Gå til innhold

Jorden er flat

Anbefalte innlegg

Hvor er kildene for disse flat jord eksperimentene? Ikke anekdoter eller youtube videoer, eller tilfeldige kommentarer fra folk men faktiske eksperter som har uten feil klart å finne ut at jorden er flat.

Hvorfor tror så mange at man må være ekspert for å foreta eksperimenter ?

Jeg har ofte lurt på hvorfor så mange mener at hvis noen av folket foretar et eksperiment så er det automatisk feil og forfalsket.

Men hvis en "ekspert" foretar et eksperiment, eller kommer med en påstand, så mener folk flest alt riktig.

Man må ikke være ekspert for å utføre eksperimenter, men jeg har større tiltro til eksperter. På samme måte som at jeg sikkert skulle klart å finne en åre i armen din og tappe litt blod og sette prøven i maskinen. Men jeg tviler sterkt på at jeg kunne tolket resultatet på en god måte.

Hvor dypt stikker mistroen til vitenskap og eksperter? Hvordan er du i stand til å skrive på dette forumet? Har du fundamental mistillit til din lege? Om bilen din ikke starter, ringer du naboen eller verkstedet?

Du kan gjerne ha tiltro til "eksperter" men de ekspertene vi snakker om  jobber for staten, og for denne verdens makthavere.

Det betyr at de har interesse av å lure oss, de er også ansatt for å lure oss for å fremme makthavernes agenda. De har også tilgang til nesten ubegrensede ressurser som de kan bruke for å lure oss og fremme sine arbeidsgiveres agenda, og slik har det alltid vært.

På legens nivå er det nødvendigvis ikke snakk om at de lurer oss bevisst, men heller at de har fått feil kunnskap om forskjellige ting.

Derfor er det viktig at folk selv skaffer seg kunnskap.

I tilfellet med et bilverksted, så er det som regel i eierens interesse at de ansatte er ærlige og sier sannheten. Dvs hvis det er et mindre privat bilverksted, men det er derfor alle private bilverksteder blir overtatt av store halv eller helstatlige monopolbedrifter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i alle vitenskapsmenns interesse å ikke meddele falskheter. En vitenskapsmann som blir fersket i å komme med falsk info blir i beste fall ignorert. Med mindre samtlige vitenskapsmenn er med på denne fantasikonspirasjonen. Om du er av den oppfatningen er det ikke noen vits i å diskutere med deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Man kan, med to pinner - en til hver kamerat på to forskjellige lokasjoner, finne at jorda er rund. Bare ved å se på skyggen pinnen kaster. "Aldri vært bekreftet", dette er direkte trolling 

Hvorfor mener du at skyggen pinnene kaster er bevis på en rund balljord ?

Du får jo samme resultat på en flat jord, ganske enkelt fordi solen er ikke like høyt på himmelen.

Fordi på en flat jord så MÅ skyggen kaste skygge i en annen retning etterhvert som sola beveger seg? Dette burde være enkel matematikk, syns du ikke?

Ja, men hva er problemet ?

Det samme vil jo også skje på en rund jord.

Lenke til kommentar

Det er i alle vitenskapsmenns interesse å ikke meddele falskheter. En vitenskapsmann som blir fersket i å komme med falsk info blir i beste fall ignorert. Med mindre samtlige vitenskapsmenn er med på denne fantasikonspirasjonen. Om du er av den oppfatningen er det ikke noen vits i å diskutere med deg.

At det er i alle vitenskapsmenns interesse å ikke meddele falskheter er noe som folk er opplært til å tro. Jeg trodde også dette for mange år siden.

Men virkeligheten er ikke så enkelt, for det er i vitenskapsmenns interesse å fremme sine arbeidsgiveres agenda, og deres arbeidsgivere er denne verdens makthavere.

Og denne verdens makthavere tilber satan. I f

Første etasje i FN bygningen i New York står det et svart alter som er tilegnet satan.

https://fellowshipoftheminds.com/2011/04/05/un-hotbed-of-new-age-satanism-the-meditation-room/

Det er mer mellom himmel og jord enn folk flest har noen anelse om, og det jeg syns er tragisk er at folk flest heller ikke vil vite dette og denne mangelen på kunnskap vil dessverre føre til døden for de fleste.

For det er slik som det også står skrevet i Bibelen "My people are destroyed for lack of knowledge"

Lenke til kommentar

Hvordan kan du være så sikker på det? Er all vitenskap falsk?

Han er sikker, fordi all vitenskap som bekrefter rund jord er falsk. Det er det eneste premisser for å avgjøre om den vitenskapen er falsk eller ikke er jo om den viser at jorden er falsk, så da blir det jo slik.

Viser forsøket at jorden er rund, så er forsøket falskt.

Viser forsøket ar jorden er flat, så er forsøket ekte.

Det er der eneste han og ett par andre forholder seg til, så da er all kjent vitenskap falsk og alle vitenskapsfolk falske osv.

Det er også derfor han mener at ingen forsøk har bevist det, for de tusenvis av forsøkene som viser der er falske, rett og slett fordi det beviser det.

Man kommer inn i en ond sirkel der man avviser det man ikke tror, kun fordi man ikke tror det. Og på motsatt side bekrefter det man tror, kun fordi man tror.

Altså motsatt av slik vitenskapen fungerer, ikke overraskende.

• Liker 5
Lenke til kommentar

At jorden er rund som en ball er aldri blitt "bekreftet" av noen eksperimenter.

Sikker?

Ja

Hvordan kan du være så sikker på det? Er all vitenskap falsk?

Når det gjelder å utvikle best mulig våpen, samt midler til å kontrollere folket og manipulere oss slik de selv vil, så er den såkalte vitenskapen riktig, og til og med langt bedre enn vi tror.

Men siden det meste av "vitenskap" er ment for å manipulere og kontrollere oss, så er den sett fra vårt ståsted  og med med få unntak, falsk.

Lenke til kommentar

At det er mer mellom himmel og jord enn det vi klarer å oppfatte i dag, tror jeg flere kan være med på. Men det funker dessverre ikke som argument når man bastant avviser jordens form. 

Hvorfor tror du at spørsmålet om jordens form er et unntak fra dette ?

Lenke til kommentar

Hvor er kildene for disse flat jord eksperimentene? Ikke anekdoter eller youtube videoer, eller tilfeldige kommentarer fra folk men faktiske eksperter som har uten feil klart å finne ut at jorden er flat.

Jeg har ofte lurt på hvorfor så mange mener at hvis noen av folket foretar et eksperiment så er det automatisk feil og forfalsket.

Men hvis en "ekspert" foretar et eksperiment, eller kommer med en påstand, så mener folk flest alt riktig.

Igjen så må jeg nevne at jeg som amatør har gjort et eksperiment selv og det ble, som nevnt før, postet her. Jeg beviste over enhver tvil, altså med 100% sikkerhet, at jorda hvertfall ikke er flat slik flatjordere skal ha det til. Denne videoen ble forkastet med at det var en forfalsking og/eller at eliten og NASA hadde tuklet med utstyret mitt.

Så hvorfor er flatjordamatørene bedre enn balljordamatørene? Hvorfor har de rett og hvorfor er ikke deres utstyr tuklet med?

Når videoen min ble lagt ut her, av noen andre, så ble den bare møtt med svadasvar fra dere flatjordere. Ganske på trynet idiotisk dobbeltmoral og "confirmation bias". Flat earth do not make sense!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Igjen så må jeg nevne at jeg som amatør har gjort et eksperiment selv og det ble, som nevnt før, postet her. Jeg beviste over enhver tvil, altså med 100% sikkerhet, at jorda hvertfall ikke er flat slik flatjordere skal ha det til. Denne videoen ble forkastet med at det var en forfalsking og/eller at eliten og NASA hadde tuklet med utstyret mitt.

Så hvorfor er flatjordamatørene bedre enn balljordamatørene? Hvorfor har de rett og hvorfor er ikke deres utstyr tuklet med?

Når videoen min ble lagt ut her, av noen andre, så ble den bare møtt med svadasvar fra dere flatjordere. Ganske på trynet idiotisk dobbeltmoral og "confirmation bias". Flat earth do not make sense!

Hvordan klarte du å "bevise"  med100% sikkerhet, at jorden ikke er flat ?

Alt er jo for øvrig ikke helt flatt, for det er jo hauger, åser, og fjell på landjorden, og dette gjør jo at ikke alt er flatt. På hav og vann har vi jo også bølger og dønninger, som til tider gjør at hav og vann heller ikke alltid er flatt.

Lenke til kommentar

Men siden det meste av "vitenskap" er ment for å manipulere og kontrollere oss, så er den sett fra vårt ståsted  og med med få unntak, falsk.

Etter din mening, hva er vitenskap?

Gjennom mine innlegg så burde det være klart hva jeg mener.

Det folk kjenner som "vitenskap" i dag, er kun et verdensbilde og verdenssyn som er skapt for å lede oss bort fra Gud.

Det er en fortsettelse av det satan gjorde i edens hage, da han forførte de første menneskene. Dette har pågått opp gjennom hele historien, og makthaverne har alltid prøvd å manipulere og kontrollere folket for å få folket til å støtte makthavernes agenda og føre makthavernes kriger.

Lenke til kommentar

Så du ser helt i bort ifra at vitenskap kun er en metode?

Science is a systematic enterprise that builds and organizes knowledge in the form of testable explanations and predictions about the universe.

-

the intellectual and practical activity encompassing the systematic study of the structure and behaviour of the physical and natural world through observation and experiment.

Vitenskap betyr bare at det er testbart og verifiserbart

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...