nebrewfoz Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Nei, nå holder det... Byeee. 1 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Illuminai som indoktrinerer befolkningen. Finnes det noen beviser for en sånn konspirasjon da? 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Når det til overmål oppstår krangel om dette mellom flat earthere og kreasjonister er liksom idiotiet helt på topp... Hvordan er det mulig at noen klarer å bli så til de grader dumme og uærlige at de tror på en flat jord og kreasjonisme? Hvordan klarer de å gå så til de grader på akkord med sin egen integritet?Selv skiller jeg på bibeltroende og gudetroende. Flat jord og kreasjonisme er bibeltro. Dersom de ikke kan ha tro på sin gud om det blir bevist en feil i Bibelen, da kanskje de tror på feil ting. Kanskje de skulle slutte å tro på Bibelen og begynne å tro på Gud. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Illuminai som indoktrinerer befolkningen. Finnes det noen beviser for en sånn konspirasjon da? Som nevnt bruker nrk filmsnutter med stor ball som kommer inn fra høyre, venstre, ovenfra eller nedenfra. Hvordan forklarer du dette? Har alltid vært uten beviser for en slik konspirasjon, men har det siste halve året fått noen bekreftelser på at den er virkelig. Dessverre kan jeg ikke uten videre få deg til å se de samme bevisene, siden du fortsatt tror på en balljord og dermed lever i en alvorlig vrangforestilling. Dermed er du fortsatt under disse folkenes forhekselse. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Du kan ikke legge frem bevisene engang? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Bra vi har fått liv i denne tråden igjen, har vært en kjedelig sommer Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Widewanka kom med bevisene så skal vi se på dem. Desværre er jeg redd for at de ikke står sterkere en bevisene for gud, jesus som en historisk person og utvandringen fra Egypt, men bring it on. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Bra vi har fått liv i denne tråden igjen, har vært en kjedelig sommer Får se hvordan det går, maxrpm har visst trukket seg helt tilbake. Det er ikke noe bevis, men samfunnseliten virker rimelig lukket, og de har ofte flere "hatter". For eksempel Åse Kleveland har vært artist, programleder, minister og sikkert andre ting. Den spanske kronprinsen har vært kjæreste med en modell, og nå er han gift med en programleder. Som sagt det er ikke noe bevis, men det er nokså påfallende. Programledere og komikere tilhører eliten like mye som statsministre, slik er systemet deres. M-M virker å være hentet fra en helt vanlig familie, men husk at også hun har en bror som i flere år arbeidet nært kongeparet som adjutant. Så den familien er nok ikke helt gjennomsnittlig. M-M er for øvrig en kode som er benyttet i Mikke Mus, Marilyn Monroe, Marilyn Manson og lignende. Og skal selvsagt bety noe med 33. Det skal eksistere en tale av George Bush der han lanserer begrepet New World Order. Har sett et par ganger at personer får reptiløyne. En av gangene var på Sommeråpent i sommer, der ei jente fikk et flash av reptiløyne da programlederen snakket veldig mye om yoga. Men det er klippet vekk nå i programmet som ligger ute hos Nrk, så heller ikke det kan jeg bevise. Videre beviser tar jeg opp i tråden Transvestigation, For mange fungerer visst erkjennelsen av flat jord som en eyeopener for visse andre ting. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Illuminai som indoktrinerer befolkningen. Finnes det noen beviser for en sånn konspirasjon da? Som nevnt bruker nrk filmsnutter med stor ball som kommer inn fra høyre, venstre, ovenfra eller nedenfra. Hvordan forklarer du dette? Har alltid vært uten beviser for en slik konspirasjon, men har det siste halve året fått noen bekreftelser på at den er virkelig. Dessverre kan jeg ikke uten videre få deg til å se de samme bevisene, siden du fortsatt tror på en balljord og dermed lever i en alvorlig vrangforestilling. Dermed er du fortsatt under disse folkenes forhekselse. Ut av interesse; tror du også at Noas ark er en sann historie? Lenke til kommentar
matteus Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Dette var i alle fall litt interessant helt til jeg oppdaga at det de norske FE-erne driver med er ren papegøyeplapring etter Eric Dubay og Rob Skiba. Det er forresten det samme alle andre FE-ere driver med, så sensasjonelt er det ikke. Hvis noen skulle være interessert er det mye god debunking i metabunk.org. Der tar de faktisk FE såpass alvorlig at de gidder å sjekke påstandene deres. Grundig til og med. Her på berget er vi på vei inn i det rene sludder ser det ut til. Have fun. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Ut av interesse; tror du også at Noas ark er en sann historie? Selvsagt. Et videre indisium på at det er en spesiell elite, er at barna deres aldri blir tatt av barnevernet, og at de aldri får funksjonshemmede barn eller barn med Downs syndrom. De prøver muligens å dekke over dette ved å gå ut med historier om at de hadde mange aborter før de endelig klarte å få barn. Men faktum er at de aldri får funksjonshemmede barn, fordi barna kommer fra laboratorier. Endret 4. august 2017 av Widewanka S.Trømpe Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Kan jeg bruke kjendiser med barn med downs som bevis på jordens form? Forklar gjerne knyttningen mellom kromosonfeil eller sykdom på barn med jordens form, slik at jeg også kan bruke kromosomfeil som beviser For jeg ser ingen knyttning i det hele tatt mellom de. Endret 4. august 2017 av aklla Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 SMen faktum er at de aldri får funksjonshemmede barn, fordi barna kommer fra laboratorier. og alle laboratoriebarna har fått skiftet kjønn så folk skal bli forelsket i samme kjønn som seg selv for at alle skal komme til helvete. Makes perfect sense! Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 For jeg ser ingen knyttning i det hele tatt mellom de. Nei, det ble til at jeg svarte på et spørsmål som ble stilt. Dette sier litt om hvordan moderne media har forandret folk: When I was a little kid, I once asked my 90 year-old great-grandfather if he thought aliens existed. He laughed heartily and said of course not. Later on I asked my 60 year-old grandfather the same question. He said he wasn't sure if they existed or not. When I first asked my 30 year-old dad about it, he said there were billions of galaxies and planets just like ours and so there were most likely other forms of life out there somewhere. Nowadays when I ask my 9 year-old students if they believe in the existence of aliens, in every class, almost every student raises their hands. NASA and the Hollywood propaganda machine have been in overdrive for the past 60+ years trying to inculcate us into a belief in extra-terrestrial aliens, and it seems to be working. -A Flat Earther De yngre generasjonene er blitt bearbeidet i en bestemt retning. Folk som ble født før 1920 var lite opptatt av aliens, vil jeg påstå. Men siden har det økt på... På den tida (før 1920) ble det antagelig snakket og skrevet lite om verdensrommet. De var opptatt av Snorre, Ibsen, Amundsen, Nansen og slike. http://knowledgeisking.ning.com/forum/topics/why-would-they-lie-about-the-earth-being-flat-by-shahzwar-bugti Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Du har fortsatt ett ekstremt fritt og åpent forhold til beviser ser jeg. Du fortsatt ikke kommet med noe som etter min mening kan brukes som indikasjon på noe som helst, selv om jeg legger godviljen til. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Og ellers går det bra? Logikken står høyt i kurs fremdeles, ser jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Best å legge denne tråden død. Går ikke ann å diskutere med folk som ser alt i bibelen som sant. Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 5. august 2017 Forfatter Del Skrevet 5. august 2017 Best å legge denne tråden død. Går ikke ann å diskutere med folk som ser alt i bibelen som sant. Jo det må gå an. Dere tror at alt liv vi ser her på jorden er skapt fra et umulig Big Bang og en umulig evolvering av organismer. Har tatt ferie fra å diskutere flat jord. For å kunne tro at jorden er flat må man tro konspirasjoner som at NASA lyver, månelandingen er falsk og videre kan man tro at 11. Septembers offisielle forklaring av hva som skjedde ikke er sant. Og da videre hva er virkelig sant i det som blir presentert i media. Man blir lett holocaust fornekter også. Er det lett for mektige menn å manipulere hva som er sant av historie? Captain Obvious videoer kan jeg ligge på sofaen og se istedetfor meningsløs mainstream media. Han har noen gode korte snutter om konspirasjon. https://youtu.be/Mzq-ptYkDAE Når jeg var på bilferie her i Norge så skjedde noe merkelig. GPS hadde ikke signal. Og da kikket jeg på mobilen og den hadde ingen signal den heller og dette varte i noen minutter, kikket på mobilen og på GPS så og si samtidig hele tiden og da GPS-en virket igjen da kom mobilsignalet også tilbake. Tilfeldighet? Jeg finner det rart at man kan se fjelltopper som skal være under kurvaturen på jordkloden. Tittelen på bildet burde være verdensrekord i å se luftspeiling av noe som er skjult under kurven. https://youtu.be/1QG7hBdVhFY Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 11. september kan ha vært øyeblikket der en gjorde noe som var for utrolig, og som etterpå vil gjøre at de taper terreng. Men 11. september var også en dag som gjorde at de oppnådde å ta våpnene fra mange vanlige mennesker. Eller kanskje det var skoleskytingene som helst gjorde dette... Som det står i deres "secret covenant", "they will have no weapons" (De vanlige menneskene kommer til å være uten våpen). I flat jord-miljøet er det dessverre mange som beskylder hverandre for å være shills (en slags falske agenter). Her er en link, og det er attpåtil fjorårets nyheter. Det står at Mark Sargent er sett på hotellrom med damer i prinsessekjoler. Huffameg. Og i en kommentar står det at han ser ut som han har svelget hele "The Breakfast Club". Nei & Nei. https://aplanetruth.info/2016/05/03/another-fe-shill-exposed-for-what-he-is/ 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Best å legge denne tråden død. Går ikke ann å diskutere med folk som ser alt i bibelen som sant. Jo det må gå an. Dere tror at alt liv vi ser her på jorden er skapt fra et umulig Big Bang og en umulig evolvering av organismer. Har tatt ferie fra å diskutere flat jord. For å kunne tro at jorden er flat må man tro konspirasjoner som at NASA lyver, månelandingen er falsk og videre kan man tro at 11. Septembers offisielle forklaring av hva som skjedde ikke er sant. Og da videre hva er virkelig sant i det som blir presentert i media. Man blir lett holocaust fornekter også. Er det lett for mektige menn å manipulere hva som er sant av historie? Captain Obvious videoer kan jeg ligge på sofaen og se istedetfor meningsløs mainstream media. Han har noen gode korte snutter om konspirasjon. Når jeg var på bilferie her i Norge så skjedde noe merkelig. GPS hadde ikke signal. Og da kikket jeg på mobilen og den hadde ingen signal den heller og dette varte i noen minutter, kikket på mobilen og på GPS så og si samtidig hele tiden og da GPS-en virket igjen da kom mobilsignalet også tilbake. Tilfeldighet? Jeg finner det rart at man kan se fjelltopper som skal være under kurvaturen på jordkloden. Tittelen på bildet burde være verdensrekord i å se luftspeiling av noe som er skjult under kurven. Om mobilen din er utenfor rekkevidde for begge signalene så er det ikke en tilfeldighet, nei. Har du satt deg inn i hvordan GPS fungerer? Endret 6. august 2017 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå