theGunner76 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Tror de mener noe sånt: Lukk øynene og gjenta etter meg - jorden er flat. Sånn. Bevist. End of... 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Tror de mener noe sånt: Lukk øynene og gjenta etter meg - jorden er flat. Sånn. Bevist. End of... Det var noe slikt jeg fikk en gang, om å tro og å overbevise seg selv på ett spirituellt nivå eller noe slikt tull som bare fungerer for den lettlurte som allerede tror på alt mulig rart. Stemmer, gå ut i skogen og titt på trærne var det vel kanskje? Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=wYZ2gHE4fjs https://www.youtube.com/watch?v=_9TNCJQGlII https://www.youtube.com/watch?v=uVy9gjtu3gc https://www.youtube.com/watch?v=NM2wtte1JRE https://www.youtube.com/watch?v=7GgBfle3xVk https://www.youtube.com/watch?v=Ip2ZGND1I9Q Men hva hjelper det når dere uansett påstår alt er fake? Fake ja. Se bare på Nil-deltaet om natten. Lyser jo kraftig opp jo. Hva er det som lyser sånn der? Ris-markene som står i full flamme?Men denne videoen i den posten du reagerte på. Varer ikke mange minuttene. Flere astronauter som sier de kan se stjerner selv på dagsiden i bane rundt jorden. Og dere besvarer ikke noe av det. Ikke gjorde dere det før. Og virker som om dere ikke gjør det nå heller. Lukk øynene og gjenta etter meg. Kall en flat jorder for dum. Endret 7. juni 2017 av maxRPM Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvorfor mener du at vi skal foreta eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat ? Vi vet jo allerede at jorden er flat, Det er jo dere balljordere som trenger å foreta egne eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat. Har du noe forslag til ett slikt eksperiment som konkret, dokumenterbart og repeterbart viser at jorden er flat?Har spurt om dette en 2-3 ganger før uten å ha fått noe... Hvis du vil bry deg med å se på de videoene som legges ut og ikke bare hånlig avviser dem, så finner du massevis av eksperimenter som du kan gjøre på nytt om du vil, for å få bekreftet at jorden er flat Lenke til kommentar
El burro Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvorfor mener du at vi skal foreta eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat ? Vi vet jo allerede at jorden er flat, Det er jo dere balljordere som trenger å foreta egne eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat. Feil!, det er dere som tror jorden er flat på samme måte dere tror på bibelen. Det er merkelig hvordan dere som tror jorden er flat har sånn aversjon imot vitenskap men samtidig bruker hjelpemidler som er et resultat av vitenskapen for å fremme teoriene deres. Hadde det ikke vært for vitenskapen så hadde dere ikke hatt muligheten til å bruke internett og datamaskiner. Det å tro på vitenskap er ikke det samme som å tro på bibelen eller flat jord, vitenskapelige metoder kan etterprøves gang på gang med samme resultat av forskjellige mennesker. Når dere blir spurt om å forklare ting med egne ord istedet for å poste videoer fra YT så blir det helt stille, det har jo kommet veldig tydelig fram at det er ingen av dere som har grunnlag for uttalelsene på grunn av manglende skolegang. Når det er sagt så misstenker jeg dere tre musketerer for å være en del av den religiøse eliten, agendaen er sikkert å få så mange som mulig tilbake til middelalderen så den religiøse eliten kan få tilbake innflytelsen de hadde før opplysningen. Det vil si makt over saueflokken og mer penger i kollekten til de høye herrer. 6 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Du max... Ikke det at jeg håper du får kjøre bil, men har du noen gang sittet på i bil om dagen? Kan du se at lysene er på? Ikke? Samme er det med stjernene. Lyset på jorden om dagen gjør slik at lysene fra stjernene ikke vises. Samme på månen. Dagtid på månen er om ikke mer lys enn på jorden. Den setningen du skreiv om stjerner som er i bane på solsiden av jorden, skjønte jeg dessverre ikke helt. Men ift til det å gå ut i bekmørket utenfor iss og dermed sette seg i unødvendig fare for å bevise noe for en gjeng tomsinger som uansett vil forkaste det som photoshopet, håper jeg du selv ser? Ett annet spm. Hvor mange watt har den lampa som visstnok er "solen" på en flat jord. Rimelig heftig lyskaster om den skal drive all fotosyntese på disken? Eller er fotosyntese noe eliten har lurt meg med igjen? Så se videoen da. Det er flere en astronaut som sier de kan se stjerner og annet selv på solsiden av jorden der ute i verdensrommet. Ikke kom med samme vissvasset som dere alltid gjør. Forklar gjerne hvorfor desse astronautene sier imot hverandre.Sorry, men har sett alle tre videoene du postet og ser absolutt ingen astronauter som motsier hverandre. Og bare for å oppklare. De personene som feks sier "i made a huge mistake" er skuespillere klippet inn fra Hollywood filmer og ikke astronauter. Skjønner virkelig ikke den trangen FE'ere har til å lage videoer med masse lyder og kryssklipp. Nesten som de prøver å ta bort fokus fra noe? Men svar på spørsmålet mitt da og ikke bare hopp over det, som dere pleier å gjøre... Endret 7. juni 2017 av theGunner76 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Fake ja. Se bare på Nil-deltaet om natten. Lyser jo kraftig opp jo. Hva er det som lyser sånn der? Ris-markene som står i full flamme? Men denne videoen i den posten du reagerte på. Varer ikke mange minuttene. Flere astronauter som sier de kan se stjerner selv på dagsiden i bane rundt jorden. Så filmen du spør etter vil uansett være fake når du ser den? Hva er da vitsen med å spørre etter hvorfor de ikke har filmet ett eller annet når det uansett ville vært fake? Du skjønner vel hvorfor f.eks NASA ikke tar seg bryet med å gjøre noe som helst for å engang forsøke å bevise noe for dere? Jeg ser generellt sett ikke youtube-filmer, døgnet har ikke mange nok timer. Endret 7. juni 2017 av aklla 1 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Forsiktig nå, han risikerer å utfordre sitt eget verdensbilde.Gitt at vi nærmer oss side 400 med stormskritt og har brukt over et år på å komme hit, og enda har ingen av de som prediker flat jord gjort et eneste eksperiment så tror jeg ikke det er noen fare for dèt. De har ikke engang klart å rette en lommelykt mot en ball for å se hvor stor del av ballen som blir opplyst, så jeg tror dette eksperimentet sitter veldig langt inne.De vil finne en video som er enig med dem, sette den på repeat, og komme tilbake når de er tilstrekkelig overbevist av den evinnelige repeteringen. Jeg har rettet en lommelykt mot min en gang så stolt over å eie en lysende globus i mine yngre dager jeg kjøpte ting til innredning av leilighet. Og den lyser opp halve ballen. Men den viser også et punkt på ballen som blir kalt "hot spot" Hvorfor ser jeg ikke noe sånt på fullmånen? Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Du max... Ikke det at jeg håper du får kjøre bil, men har du noen gang sittet på i bil om dagen? Kan du se at lysene er på? Ikke? Samme er det med stjernene. Lyset på jorden om dagen gjør slik at lysene fra stjernene ikke vises. Samme på månen. Dagtid på månen er om ikke mer lys enn på jorden. Den setningen du skreiv om stjerner som er i bane på solsiden av jorden, skjønte jeg dessverre ikke helt. Men ift til det å gå ut i bekmørket utenfor iss og dermed sette seg i unødvendig fare for å bevise noe for en gjeng tomsinger som uansett vil forkaste det som photoshopet, håper jeg du selv ser? Ett annet spm. Hvor mange watt har den lampa som visstnok er "solen" på en flat jord. Rimelig heftig lyskaster om den skal drive all fotosyntese på disken? Eller er fotosyntese noe eliten har lurt meg med igjen? Så se videoen da. Det er flere en astronaut som sier de kan se stjerner og annet selv på solsiden av jorden der ute i verdensrommet. Ikke kom med samme vissvasset som dere alltid gjør. Forklar gjerne hvorfor desse astronautene sier imot hverandre.Sorry, men har sett alle tre videoene du postet og ser absolutt ingen astronauter som motsier hverandre. Og bare for å oppklare. De personene som feks sier "i made a huge mistake" er skuespillere klippet inn fra Hollywood filmer og ikke astronauter. Skjønner virkelig ikke den trangen FE'ere har til å lage videoer med masse lyder og kryssklipp. Nesten som de prøver å ta bort fokus fra noe? Men svar på spørsmålet mitt da og ikke bare hopp over det, som dere pleier å gjøre... Kan du da forklare meg hvorfor desse astronautene ikke motsier hverandre. Du sa du så den men vil vite hvorfor du mener de ikke motsier hverandre. Det vil jeg gjerne ha svar på. Verken du eller noen annen av dere har den siste timen besvart det. https://youtu.be/5Aie2Exri_4 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Har ikke sett filmen, men den er fake, garantert Kun CGI 1 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Kanskje fordi du stod med lommelykten 30cm fra globusen? Fikk du samme hot spot da du stod på andre siden av rommet? For å gi deg en idé om avstander og størrelser. Om jorden var et hode på en knappenål, ville solen være en appelsin 15 meter unna. Blir ikke mye hot spot av det... 3 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Du max... Ikke det at jeg håper du får kjøre bil, men har du noen gang sittet på i bil om dagen? Kan du se at lysene er på? Ikke? Samme er det med stjernene. Lyset på jorden om dagen gjør slik at lysene fra stjernene ikke vises. Samme på månen. Dagtid på månen er om ikke mer lys enn på jorden. Den setningen du skreiv om stjerner som er i bane på solsiden av jorden, skjønte jeg dessverre ikke helt. Men ift til det å gå ut i bekmørket utenfor iss og dermed sette seg i unødvendig fare for å bevise noe for en gjeng tomsinger som uansett vil forkaste det som photoshopet, håper jeg du selv ser? Ett annet spm. Hvor mange watt har den lampa som visstnok er "solen" på en flat jord. Rimelig heftig lyskaster om den skal drive all fotosyntese på disken? Eller er fotosyntese noe eliten har lurt meg med igjen? Så se videoen da. Det er flere en astronaut som sier de kan se stjerner og annet selv på solsiden av jorden der ute i verdensrommet. Ikke kom med samme vissvasset som dere alltid gjør. Forklar gjerne hvorfor desse astronautene sier imot hverandre.Sorry, men har sett alle tre videoene du postet og ser absolutt ingen astronauter som motsier hverandre. Og bare for å oppklare. De personene som feks sier "i made a huge mistake" er skuespillere klippet inn fra Hollywood filmer og ikke astronauter. Skjønner virkelig ikke den trangen FE'ere har til å lage videoer med masse lyder og kryssklipp. Nesten som de prøver å ta bort fokus fra noe? Men svar på spørsmålet mitt da og ikke bare hopp over det, som dere pleier å gjøre... Kan du da forklare meg hvorfor desse astronautene ikke motsier hverandre. Du sa du så den men vil vite hvorfor du mener de ikke motsier hverandre. Det vil jeg gjerne ha svar på. Verken du eller noen annen av dere har den siste timen besvart det. https://youtu.be/5Aie2Exri_4 Kan du da svare på spørsmålet mitt ang fotosyntesen? Så skal jeg se den igjen. 1 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Fake ja. Se bare på Nil-deltaet om natten. Lyser jo kraftig opp jo. Hva er det som lyser sånn der? Ris-markene som står i full flamme? Men denne videoen i den posten du reagerte på. Varer ikke mange minuttene. Flere astronauter som sier de kan se stjerner selv på dagsiden i bane rundt jorden. Så filmen du spør etter vil uansett være fake når du ser den?Hva er da vitsen med å spørre etter hvorfor de ikke har filmet ett eller annet når det uansett ville vært fake? Du skjønner vel hvorfor f.eks NASA ikke tar seg bryet med å gjøre noe som helst for å engang forsøke å bevise noe for dere? Jeg ser generellt sett ikke youtube-filmer, døgnet har ikke mange nok timer. Sorry for at jeg tror alt det NASA driver på med er datagenererte bilder klasket på green screens og annet og at de driver et studio i ren Hollywood stil. Men det er sikkert sånn de må holde på når de ikke får fyr i rakettene lenger et sted der oppe og har løyet siden 50 tallet om de klarte de uoppnåelige. Men nå må vi ta å komme oss ut av denne hypnosen. De klarer ikke å være er sted i over 100 dager med bare ett toalett og om det ikke virker lenger så må dritten ut uansett. Hva skiter de i da, i poser som kan forsegles? Det toalettet fy forferdelig og ikke minst folkene. Etter at to lag var igjen i super bowl finalen så hadde to av ISS crewet på seg de skjortene til lagene som var i den finalen. Er de klarsynte om hvilke lag som vinner så de vet hvilke skjorter de skal ta med seg? Det er uendelig mye som jeg finner av denne romunderholdningen til å være laget her på jorden. Har ikke mange nok timer jeg heller. Men jeg ser ikke så mye på vanlig underholdning lenger. Underholdningsavdelingen i ny og ne. Filmer som kan være av interesse av og til. Men ikke eviglange serier og heller ikke realityserier eller idol og norske talenter og den slags, ikke bruker jeg tid på sosiale media. Ellers er jeg mye ute av huset. Men når jeg er hjemme og tid. Da kan jeg se. Eller når det er rolig på jobben. Har en jobb som gjør det mulig for meg se en god del og skrive inn på her selv om det ikke går utover arbeidskvaliteten. Og når jeg har jobbet så mange år som jeg har gjort i samme yrke så har jeg blitt rask. Og får ingen klager på at jeg gjør jobben tregt. Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Kanskje fordi du stod med lommelykten 30cm fra globusen? Fikk du samme hot spot da du stod på andre siden av rommet? For å gi deg en idé om avstander og størrelser. Om jorden var et hode på en knappenål, ville solen være en appelsin 15 meter unna. Blir ikke mye hot spot av det... Hvorfor har jorden hot spot da? Jeg skal svare deg om fotosyntese når du besvarer det jeg etterlyser først. Endret 7. juni 2017 av maxRPM Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Sorry for at jeg tror alt det NASA driver på med er datagenererte bilder klasket på green screens og annet og at de driver et studio i ren Hollywood stil.Du mener slik som 100% av FE-videoen kun er datagenererte bilder og løgn fra ende til annen i ren Bollywood-stil? Bevis at filmen der astronauten snakker om stjerner er ekte og ikke datagenerert av en FE-elite. 5 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Det er jo dere balljordere som trenger å foreta egne eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat.Men... Når jeg har gjort dette uten å finne noen indikasjon på at jorden er flat. Hva skal jeg gjøre da mener du? Flere astronauter som sier de kan se stjerner selv på dagsiden i bane rundt jorden. Og dere besvarer ikke noe av det. Ikke gjorde dere det før. Og virker som om dere ikke gjør det nå heller. Fordi det er bare nok en variant av: 'sett inn tittel' sier at 'sett inn (u)mulighet'. Det er intet å si til slikt. Det er ikke testbart. Det er som regel ikke engang kontrollerbart at vedkommende har denne tittelen, eller at de har vært i en situasjon hvor de har lært noe som helst om 'sett inn (u)mulighet'. Det blir bare påstander man må tro eller ikke tro. Noen riktignok mer troverdige enn andre, men like fullt er de ukontrollerbare påstander. I de tilfeller hvor det er en generell betrakning som ligger bak, da kan man si noe generelt om det, men utover det blir det helt umulig å si verken for eller mot. Du velger å tro på det (eller ikke), vi velger å la det passere som ubrukelig. Hvis du vil bry deg med å se på de videoene som legges ut og ikke bare hånlig avviser dem, så finner du massevis av eksperimenter som du kan gjøre på nytt om du vil, for å få bekreftet at jorden er flatJeg har egenhendig bevist satellitter. Hva mener du jeg skal gjøre med det da? Jeg har rettet en lommelykt mot min en gang så stolt over å eie en lysende globus i mine yngre dager jeg kjøpte ting til innredning av leilighet. Og den lyser opp halve ballen. Fint. Dette dreide seg for mange sider siden om hva man kunne se på himmelen. I dette tilfellet var det om man kan se polarstjernen fra ekvator. Og om polarstjernen byttes ut med lommelykten så vil den lyse opp ned til ekvator. Halve ballen. Noe noen av dere var ytterst kraftig imot. Derfor utfordret jeg dere til å gjøre dette enkle eksperimentet. Ergo fungerer dette med polarstjernen og den nordlige halvkule helt fint på en rund jord men ikke på en flat jord. Men den viser også et punkt på ballen som blir kalt "hot spot" Hvorfor ser jeg ikke noe sånt på fullmånen? Først og fremst så har jo månen hot spot. Men siden hot spot er en økning i temperatur i det punktet som er nærmest varmekilden så mener du sikkert den litt mer synlige direkterefleksjonen som dette (EDIT: som altså ikke er på samme sted): Månen har ikke dette fordi den er ikke laget av plast, glass, er dekket av vann, eller har en reflekterende atmosfære. Hvorfor har ikke T-skjorta di en slik fra taklampa? Så filmen du spør etter vil uansett være fake når du ser den? Hva er da vitsen med å spørre etter hvorfor de ikke har filmet ett eller annet når det uansett ville vært fake? Sorry for at jeg tror alt det NASA driver på med er datagenererte bilder klasket på green screens og annet og at de driver et studio i ren Hollywood stil. Ser du virkelig ikke problemet med at du etterspør NASA-videoer som bevis samtidig som du sier du mener alle NASA-videoer er juks? Endret 8. juni 2017 av fokkeslasken 3 Lenke til kommentar
Nether Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Og tråden fortsetter ser jeg. Det er så latterlig mye man kan ta for seg av påstander her, men jeg skal bare nevne to som har irritert meg litt. Først er de merkelige påstandene om at romfart ikke er mulig fordi det er ubehagelig å tilbringe flere måneder på et lite område med ett toalett. For de som ikke vet det: Mange mennesker tilbringer store deler av livene sine i ubehag. Ubåter er ubehagelige, er ubåter umulig? Å gå opp Mount Everest er sinnsykt ubehagelig, likevel er det mange som gjør dette. At flere mennesker må dele et toalett er da ikke akkurat sjokkerende. Det er flust med folk i verden som deler toalett eller ikke har toaletter i det hele tatt. I deler av menneskehetens historie var det i byer vanlig å bare helle urin og avføring ut av vinduet på de som gikk under. Var det ubehagelig? Ja. Var det likevel mulig å leve sånn? Helt klart ja. Å være astronaut er ikke noen sunn og livsforlengende livsstil. Men det er de klar over, akkurat som at toppidrettsutøvere vet de kan utvikle astma eller dø av hjertestans, og hjelpepleiere/sykepleiere vet at de kan ødelegge ryggen grunnet tunge løft (i tillegg til at de må håndtere mer avføring enn noen astronaut må). Påstand nummer to som irriterer meg er de hyppige innleggene om Pluto og ordet sex. Jeg klarte verken å se Pluto på Pluto eller ordet sex på bildet av jorden før bildene ble vridd og markert. Det er en del studier som tyder på at religiøse har lettere for å se former og bilder i ting der det ikke er noe. Husker jeg så et forsøk en gang hvor de viste grupper med religiøse og ateister forskjellige bilder. Noen av bildene viste tydelige former (f.eks av en hest eller en båt) mens noen viste ingenting (bare en type støy man kan se på eldre tver uten signal). Begge gruppene kunne identifisere bildene der det var noe, men de religiøse så også former og skikkelser der det ikke var noe. Denne typen "hallusinasjoner" trenger selvsagt ikke bare ramme religiøse, men det virker som en gjenganger blant en del religiøse og konspirasjonsteoretikere. Vis dem et bilde av en sky og de vil se Jesus eller Putin. Vis dem et bilde av en politiker med haken på hendene og de vil plutselig ta det som et bevis for at han er med i illuminati fordi langfingeren på en hånd og pekefingeren på den andre hånden formet noe som muligens, kanskje kan være et triangel hvis man myser litt og snur bildet sidelengs. Spill av en Elvis sang og de vil plutselig høre hemmelige koder i musikken. Alt i alt må det være ganske slitsomt å leve slik. 7 Lenke til kommentar
SVD Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Alt i alt må det være ganske slitsomt å leve slik. Synes det høres spennende ut å være så fjern jeg. Det gjør jo verden mindre kjedelig å tro at NASA, ESA, Roscosmos, Norsk romsenter, KazCosmos, CNES, ISRO, JAXA, CNSA, ASI, BNSC, KARI, forp```` Turkmekistans nasjonale rombyrå, Knut Jørgen Røed Ødegaard og millioner av folk samarbeider om å lyve. Attpåtil så har vi nettopp fått presentert at man blir dum av utdanning og at jorda blir flat bare man ikke ser etter om den faktisk er det. Hadde det ikke vært for at alle you-tubevideobevisene hadde vert så hysterisk morsomme hadde det vert tragisk. Litt som om en hund hadde prøvd å lære deg å spise med bestikk. 5 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Sorry for at jeg tror alt det NASA driver på med er datagenererte bilder klasket på green screens og annet og at de driver et studio i ren Hollywood stil.Du mener slik som 100% av FE-videoen kun er datagenererte bilder og løgn fra ende til annen i ren Bollywood-stil?Bevis at filmen der astronauten snakker om stjerner er ekte og ikke datagenerert av en FE-elite. Hvordan mener du at du kan vite at 100 % av videoene som viser flat jord er løgn og svindel, når du ikke gidder å se på dem ? Denne FE eliten som du snakker om fins ikke. Bak samtlige flat jord videoer jeg har lagt ut er vanlige folk som trodde på at jorden var rund, og som ønsket å foreta sine egne eksperimenter for å få dette bekreftet. Så gikk det som det måtte gå, de fant ut at jorden er flat. Derfor har de laget video for å dele sine eksperimenter og erfaringer med andre, og brukt av sine egne private ressurser for å gjøre dette. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Sorry for at jeg tror alt det NASA driver på med er datagenererte bilder klasket på green screens og annet og at de driver et studio i ren Hollywood stil.Du mener slik som 100% av FE-videoen kun er datagenererte bilder og løgn fra ende til annen i ren Bollywood-stil?Bevis at filmen der astronauten snakker om stjerner er ekte og ikke datagenerert av en FE-elite. Hvordan mener du at du kan vite at 100 % av videoene som viser flat jord er løgn og svindel, når du ikke gidder å se på dem ? Denne FE eliten som du snakker om fins ikke. Bak samtlige flat jord videoer jeg har lagt ut er vanlige folk som trodde på at jorden var rund, og som ønsket å foreta sine egne eksperimenter for å få dette bekreftet. Så gikk det som det måtte gå, de fant ut at jorden er flat. Derfor har de laget video for å dele sine eksperimenter og erfaringer med andre, og brukt av sine egne private ressurser for å gjøre dette. Jeg har eksperimentert, videoen ble som nevnt utrolig nok lagt ut her, men den ble avfeid som juks og bedrageri. Jeg brukte mine egne ressurser (penger og tid), men det er kanskje ikke godt nok? Hva er det som gjør en manns eksperimenter feil og en annen manns eksperimenter riktige? Svaret jeg fikk var standardregla om NASA og eliten. Jeg kan ikke fatte hvorfor mitt utstyr er manipulert og tullet med mens en annens identiske utstyr visstnok er helt bra fordi det ble foretatt et annet eksperiment som underbygger det dere vil at skal være sant. Dere er så lite objektive som det går an. PS; Du mener alle rundjordvideoene er løgn og svindel uten å se på dem. Det har blitt postet veldig mye som er laget med privat utstyr uten støtte fra NASA... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå