fokkeslasken Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 En ekte bil? (med flat jord-logo på hjula...) Din evne til å oppdage lureri svikter ikke. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 "Man kan jo begynne med noen som ikke har vært døde i 10 år slik David beverly har. " Det kan finnes flere som heter David Beverly. Men du mener selvsagt at personen i videoen var en falsk David Beverly... Så dere har åpenbart gått bort fra holdningen "Gi oss bare noen varslere". Gabriel: Har ikke postet noe bilde av en dome av stråling. Her misforstår du.... Det stod bare at NASA bortforklarer domen som Van Allen-beltene. Det står skrevet at himmelhvelvingen er grunnfestet. Hvordan kan det oppfattes symbolsk på noen måte? Det kan til nød tolkes symbolsk at jorda er grunnfestet, som grunnfestet i en spesiell vinkel i verdensrommet. Men ser ikke at det kan tolkes vekk at himmelhvelvingen er grunnfestet. En bør lese det som faktisk står i Bibelen, og ikke legge til ting mellom linjene. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 "Man kan jo begynne med noen som ikke har vært døde i 10 år slik David beverly har. " Det kan finnes flere som heter David Beverly. Men du mener selvsagt at personen i videoen var en falsk David Beverly... Det er definitivt flere som heter David Beverly. Problemet var at jeg ikke fant noen andre med det navnet som hadde noe med NASA å gjøre. men for all del, sitter du på annen informasjon så del den gjerne med oss. Men frem til det skjer så kommer jeg til å stole på den informasjonen jeg selv fant, i stedet for den du ikke engang har sett etter. Igjen, jeg syntes ikke det er veldig kravstort. Så dere har åpenbart gått bort fra holdningen "Gi oss bare noen varslere".Langt ifra. Men syntes du det er for mye forlangt å måtte rettferdiggjøre at man ikke har med en løgner å gjøre? Alle andre må rettferdiggjøre både seg selv og sine utsagn. Jeg ser ingen grunn til at dere skal slippe billigere unna. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 "Problemet var at jeg ikke fant noen andre med det navnet som hadde noe med NASA å gjøre. " Er det å forvente at alle store bedrifter har et register på internett over ansatte de siste 20 årene? Svaret er åpenbart nei. Grunnen til at du kommer med et slikt latterlig krav, må være at du ikke vil innrømme at jorda er flat og det ytre rom ikke finnes. Som jeg sa, de eneste kildene dere vil godta er offentlig informasjon fra NASA og anerkjente vitenskapsfolk. Kanskje kan en finne hint om hvor folk har jobbet, ved å studere deres facebookvenner (der disse er mulige å se på). Så det kan du prøve nå https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/c41.0.997.997/11917758_311154802341732_1419693912_n.jpg?ig_cache_key=MTA3ODAzMDgyNzA1OTA0NTIzMw%3D%3D.2.c Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Igjen, for å overbevise folk om at jorda er flat så må noen komme opp med en modell som passer det vi observerer, og som ikke må ty til magiske forklaringer. Hittil har ingen klart dette. Man trenger hverken NASA eller vitenskapsfolk for å finne ut at jorda ikke er flat. Det jeg synes er ganske interessant er at alle youtube-videor av random folk tas automatisk for god fisk. Det slenges ut påstander i hytt og gevær som overhodet ikke stemmer med virkeligheten. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Å snu kameraet oppned vil være juks. Det må være et kamera på et romskip som kommer inn fra verdensrommet og svinger inn mot en eller flere byer /skoger o.l. som er oppned. Dermed blir det ikke bare en påstand at byer er på skrå eller oppned. Hva med et bilde fra verdensrommet av et lasteskip som er på skrå? Du har fortsatt ikke forstått opp/ned ser jeg. Kan du forklare hvor opp og ned er? 2 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Widewanka: Problemet ditt er at du kan ikke slenge ut en påstand om at noen har sagt en ting, uten å vise til hva vedkommende faktisk har sagt. Det blir litt som at vi skulle si, "det var jo han fra den norske kirken som meldte seg ut, da han fant ut at hele kristendommen er en enorm illusjon og pengesvindel".. oh wait... men du skjønner greia. Kildehenvisning er sykt viktig hvis man skal diskutere Endret 15. november 2017 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Har jo linket to ganger til en video med disse varslerne. Trenger noen hjelp med oversetting, er det det som er problemet? Angående modell som fungerer, er det faktisk en som har laget en video om at vi lever i en simulert verden. (Simulation). Dette mener han fordi sola har samme vinkel overalt i verden, noe som ikke fungerer i noen kjente modeller. Men det høres i utgangspunktet ganske vilt ut, og i tillegg blir det vel et problem med årstidene? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Hvis vi lever i en simulert verden (aka The Matrix) så vet jo ingen om jorda er flat, rund, firkantet, trekantet eller en søyle. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Du linker til noen som påstår de har jobbet i NASA, det kan alle. Selv har jeg jobbet i NASA i 20 år. Ser du hvor lett det er lyve om slikt? Så da må man begynne å sjekke om historien deres faktisk stemmer, om det er noen beviser for at de faktisk har jobbet for NASA... At to tilfeldige personer sier de har jobbet for NASA alene duger ikke, man må klare å bevise at de faktisk har jobbet for NASA for at det skal være noe hold i det. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 "Problemet var at jeg ikke fant noen andre med det navnet som hadde noe med NASA å gjøre. " Er det å forvente at alle store bedrifter har et register på internett over ansatte de siste 20 årene? Svaret er åpenbart nei. Selvfølgelig ikke. Likevel fantes dette navnet i forbindelse med NASA. Om Cyndi, som var den andre varsleren, der fantes det masse stoff om henne og NASA. Mesteparten ting hun har vært delaktig i å utgi selv, selvfølgelig. Men David Beverly, han må være den mest fåmælte varsleren i verden. Til å ville varsle har han ikke sagt mye på Internett hvertfall. Jeg fant ingenting. Så ståa er at jeg fant hans navn som avdød NASA-ansatt for 10 år siden, og han har ikke varslet om noe noe sted jeg kan finne hvertfall. Det er vanskelig å se at dette ikke er løgn enten ved at han har lånt et gammelt navn eller ved at han heter dette men ikke har noe med NASA å gjøre på noen måte. Du må gjerne syntes jeg er firkanta ved å kreve sannhet. Jeg ventet ikke annet. Grunnen til at du kommer med et slikt latterlig krav, må være at du ikke vil innrømme at jorda er flat og det ytre rom ikke finnes.Hvilke krav mener du er latterlige? At fyren skal være i live? At fyren er den han sier han er? At fyren har en forbindelse til NASA? Jeg finner det vanskelig å se hva som er latterlig med disse kravene. Som jeg sa, de eneste kildene dere vil godta er offentlig informasjon fra NASA og anerkjente vitenskapsfolk.Så du sier at en person som ikke kan bevise sitt forhold til NASA bare skal tros på når han sier han vet hemmelighetene dems? Det er vel en aldri så liten tanke blåøyd. La meg spørre slik da: Hvilke krav stiller du til en NASA varsler? Kanskje kan en finne hint om hvor folk har jobbet, ved å studere deres facebookvenner (der disse er mulige å se på). Så det kan du prøve nå Det sa vel mer enn nok om din tilnærming til sannhet enn noe annet. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Har jo linket to ganger til en video med disse varslerne. Trenger noen hjelp med oversetting, er det det som er problemet? En oversettelse fra deg? Hvor er opp og ned? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 En ekte bil? (med flat jord-logo på hjula...) http://www.freakingnews.com/pictures/132000/iChrome-Car--132133.jpg Åpenbart CGI. Du skal slippe å finne flere biler, men nå ser du kanskje litt av problemet vi har med å finne bilde av noe du mener er ekte når du mener alle slike bilder er falske. Som at du ikke kan finne bilde av en bil jeg mener er ekte når jeg mener alle bilder av biler er falske. Så hvorfor du fortsetter å spørre etter ekte bilder av noe du mener er falskt er meningsløst. Selv ett romskip som lander opp ned i new york sentrum med en gopro montert på undersiden vil du med 100% sikkerhet si er falskt, så hva er poenget med å spørre? 3 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Jeg skumleser her inne fra sist jeg skumleste. Og jeg gir opp. Dere vinner denne diskusjonen. Jeg kan ikke påstå at jorden er flat, og ikke har jeg beviser. Men jeg har videoer jeg ser på YouTube og om jeg postet videoer her inne fordi det er det tråden handler om, flat jord og alle konspirasjoner som hører til med det. Opptil hver enkelt å se videoene jeg poster. Det har nettopp vært flat jord konferanse i USA. Og mange kjente flat jordere har vært der og holdt taler og fremvisninger. Denne er av Rob Skiba. Den varer 1 time og 50 minutt. Mye godt innhold i den. Han som poster videoene har en kanal som heter 7th Day Truth Seeker. Er du videre interessert i flat jord fra den siden som tror på flat jord. Så er denne kanalen å anbefale. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Rob Skiba - mannen som beviste at jorden er rund... 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Det er like fake som det dere påstår NASA er. En løgn smaker ikke bedre selv om den kommer fra konspirasjonsteoretikere. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Rob Skiba - "testing the Globe"... 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Hvem er Rob og hvorfor er han mer troverdig enn f.eks meg? Eller bryr du deg ikke om troverdighet eller logikk, men tror på alle som sier det du vil høre? Jeg tipper på sistnevnte. 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 "Du skal slippe å finne flere biler, men nå ser du kanskje litt av problemet vi har med å finne bilde av noe du mener er ekte når du mener alle slike bilder er falske." Det poenget har jeg skjønt hele tida, men som tidligere nevnt er det ikke en sammenligning på samme nivå. Velg noe på noenlunde samme nivå for at det skal være relevant. En bil blir bare dumt. Dette kan være David Beverley, har jobbet 12 år for NASA Goddard Space Flight Center. https://www.linkedin.com/in/david-beverley-sr-8960659 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Det er så absolutt sammenlignbart. Du mener at samtlige bilder som inneholder en rund jord er falske. Og du vil se ett bilde av en ekte rund jord. Jeg mener at samtlige bilder som inneholder en bil er falske. Og jeg vil se ett bilde av en ekte bil. Ved å vise deg ett bilde av en rund jord er konklusjonen din at det er falskt, fordi det inneholder en rund jord. På samme måte som du ikke kan vise meg ett bilde av en ekte bil kan ikke vi vise deg bilde av en ekte rund jord. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå