Gå til innhold

Jorden er flat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke klossete, det er genialt. De later som de er "den svake" og dere støtter dem. De utnytter svake sjeler som trenger å føle at samfunnet og alle rundt dem lurer dem. Jeg har en mistanke om at flatjordeliten egentlig er ute etter å "ta" de de føler er lettlurte og svake. De prøver å styrke himmelens befolkning ved å luke ut slike som deg. Veldig triste greier dette her.

Lenke til kommentar

Hva slags teaterstykke legger De opp til her?

Så nå i en video av MrE at han mener de sydlige kontinentene på Gleason map er gjort dobbelt så store som de bør være. Dette fordi Gleason map har det problemet at det er bygd på en globus. 

Det kan være til ettertanke...

MrE uttaler nå at hans youtube-kanal snart vil bli tatt ned, så da har jeg det å grue meg til. 

"Du mener morderne skipstrafikk bruker stjernene når de navigerer?"

Håper du mener moderne... De bruker ikke det til daglig, men alle bør vite litt om å navigere etter stjernene i tilfelle de andre systemene deres skulle svikte i en krisesituasjon. 

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

Det er det flatjordeliten vil at du skal tro Widewanka. De bare lurer deg. 

Nokså klossete av en eventuell flatjordelite, at de aldri har hatt kontroll over noe som helst... hverken tv eller utdanning...!

Øhm... youtube? Du svelger jo alt som blir sagt i disse videoene jo?

Lenke til kommentar

Så nå i en video av MrE at han mener de sydlige kontinentene på Gleason map er gjort dobbelt så store som de bør være. Dette fordi Gleason map har det problemet at det er bygd på en globus. 

Det kan jo ha en sammenheng med at det er vanskelig å brette en globe til et slikt kart, og samtidig få lengdegrader og faktiske dimensjoner korrekt?

Mener du forresten at «Gleason's map» er primærkartet brukt til navigasjon?

Og angående skipstrafikkartet du postet: har det slått deg at grunnen til at det meste av skipstrafikk går der den gjør, er fordi det er der folk bor?

Lenke til kommentar

Hva slags teaterstykke legger De opp til her?

MrE uttaler nå at hans youtube-kanal snart vil bli tatt ned, så da har jeg det å grue meg til. 

"Du mener morderne skipstrafikk bruker stjernene når de navigerer?"

Håper du mener moderne... De bruker ikke det til daglig, men alle bør vite litt om å navigere etter stjernene i tilfelle de andre systemene deres skulle svikte i en krisesituasjon. 

Her er kartene for underveisnavigasjon for instrumentflyging i Norge. Merk at alle bruker kartprojeksjonen "Transverse Mecrator".

Digre bilder, så legger de i en spoiler

post-42788-0-64060200-1506079002_thumb.jpg

post-42788-0-11553500-1506079015_thumb.jpg

post-42788-0-69894500-1506079026_thumb.jpg

post-42788-0-68891700-1506079034_thumb.jpg

Innflygningskart og andre kart kan dere finne her: https://ais.avinor.no/no/AIP/View/21/main_no.html

INGEN er runde.

Lenke til kommentar

Skrev jo at GPS brukes i dag. Men det er ikke det samme som at de ikke kunne fly og seile før det. 

Det mest avgjørende beviset for flat jord, er at i videoen "What''s the meaning of Stonehenge", sitter det en i en Civic og holder på en snowglobe. Dette er en latterliggjøring av domen over jorda, og er et bevis av typen rykende pistol. 

Å tro på en jordklode krever en del... tro. 

Det krever tro på at sollyset kan ferdes gjennom lange avstander i verdensrommet, før det blir dramatisk kaldere i toppen av atmosfæren. Men varmes plutselig opp igjen nede på jorda og gjør folk solbrente. 

Det krever tro på at vi alltid er i en bevegelse som ingen merker. 

Det krever tro på at ISS kan sirkle perfekt rundt i verdensrommet i flere tiår, uten å bli satt ut av funksjon av store reparasjoner eller objekter som suser rundt i rommet. 

Hvis noen hadde tatt meg opp til ISS og jeg kunne sett alt sammen, kunne jeg ikke deretter ha benektet det. Men å ta meg til ISS gjennom en lukket tunnel og si at "Nå er du plutselig på ISS", det ville ikke vært bra nok. 

Lenke til kommentar

Det krever tro på at ISS kan sirkle perfekt rundt i verdensrommet i flere tiår, uten å bli satt ut av funksjon av store reparasjoner eller objekter som suser rundt i rommet.

ISS blir reparert "hele tiden" og den har faktisk drivstoff og holder i bane med de, riktignok bare justeringen.

https://www.quora.com/How-does-the-ISS-orbit-the-earth

ISS kan ikke bli satt ut av funksjon, de har åpenbart dobbelt opp av det viktigeste, alt annet blir reparert.

Det er ikke en komponent som er kritisk for at den skal fungere.

Hvis noen hadde tatt meg opp til ISS og jeg kunne sett alt sammen, kunne jeg ikke deretter ha benektet det.

Klart du kunne benektet det, hva kan hindre deg?
Lenke til kommentar

Det viser du i det minste ikke i tråden her, du har enda ikke gjort en eneste ting for å vise noe utenom å poste filmer fra youtube.

Hadde du søkt etter sannheten hadde du faktisk sjekket ut selv og ikke stolt på tilfeldige personer som kommer opp når du søker på "flat earth" på youtube.

Å søke sannhet krever å faktisk sjekke ut ting, ikke bare bekrefte det man allerede tror og ignorere alt annet.

Du søker bekreftelser på det du tror, ingenting annet.

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...