fokkeslasken Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Litt tall for dere som liker det. 3 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) ...og, jeg regner med at grunnen til at vi ikke har fått neste viedo i serien om ballongen er at neste video er over tre timer. Han sier der ar han vil lage en kortversjon. We can only hope. Til de av dere som vil se det, videoen har alt som er av hvor rund jorden er. EDIT: Det er nesten så jeg gleder meg til å se hvordan han forklarer at det egentlig er flatt. Endret 17. juli 2017 av fokkeslasken Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Æsj, trodde vi skulle la denne tråden dø av seg selv jeg nå? 5 Lenke til kommentar
Arve Synden Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Denne er jo litt kostelig: Creationists Are Mocking Flat Earthers for Taking the Bible Too Literally An episode of Answers in Genesis’ news show recently tackled that very topic. And the way they wrote off the Flat Earthers was by saying — wait for it — that no one takes the Bible literally. Ironimeteret mitt eksploderte litt her. Endret 17. juli 2017 av Arve Synden 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Æsj, trodde vi skulle la denne tråden dø av seg selv jeg nå? Kanskje for det beste å la den dø ut ? Her er mitt siste bidrag Utrolig intereresant Endret 18. juli 2017 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg synes at denne artikkelen var ganske artig: I Joined Flat Earth Groups So You Don't Have To Det beste må være beskrivelsen av datinggruppa for flat jord-folk... 1 Lenke til kommentar
Arve Synden Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 OK, bare en eneste siste posting her. Noen har gjort en god jobb med å vise faktisk jordkrumning, og samtidig gjort en grundig jobb med å slå tilbake motforestillinger fra flatjordere: https://www.metabunk.org/soundly-proving-the-curvature-of-the-earth-at-lake-pontchartrain.t8939/ Les og nyt! 1 Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Dette er selvfølgelig noe eliten/gammel-Erik/øglefolket har forutsett og sørget for at tårnene ikke er like store over hele linja, men er høyere ute på sjøen enn nær land. Endret 3. august 2017 av Olethros Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Så...... da vant vi da? 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Kan nesten se sånn ut. Hvis man følger litt trender på youtube og forumer, så er ikke "Flat Earth" i vinden lenger. Kan se ut som mange har forlatt idéen i grunn. Deltok i en hangout her om dagen, og de sliter faktisk med å finne noen FEere å debattere med, det er nesten ingen igjen Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Kan nesten se sånn ut. Hvis man følger litt trender på youtube og forumer, så er ikke "Flat Earth" i vinden lenger. Kan se ut som mange har forlatt idéen i grunn. Deltok i en hangout her om dagen, og de sliter faktisk med å finne noen FEere å debattere med, det er nesten ingen igjenSynd. Det var artig. Det eneste man trengte var fullført ungdomsskole og humor. 3 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Noen av de populære FE folka på YouTube ble jo også gjennomskuet av den harde FE kjernen, da flere så sitt snitt til å tjene litt penger på views. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Noen av de populære FE folka på YouTube ble jo også gjennomskuet av den harde FE kjernen, da flere så sitt snitt til å tjene litt penger på views.That doesn't narrow it down. At all. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 At folk slenger seg på trender for å tjene penger på andres dumskap? Smart det da Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Amishene har vært flat jord-troende hele tida, uten at de har giddet å debattere med noen på nettet. Verdt å legge merke til hvordan hjernevasken er lagt opp på statskanalen. I mange år har de brukt kun sirkler og baller i sin grafikk. De bruker aldri firkanter. Hvorfor? For å stadig indoktrinere "kveget" til å tro på globusen. De siste ukene (og sikkert hele tida) har det vært snutter med baller i. Som: -Folk som står og ser på en stor ball som kommer ned fra himmelen. -En stor ball som kommer opp fra sjøen til de badende -En ball som kommer inn fra siden og møter en kaktus. Ballen blir ikke punktert av kaktusen, men kaktusen taper kampen og ballen blir stående igjen. Disse stadige snuttene med musikk til, har sikkert en enda dypere indoktrinering enn hva jeg klarer å oppfatte også. Det gamle barneprogrammet Månedsrevyen, inneholdt mye indoktrinering. De eldste programmene hadde baller som hang i taket bak programlederen. De nyere programmene ser ut til å ha hatt en globus i studio, som ble brukt til å peke ut hvor ting hadde skjedd. https://tv.nrk.no/serie/maanedsrevyen Etter den siste tids tv-titting har jeg fått bekreftet hvordan TV kan fungere som et talerør for Illuminati. Der tar de opp de sakene de ønsker å ta opp, viser fram sine medlemmer som framstår på en bestemt måte, og søker å forsterke hjernevasken slik at alle skal opprettholde troen på globusen. 1 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Amishene har vært flat j0rd-tr0ende hele tida, uten at de har giddet å debattere med n0en på nettet. Verdt å legge merke til hvordan hjernevasken er lagt 0pp på statskanalen. I mange år har de brukt kun sirkler og baller i sin grafikk. De bruker aldri firkanter. Hv0rf0r? F0r å stadig ind0ktrinere "kveget" til å tr0 på gl0busen. De siste ukene (0g sikkert hele tida) har det vært snutter med baller i. S0m: -F0lk s0m står 0g ser på en st0r ball s0m k0mmer ned fra himmelen. -En st0r ball s0m k0mmer 0pp fra sjøen til de badende -En ball s0m k0mmer inn fra siden og møter en kaktus. Ballen blir ikke punktert av kaktusen, men kaktusen taper kampen 0g ballen blir stående igjen. Disse stadige snuttene med musikk til, har sikkert en enda dypere ind0ktrinering enn hva jeg klarer å 0ppfatte 0gså. Det gamle barnepr0grammet Månedsrevyen, inneholdt mye ind0ktrinering. De eldste pr0grammene hadde baller som hang i taket bak pr0gramlederen. De nyere pr0grammene ser ut til å ha hatt en gl0bus i studi0, som ble brukt til å peke ut hv0r ting hadde skjedd. https://tv.nrk.no/serie/maanedsrevyen Etter den siste tids tv-titting har jeg fått bekreftet hv0rdan TV kan fungere s0m et talerør f0r Illuminati. Der tar de 0pp de sakene de ønsker å ta 0pp, viser fram sine medlemmer som framstår på en bestemt måte, 0g søker å f0rsterke hjernevasken slik at alle skal 0ppretth0lde tr0en på gl0busen. Hvorfor brukte du ikke firkanter selv?? Viiiiiik fra meg i ILLUMINATI ??? Slutt med indoktrineringen din ? ? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Etter den siste tids tv-titting har jeg fått bekreftet hvordan TV kan fungere som et talerør for Illuminati. TV er jo ment å være et talerør, en måte å spre informasjon til de store massene. TV var i sin tid en type "Internett" der en eller annen person valgte hva som skulle vises, nå er det bare reality og repriser. Tar vi bort Illuminati så har du helt rett. Jeg er dog veldig forbauset over at du først nå har funnet ut hva TV er og var ment å være PS; Illuminati har mye bedre arenaer å spre budskapet sitt enn tradisjonell TV. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Denne tråden er et sørgelig bevis på at det går an å sitte på dass på skolen til ny verdens rekord... Man har liksom ikke fått med seg noe når man faktisk ikke har andre "beviser" enn youtube videoer laget av religiøst forstyrrede menn som hater tanken på at bibelen tar feil her også... Bedre å fornekte fakta enn å innrømme at overtroen de følger er feil...Når det til overmål oppstår krangel om dette mellom flat earthere og kreasjonister er liksom idiotiet helt på topp... Hvordan er det mulig at noen klarer å bli så til de grader dumme og uærlige at de tror på en flat jord og kreasjonisme? Hvordan klarer de å gå så til de grader på akkord med sin egen integritet?Var borti en for ikke så lenge siden som begynte å ymte frempå at jorden kunne være flat og da jeg utfordret han litt ble han litt usikker og sa, "Vi vet ikke helt sikker at den er rund?". Jeg bare glodde på fyren for å se om han faktisk mente dette alvorlig (enda en skoledass sitter liksom...) hvorpå jeg bekreftet at vi er et hundre prosent sikre på at jorden er rund, eller sfærisk... "Hvordan kan du være så sikker?" Spurte han og her kommer du inn på problemet i diskusjoner med både flat earthere og kreasjonister, de har pokker ikke kunnskap nok til å skjønne den enkleste forklaring engang. "Forklaringen til en flat earther er "Se deg rundt da, jorden ser jo helt flat ut!". Forklaringen min er så mye mer kompleks... Gravitasjon ville vært som en suppebolle på en flat jord, til lenger ut mot kanten man kom til mer skrått ville man måtte gå, det faktum at fjell ville knust under egen vekt og steinene ville oppsøkt stedet der gravitasjonen er størst (som jo også er grunnen til at jorden er rund faktisk.. ) ,(Er en grunn til at det høyeste fjellet vi har er på 8000 meter, mens det høyeste fjellet på mars, som har mye mindre gravitasjon, er på 18 000 meter..) , det faktum at ALLE andre observerbare planeter er runde, at vi faktisk ikke er i stand til å finne noen kant, ei helle se en kant annet enn horisonten som på havet alltid er like langt borte fordi vi befinner oss på en rund planet.. Bare det faktumet burde jo gi ganske klare pekepinner på formen liksom... Men forståelsen er ikke der... Skole dass sittingen har vært for lang, eller så er den villede ignoransen så høy.. For det går rett og slett ikke inn. Og det gjør IKKE saken bedre at disse dass sitterne ofte har en annen agenda med vrøvlet sitt, nemlig å "bevise" at den ignorante og primitive boka de tror på er sann... Her deler ofte kreasjonister og flat earthere agenda, da bibelen tar feil begge steder... For dass sitting på skolen er den eneste forklaringen jeg finner plausibel... Jeg var overhodet ikke noe skolelys (ble aldri påtent tror jeg..) men jeg fikk med meg såpass at jeg har grunnforståelsen for både at jorden er rund og at evolusjon er det som stemmer best... Enten det eller så er det ren ønsket ignoranse fra disse kulehodene... Selv etter 8000 innlegg her i denne tråden er fremdeles fornektelsen og ignoransen like stor som på side 1 og det burde fortelle oss noe... at det er fånyttes å prøve å overbevise slike, de ønsker å være så ignorante at de tror dette sludderet. Neste gang jeg treffer en kreasjonist eller en flat earther skal jeg bare le høyt og gå derfra... Hvis vedkommende spør hvorfor jeg går kommer jeg til å svare, ordrett, at jeg ikke gidder å "diskutere" med idioter... Så får de ta det som de vil... Som sagt før, da denne tråden startet ble jeg også i tvil om hvordan og hvorfor jeg visste at jorden var rund... Så jeg sjekket det opp for å være sikker. Den er faktisk rund. Jeg har, når jeg tenkte meg om, faktisk sett det selv i et militært transportfly jeg var kurer i, det fløy i 55 000 fots høyde, en del høyere enn rutefly og der var det ingen tvil. Nå fløy vi omtrent rett nord-sør (Norge til sør afrika) så jeg fikk ikke sett effekten av at sola aldri går ned, men at jorden ER rund er det ingen tvil om... Å diskutere det derimot, men mennesker med villet og ønsket ignoranse pga agenda, er heller tvilsomt... 3 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Og kristne og muslimer har selvsagt motiv for å bedra andre, fordi de er syke individer? Eller hva dere nå sikter til. For dere mener at samfunnseliten ikke har noen grunn til å lage hemmelige organisasjoner og organisert hjernevask. Det er litt underlig at Illuminati lar befolkningen få ha internett. Men det kan hende at de ikke trodde at hjernevasken lot seg reversere, eller at de tenkte det bare var noen år igjen til deres totale overtagelse av samfunnet. Det er også kjent at de skaper konflikter og plasserer ut en opposisjon. Men som sagt virker det som TVen stadig kjører på den gamle hjernevasken, og at de aldri ville bruke TV til å fortelle om flat jord på samme måte som enkelte agenter gjør via internett. Det virker åpenbart at Patricia Steere er en undercover agent, denne personen som har satt seg som mål å intervjue alle flat earthere som har youtube-kanaler av en viss størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå