Budeia Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Om ikke en innskrift med "To all the nutty flat earthers" på månen, burde det vært en liten stasjon der i 2017, med blinkende lys. Selvfølgelig ville det vært forurensning, men vi er tross alt i 2017. Ville også hjulpet om de ikke hadde mistet alle originalfilmene fra månelandingen. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Og den svelger du?Da får du heller fortelle meg hvorfor det ikke er forklaringen.Jeg svelger i hvertfall ikke pseudovitenskap og konspirasjonsteorier på youtube. Du får spørre deg selv om hvorfor Nasa om de faker Mars bildene skulle være så slumsete med grafikken? Endret 6. oktober 2017 av perpyro Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Om ikke en innskrift med "To all the nutty flat earthers" på månen, burde det vært en liten stasjon der i 2017, med blinkende lys. Selvfølgelig ville det vært forurensning, men vi er tross alt i 2017. Men ville du ha trodd på det da?Tvilsomt.. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 "Men ville du ha trodd på det da?Tvilsomt.." Ettersom jeg ser det ville det vært et ugjendrivelig bevis på aktivitet på månen, og dermed romreiser. Hvis jeg kunne sett lyset selv med eller uten kikkert, da ville jeg ha sett lyset Og hvis en kunne sett gjenstander passere foran månen til stadighet. Nå ser det helt stille ut. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 En venninne bevitnet på svenske båten en gang ei jente som var åpenbart psykisk utviklingshemmet. Som forsøkte å dytte en 1 m lang Toblerone ned i en 30 cm dyp veske. På siden av satt ei annen jente som så enda mer psykisk utviklingshemmet ut. Og unnskyldte sin venninne med: "Ikke bry deg om henne, hun er ikke helt god."... Om en, eller begge, av disse jentene hadde sagt at de trodde jorden var flat. Så er jeg ikke sikker på om jeg hadde giddet å prøve å diskutere med dem. Det er sånn sett et kompliment til flatjord tilhengerne her i tråden at vi forsøker å hjelpe dem til å bedre forstå verden rundt dem. I det minste behandler vi dem ikke som om de skulle ha Downs syndrom, og bare avskriver muligheten for at de noensinne vil forstå. Selv etter snart 500 sider... Huff da, hvem er egentlig idiotene her i tråden? De som ikke evner å forstå, eller oss som ikke evner å forstå hvor lite det går an å evne å forstå? Det er den andre siden av Dunning-Kruger som vi ofte glemmer.. 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 En venninne bevitnet på svenske båten en gang ei jente som var åpenbart psykisk utviklingshemmet. Som forsøkte å dytte en 1 m lang Toblerone ned i en 30 cm dyp veske. På siden av satt ei annen jente som så enda mer psykisk utviklingshemmet ut. Og unnskyldte sin venninne med: "Ikke bry deg om henne, hun er ikke helt god."... Veldig interessant argument, gitt (hun kunne ha delt den i tre deler, og tilskuerne ville blitt til skamme) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 "Men ville du ha trodd på det da? Tvilsomt.." Ettersom jeg ser det ville det vært et ugjendrivelig bevis på aktivitet på månen, og dermed romreiser. Hvis jeg kunne sett lyset selv med eller uten kikkert, da ville jeg ha sett lyset Og hvis en kunne sett gjenstander passere foran månen til stadighet. Nå ser det helt stille ut. Du kan se ISS passer, men det er jo ikke godt nok.. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Det lyset de ser kan være et slags fly. (Og når kommer neste historie om en psykisk utviklingshemmet jente som prøver på et eller annet...) Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Det lyset de ser kan være et slags fly. (Og når kommer neste historie om en psykisk utviklingshemmet jente som prøver på et eller annet...)Det er jo der matematikken kommer inn hvor man ser hvor fort ting beveger seg. Noe sier meg at det du kaller et fly ville ha beveget seg så sakte at det ikke engang kunne holdt seg oppe i luften. Du vet - gitt fakta og hva vi vet om fly. Men dette vil du sikkert ikke sjekke. Endret 6. oktober 2017 av fokkeslasken 1 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Det lyset de ser kan være et slags fly. (Og når kommer neste historie om en psykisk utviklingshemmet jente som prøver på et eller annet...)Det kan jo et blinkende lys på Månen og.. Et fly som flyr høyt og sakte, rett mellom deg og Månen. Sånn arroganse du har vist til andre forsøk/bevis, så nekter jeg å tro at noe som et lys på Månen hadde fått deg til å endre mening. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Om ikke en innskrift med "To all the nutty flat earthers" på månen, burde det vært en liten stasjon der i 2017, med blinkende lys. Selvfølgelig ville det vært forurensning, men vi er tross alt i 2017. Det er et speil på månen, så du kan blinke selv. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Det lyset de ser kan være et slags fly. (Og når kommer neste historie om en psykisk utviklingshemmet jente som prøver på et eller annet...) Vel, en annen historie er en gang jeg kom over en tråd på et diskusjonsforum som jeg i det lengste først trodde bare var en øvelse i diskusjons teknikk. Ingen er jo så dumme vel? Men etterhvert måtte jeg innse at det enten finnes så dumme mennesker, eller at jeg har blitt trollet ihjel.. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) I overført betydning, så er det jo akkurat slik det er her inne, de prøver å få denne Tobleronen til å passe i vesken. Passet på en prikk, Gabriel EDIT: Leif Endret 6. oktober 2017 av bshagen 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 I overført betydning, så er det jo akkurat slik det er her inne, de prøver å få denne Tobleronen til å passe i væsken. Passet på en prikk, Gabriel Du har jobbet for mye i olje. "Væske"? 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Haha, ja det er jammen sant, har olja på brilleglassene nå tror jeg, "væske" er et ord jeg bruker sikkert 10 ganger om dagen EDIT: Rettet Endret 6. oktober 2017 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 "Men ville du ha trodd på det da? Tvilsomt.." Ettersom jeg ser det ville det vært et ugjendrivelig bevis på aktivitet på månen, og dermed romreiser. Hvis jeg kunne sett lyset selv med eller uten kikkert, da ville jeg ha sett lyset Og hvis en kunne sett gjenstander passere foran månen til stadighet. Nå ser det helt stille ut. Det er mange ting vi har prøvd å få deg til å prøve og se med egne øyne. Du sier bare at det er fake. Hvis det plutselig kom et lys fra månen så hadde du ikke tatt det som et bevis på noenting annet enn at eliten har festet et lys til domen. Du har fortsatt ikke svart hva du mener om at Hell ligger i Norge. Hva betyr det? 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 "Men ville du ha trodd på det da? Tvilsomt.." Ettersom jeg ser det ville det vært et ugjendrivelig bevis på aktivitet på månen, og dermed romreiser. Hvis jeg kunne sett lyset selv med eller uten kikkert, da ville jeg ha sett lyset Og hvis en kunne sett gjenstander passere foran månen til stadighet. Nå ser det helt stille ut. Det er mange ting vi har prøvd å få deg til å prøve og se med egne øyne. Du sier bare at det er fake. Hvis det plutselig kom et lys fra månen så hadde du ikke tatt det som et bevis på noenting annet enn at eliten har festet et lys til domen. Du har fortsatt ikke svart hva du mener om at Hell ligger i Norge. Hva betyr det? Og i Helvetica er det en gate som heter "Helvetica Adolf Strasse" eller lignende. Coincidence? I think not. (dette er faktisk sant) 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Da ut her litt jeg, men "Helvetica" betyr jo ikke "helvete" på tysk. Er jo ikke i nærheten en gang Det er ikke et tysk ord heller, det kommer fra latin og betyr: "Sveits" (edit: måtte google det litt)edit 2: gikk jeg i fella på en Captian Obvious her nå kanskje? Sorry, hvis dette var ment for de å tenke selv Endret 6. oktober 2017 av bshagen Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Da ut her litt jeg, men "Helvetica" betyr jo ikke "helvete" på tysk. Er jo ikke i nærheten en gang Etter å ha snakket med Liberalistene (norsk politisk parti) om at politi har med politikk å gjøre så ... The sky's the limit. EDIT: "Hell" er jo norsk for "helning", så... Endret 6. oktober 2017 av fokkeslasken 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Da ut her litt jeg, men "Helvetica" betyr jo ikke "helvete" på tysk. Er jo ikke i nærheten en gang Det er ikke et tysk ord heller, det kommer fra latin og betyr: "Sveits" (edit: måtte google det litt) edit 2: gikk jeg i fella på en Captian Obvious her nå kanskje? Sorry, hvis dette var ment for de å tenke selv Hehe, halvveis Kaptein den der Poenget er at Widewanka bruker ord fra språk X og meningen til ordet (vel, sammensetningen av bokstaver) fra språk Y og slår det sammen til en eller annen merkelig konklusjon. Det er egentlig ganske vakkert å se hvordan det fungerer, man får en spesiell innsikt i en spesiell verden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå