. Du prøver ikke å forsvare dem, eller å innrømme at de er søppel.

Jeg kan ikke påstå at jorden er flat, og ikke har jeg beviser. Men jeg har videoer jeg ser på YouTube og om jeg postet videoer her inne fordi det er det tråden handler om, flat jord og alle konspirasjoner som hører til med det.

Ja, men denne tråden er ikke i "Prekestolen"-underforumet, den er her i diskusjonsforumet, hvor meningen er at vi skal diskutere videoene du poster. Jeg skjønner etterhvert at du ikke bryr deg om videoene du ser på og poster er løgnaktig søppel eller ikke så lenge konklusjonen deres er at jorda er flat. Merkelig for en som kaller seg kristen, men dobbeltmoral er vel kanskje bedre enn ingen moral.

Opptil hver enkelt å se videoene jeg poster. Det har nettopp vært flat jord konferanse i USA. Og mange kjente flat jordere har vært der og holdt taler og fremvisninger. Denne er av Rob Skiba. Den varer 1 time og 50 minutt. Mye godt innhold i den.

Like godt som de tidligere videoene du har postet, som jeg og andre påpekte var feil/løgn/tull, og du ikke engang forsøte å forsvare? I så falls står jeg glatt over.

Jeg var i utgangspunktet interessert i flatjord-argumenter fra de som mener jorda er flat, men hadde ikke i min villeste fantasi trodd at argumentene var så elendige og løgnaktige som de viser seg å være, så da har interessen bleknet gangske fort...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke påstå at jorden er flat, og ikke har jeg beviser. Men jeg har videoer jeg ser på YouTube og om jeg postet videoer her inne fordi det er det tråden handler om, flat jord og alle konspirasjoner som hører til med det.

Jeg skjønner etterhvert at du ikke bryr deg om videoene du ser på

Jeg har etterhvert begynt å tvile sterkt på at maxRPM i det hele tatt ser på videoene han poster.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Og kort tid etter landing startes organisasjonen "Flat Mars"."

Hysterisk morsomt... :)

Kan du nå innrømme at jeg fant en David Beverley på LinkedIn som hadde jobbet i NASA i 12 år?

Ja, jeg er jo ikke blind. Hadde du ventet deg at jeg benektet fakta? Eller forventet du en uttalelse på at en person eksisterer?

Jeg vet ikke helt hva du er ute etter at jeg skal si om det. Det neste steget nå er å se igjennom en spillefilmlang video med tre mennesker som skravler, og det kommer jeg rett og slett ikke til å gjøre. Finn noe håndgripelig disse såkalte varslerene har å komme med, eller så stopper det bare der med nok en gang kun påstander om bevis. Det var din video. Det var vel noe i innholdet som gjorde at du ville poste den.

...selv om du ikke har sagt noe om det enda.

Lenke til kommentar

Jeg kan også skrive jeg har jobbet i NASA i 12 år på min linkedin ;)

Ja, men nå begynner du å høres ut som en konspirasjonsteoretiker ;) De fleste på LinkedIn legger jo ut riktige ting om seg selv. Det er etterprøvbart, med mindre så klart dette er en falsk profil laget i forbindelse med denne videon. Men igjen, det er konspiratorisk å tenke slik. 

Hvorfor antar du at profilen er løgn?

Lenke til kommentar

Jeg skumleser her inne fra sist jeg skumleste. Og jeg gir opp. Dere vinner denne diskusjonen.

Tja, det er vel knapt diskusjon: Du poster videoer, vi ser på dem og beviser hvorfor videoene dine er løgn/søppel/tull. Du prøver ikke å forsvare dem, eller å innrømme at de er søppel.

Ja, men denne tråden er ikke i "Prekestolen"-underforumet, den er her i diskusjonsforumet, hvor meningen er at vi skal diskutere videoene du poster. Jeg skjønner etterhvert at du ikke bryr deg om videoene du ser på og poster er løgnaktig søppel eller ikke så lenge konklusjonen deres er at jorda er flat. Merkelig for en som kaller seg kristen, men dobbeltmoral er vel kanskje bedre enn ingen moral.

Opptil hver enkelt å se videoene jeg poster. Det har nettopp vært flat jord konferanse i USA. Og mange kjente flat jordere har vært der og holdt taler og fremvisninger. Denne er av Rob Skiba. Den varer 1 time og 50 minutt. Mye godt innhold i den.

Like godt som de tidligere videoene du har postet, som jeg og andre påpekte var feil/løgn/tull, og du ikke engang forsøte å forsvare? I så falls står jeg glatt over.

Jeg var i utgangspunktet interessert i flatjord-argumenter fra de som mener jorda er flat, men hadde ikke i min villeste fantasi trodd at argumentene var så elendige og løgnaktige som de viser seg å være, så da har interessen bleknet gangske fort...

Videoene taler for seg mye bedre enn hva jeg kan gjengi. Jeg ser alle videoer jeg poster. Tråden kan godt havne i prekestolen. Vil du diskutere så gjerne så er det bare å plapre i vei på YouTube i de videoene jeg poster har mange kommentarfelt.

De videoene og flat jord kan tolkes ene eller andre veien. Jeg har gjort om min mening, og etter min mening så er det ikke så latterlig å tro på flat jord som dere skal ha det til.

Jeg får gang på gang fortalt at jeg må slutte å poste videoer. Hvorfor? Det er videoer jeg ser av personer som forteller og fremviser hva jeg har lyst å si, og kan spare tid ved å slippe å gjengi. Jeg forteller som regel kort fortalt hva videoen handler om.

Bare fordi vi er servert av "vitenskapen" historie om en matematisk verden som er 13,5 milliarder år gammelt med all slags innlagte formler som svarte hull og mørk energi og gravitasjonsbølger, og den slags så blir det for meg ikke en virkelighet. Virkelig for meg er Gud og Jesus sin retning av Gud. Og det virker som om "vitenskapen" prøver å styre så langt unna dette som det går an. Så jeg er på en reise der jeg tar til meg kunnskap her og der. Og poster videoer jeg ser av relevanse. Flat jord er relatert til Gud. Den historien om Big bang og den slags er relatert til at Gud ikke trengs.

Lenke til kommentar

Videoene taler for seg mye bedre enn hva jeg kan gjengi. Jeg ser alle videoer jeg poster. Tråden kan godt havne i prekestolen. Vil du diskutere så gjerne så er det bare å plapre i vei på YouTube i de videoene jeg poster har mange kommentarfelt.

Trodde dette var et sted for diskusjon. Har etterhvert skjønt at det ikke blir noen diskusjon når jeg kommer med (etter min mening) klare og tydelige argumenter for hvorfor videoene du poster er uredelig søppel, da du ikke er interessert i det hele tatt å forsvare noen av argumentere i disse, men kun konklusjonen (jorda er flat).

Hvis argumentene som leder opp til en ønsket konklusjon er komplett feil, mangler konklusjonen fullstendig faktagrunnlag. Men dette er jo tross alt i Religion-delen av forumet, så det er kanskje ikke å forvente at de som "tror" på flat jord skal bry seg om fakta bak konklusjonene i videoene.

De videoene og flat jord kan tolkes ene eller andre veien.

Hvilken annen vei kan timeanddate-videoen tolkes, enn at han som lagde den var komplett uredelig mht hva skumringssonene i timeanddate betyr, og at "beviset" hans dermed endte opp med å bevise at timeanddate stemmer med flat jord?

Hvilken annen vei kan videoen med dronen i bilen tolkes, enn at de som lagde den ikke tar hensyn til noen av Newtons lover, og dermed beviser den ingen ting som helst - bortsett fra at dronen og bilen hver for seg følger Newtons lover, akkurat som vi hevder at jorda og sola gjør - og dere hevder at de ikke gjør.

osv...

Jeg vet akkurat hva du kommer til å svare: ingenting.

Jeg har gjort om min mening, og etter min mening så er det ikke så latterlig å tro på flat jord som dere skal ha det til.

Skal egentlig ikke ha det til at det er en så latterlig "tro". Den har bare ikke noen som helst grunnlag i fakta.

Jeg får gang på gang fortalt at jeg må slutte å poste videoer. Hvorfor?

Helt greit at du poster videoer. Men når vi analyserer dem og argumenterer/beviser hvorfor innholdet som leder opp til en konklusjon er helt feil, er det uredelig av deg å ikke svare på noen som helst måte, men senere late som om videoen faktisk hadde noen verdi.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"FE kommer til å bestå når man har kolonier på mars... "

Da kommer FE til å bringe bilder av dem som hevdes å være på Mars, og sannsynliggjøre at de egentlig lever vanlige liv her nede på jorda.

Som de gjør det med dem som var med i Challenger-ulykken i dag...

NASA Challenger HOAX crew still alive

Tror du at de er i live i dag?

Nå har vi nettopp sett deg poste et bilde der domen er lagd av stråling, selv om du ikke tror det selv. Deretter heiv du ut denne:

Angående modell som fungerer, er det faktisk en som har laget en video om at vi lever i en simulert verden.

Igjen henviser du til en teori du ikke en gang tror på selv. Skal det måtte være slik at vi må spørre deg om alt du poster er ting du mener selv?

Jeg kikket forøvrig på denne Challenger crew hoax videoen. Og er det en ting som er åpenbart i den videoen, så må det være at det kun er de som hevdes å være tvillinger som i det hele tatt likner på de de påstås å være.. Gud å patetiske disse videoene er.. :nei: 

"Og kort tid etter landing startes organisasjonen "Flat Mars"."

Hysterisk morsomt... :)

Kan du nå innrømme at jeg fant en David Beverley på LinkedIn som hadde jobbet i NASA i 12 år?

Hvordan vet du at David Beverley eksisterer en gang?

"David Beverly" kan jo for alt du vet være en tegneserie figur som FE eliten har lagd ved hjelp av CGI. Har du noensinne sett "David" i 3 dimensjoner? Nei, tenkte nok ikke det..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det er sant som Gabriel sa. At de vet det er flat jordere som ser på de som er på ISS og derfor later de som om de henger i seler i deres bevegelser hver gang de tar den berømte snurr rundt bevegelsen.

Og her er en til

De kødder med oss som ikke tror på dem så mange ganger nå så da tror jeg på dem. NOT

Wire..?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...