maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Sant nok. Det er mange eksperimenter vi kan gjøre selv nå. Dere også kan gjøre dem. Men vil dere tro dem om vi gjør dem? Nei. Dere må kanskje gjøre den selv.Du har blitt fortalt dette før. Eksperimentene trenger ikke å være for å overbevise oss. Eksperimentene er i første rekke for å faktisk dokumentere for deg selv at jorden er flat, fremfor at noen på youtube skal fortelle deg dette. Hvorfor nekter du å utføre eksperimenter for å bekrefte/avkrefte verdensforståelsen din? Jeg er bare et år inni det å tro på en flat jord. Kommer til å gjøre mine små eksperimenter etter hvert. Vil dere da tro meg om jeg viser de frem og de heller mot at jorden er flat? Tror ikke det når dere ikke tror på de eksperimenter som er vist i mange av YouTube videoene. Tviler på at dere vil tro om dere selv utfører eksperimenter som at vannet er flatt i mange kilometer med laserpeker. Dere har da sikkert en forklaring om lysbøying og den slags. Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Er flat jord kartet riktig. Vet ikke kanskje er nordpolen større og Antarktis mye nærmere new zealand.Hallo... Nordpolen er ikke fastland. Det er ca 700km fra den geografiske nordpol til nærmeste fastland. Er det det? Har du kjørt med snøskuter og kikket på kilometerstanden der oppe? Det finnes øde steder som ikke har gjennomført landmålinger. Men som baserer seg på satelittbilder fra NASA. Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Men for å i det hele tatt tro flat jord så må man tro at NASA lyver til deg. Lyver media til deg? Fantes det i det hele tatt kornsirkler? Fant en ny YouTube kanal som jeg finner interessant om NASA løgner. Her er en om Pluto planeten, og Disneys Pluto. https://youtu.be/my1O8dvSGYk Du ser de etterspør hva videoene du poster Gammel Nok inneholder. Hvis du selv har sett dem kan du skrive litt om innholdet i videoen. Om der er noen gullkorn så nevner du minuttene de er inni. Det kan være noe jeg selv ikke har fått med meg som jeg vil se om du skriver litt om det. Jeg har sett i et år nå og vil gjerne se flere. Men da må det bli ny informasjon. Mange av videoene du har postet har jeg sett mye av før. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvorfor skal jeg gjøre på nytt de eksperimntene som de som laget videoene har gjort ?For at du skal se med egne øyne hvordan ting er. Enten får du bekreftet det du tror, eller så får du det ikke. At du ikke tør prøve når flere her inne har prøvd, det forteller oss nok om hva du egentlig innerst inne allerede vet. Dere tror jo ikke på dem så det er jo selvsagt at dere da ikke vil tro på meg heller.Eksperimenter er aldri for andre. Det er for en selv. Men ... slikt lærer man på skolen så det forklarer hvorfor du ikke visste det. Hvorfor kan dere ikke gjøre disse eksperimentene selv når dere ikke tror på dem som har laget disse videoene ?Fordi vi allerede har gjort flere av dem, men dere tror ikke på oss. Hva annet skal vi gjøre da enn på be dere gjøre dem selv? Denne "diskusjonen" er totalt meningsløs for enten er dere stokk dumme, eller så ser dere det som en jobb å skjule sannheten.Eller så har vi gjort noen eksperimenter som har gitt resultater som ikke engang ligner de du/dere poster. Det er også et alternativ. Og jeg tror det er det siste alternativet som gjelder her.Og grunnen til at vi da ber dere sjekke selv er fordi vi vil at dere også skal se med egne øyne hvordan virkeligheten opppfører seg i stedet for å bare bli det fortalt fra yotube eller oss. Hvordan du klarer å sammenholde det faktum at vi ber dere sjekke selv med at vi gjør så godt vi kan for å lyve for dere, det må man nok ha helt spesielle briller for å kunne se. Jeg tror at dere av en eller annen grunn prøver å skjule sannheten.Ja, hvorfor skulle vi ellers oppfordre til å sjekke ting selv. NASA har ansatt mange troll for å prøve å hindre at sannheten om flat jord og NASAs juks blir kjent, og om dere ikke er noen av disse trollene, så er det uansett helt klart at dere er troll som er betalt for å hindre at sannheten blir kjent, ikke bare om flat jord, men også om andre løgner som folk er blitt opplært til å tro på.Så - da vi sier "sjekk selv" så er det fordi... Det andre alternativet er at dere er stokk dumme. Men det tror jeg ikke dere er, for jeg har veldig vanskelig for å tro at folk kan være så dumme som dere fremstår som.Utdyp gjerne. Det er lett å slenge fargerike ord rundt seg. Fortell oss hvorfor du mener vi fremstår som stokk dumme. Er det fordi vi nekter å først ta en konklusjon for så å se hvorfor den er sann - slik du sa vi måtte gjøre? Er det fordi vi har både kapasitet og evne til å utføre eksperimenter selv? Er det fordi vi både forstår og kan vise at matematikken man behøver er korrekt? Men om jeg skal gjette så sier du det fordi du mener vi er idioter som ikke ser at det du sier er riktig uten videre utdypning. Det er en stor fordel om han ikke hadde gjort ferdig skolegangen, for ungdommen i dag læres opp til å bli dumme, og de dummeste er da selvfølgelig de som har flest år på skolen og som tror de er de smarteste.Så jo mindre skole jo smartere er man? Du er da tydeligvis ikke klar over at "smart" og "kunnskapsrik" ikke er det samme. Men jeg skulle gjerne hørt deg forsøke forklare disse begrepene. Det er hva jeg tror for så dum som du virker ut i fra det du skriver tror jeg ikke du er.Det tror jeg. Alle normalt intelligente mennesker som søker sannheten har etter å ha sett på den dokumentasjonen jeg og andre har lagt ut her, for lengst kommet frem til den konklusjon at jorden er flat.Så det er rett og slett uintelligent å spørsmålssette påstander? Jeg er bare et år inni det å tro på en flat jord. Kommer til å gjøre mine små eksperimenter etter hvert. Vil dere da tro meg om jeg viser de frem og de heller mot at jorden er flat?Dersom de er dokumentert godt nok til at vi kan gjenskape eksperimentet. Tror ikke det når dere ikke tror på de eksperimenter som er vist i mange av YouTube videoene.De lider av mildest talt mangelfull dokumentasjon. Linseeffekten er aldri vært påvist i naturen annet enn akkurat der hvor det også kan forklares med en kurve. Tvert imot er fenomenet de påberoper seg nøyaktig det som skaper regnbuer. Så ... nei, det holder ikke. Påstander om at bygninger skulle lent seg synlig bort fra oss er vist at man snakker om centimetre ove mangfoldige kilometer. Men nei. Ingen motbevis. Bare gjentagelse av mantraet. Selektivt perspektiv som kun kan påvises der det støtter deres egne håndplukkede data. En nærme sol som kun kan måles nærme om man gjør det på kvelden og med kun ett målepunkt. Altså - triangulering med ett målepunkt... Svakhetene bare baller på seg. Man må kunne svare for svakheter i egne målinger. Man må enten vise hvorfor det ikke er en svakhet, eller man må gjøre en ny måling hvor det er tatt høyde for. Ingenting av dette har noen sinne skjedd med noen av disse videoene dere kontinuerlig poster. Tviler på at dere vil tro om dere selv utfører eksperimenter som at vannet er flatt i mange kilometer med laserpeker. Dere har da sikkert en forklaring om lysbøying og den slags.Lysbøyning er et faktum. Grunnen til at det skjer er at luft av forskjellig temperatur har forskjellig tetthet. Altså får man samme effekt som når man ser ned i vann, men ikke en like markant overgang da temperaturen ev mer gjevnt fordelt selvfølgelig. Kunsten blir da å ta en måling hvor lysbøyninger er tatt høyde for. Hallo... Nordpolen er ikke fastland. Det er ca 700km fra den geografiske nordpol til nærmeste fastland.Er det det? Har du kjørt med snøskuter og kikket på kilometerstanden der oppe? Det finnes øde steder som ikke har gjennomført landmålinger. Men som baserer seg på satelittbilder fra NASA. At det ikke er fastland betyr at det er et kjempestort isflak på vannet. man kan svømme under om man er god til å holde pusten. Landmåling vil ikke kunne vise hva som er der nede. Sonar vil klare det. Men for å i det hele tatt tro flat jord så må man tro at NASA lyver til deg.Klart. Men man må også la være å gjøre eksperimenter, og om man gjør eksperimenter kan de ikke være repeterbare. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Flere hjernedøde videoer. Gå ut og utfør eksperimenter i stedet... Hvorfor skal jeg gjøre på nytt de eksperimntene som de som laget videoene har gjort ? Dere tror jo ikke på dem så det er jo selvsagt at dere da ikke vil tro på meg heller. Hvorfor kan dere ikke gjøre disse eksperimentene selv når dere ikke tror på dem som har laget disse videoene ? Jeg har gjort et eksperiment som faktisk ble lagt ut her av noen andre, tro det eller ei, og det var et bevis på rundjord som ikke ga noe rom for tvil. Problemet var at NASA og "eliten" visstnok hadde tuklet med utstyret mitt.... Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Problemet var at NASA og "eliten" visstnok hadde tuklet med utstyret mitt....Takk for det mentale bildet... 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Problemet var at NASA og "eliten" visstnok hadde tuklet med utstyret mitt....Takk for det mentale bildet... 1 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hallo... Nordpolen er ikke fastland. Det er ca 700km fra den geografiske nordpol til nærmeste fastland. Er det det? Har du kjørt med snøskuter og kikket på kilometerstanden der oppe? Det finnes øde steder som ikke har gjennomført landmålinger. Men som baserer seg på satelittbilder fra NASA. Var det mange satelitter før andre verdenskrig? Du kan jo lese litt om ekspedisjoner i aktis selv https://snl.no/Ekspedisjoner_i_Arktis Men er det ikke slik at satelitter og ISS bare er forfalskninger i de fleste FE sine øyne? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Tror FE-folk oftest ikke har reist utenfor sitt eget land, verken med båt eller fly. Du er inne på noe der, trådstarter bekreftet selv at han ikke engang hadde gjort ferdig skolegangen. Det er en stor fordel om han ikke hadde gjort ferdig skolegangen, for ungdommen i dag læres opp til å bli dumme, og de dummeste er da selvfølgelig de som har flest år på skolen og som tror de er de smarteste. Det er disse dumme ungdommene som vil designe det medisinske utstyret som vil holde kroppen din i live når du får en livstruende sykdom om et par år. Jesus vil kun komme deg til nytte når familien din har kastet jord på kisten din. Velbekomme. 2 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Tror FE-folk oftest ikke har reist utenfor sitt eget land, verken med båt eller fly.Du er inne på noe der, trådstarter bekreftet selv at han ikke engang hadde gjort ferdig skolegangen. Det er en stor fordel om han ikke hadde gjort ferdig skolegangen, for ungdommen i dag læres opp til å bli dumme, og de dummeste er da selvfølgelig de som har flest år på skolen og som tror de er de smarteste. Det er disse dumme ungdommene som vil designe det medisinske utstyret som vil holde kroppen din i live når du får en livstruende sykdom om et par år. Jesus vil kun komme deg til nytte når familien din har kastet jord på kisten din. Velbekomme.Så er det desse rike mektige som trenger nye kroppsdeler for å overleve. De bare kidnapper noen og myrder dem for å få kroppsdelene de kan sy på seg for å overleve. Urettferdigheten går bort om Jesus blir sannhet i folk. Her er noen NASA klipp som kan tyde på de lyver https://youtu.be/zQ45tStM6Oo Et par minutter video der det først besvares fra ISS crewet et svar til en nyskjerrig jente som bare vil gi mer hodebry. Så til vann som skvettes på ISS. Og så svarer en av de at de håper deres kjære kommer dit til dem. Og videre en som sier at han er på andre siden av landet der mannen som spør dem bor. "I made a huge mistake"?? Endret 7. juni 2017 av maxRPM Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Så er det desse rike mektige som trenger nye kroppsdeler for å overleve. De bare kidnapper noen og myrder dem for å få kroppsdelene de kan sy på seg for å overleve. Urettferdigheten går bort om Jesus blir sannhet i folk.Jeg har klart å henge greit med deg i nesten 400 sider, men nå mistet du meg... 4 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Den morsomste NASA løgn videoen jeg har sett til dags dato. Fulltreffer i morsomme input om man er konspirasjonsteoretiker som jeg er. Intervjuet fra NASA da "Curiosity" landet på "planeten Mars" https://youtu.be/QW83P4NLIkU Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Her er enda en. Har vist lignende flere ganger her inne. Men dere har ikke svart på hvorfor de har forskjellige forklaringer om man kan se stjerner ute i verdensrommet selv om de er i bane på solsiden av jorden https://youtu.be/5Aie2Exri_4 Så hvorfor har de ikke tatt seg en tur ut av ISS på nattsiden med et håndholdt kamera og vist oss stjernene i nattsiden og på dagsiden for den del ifølge forklaringene til noen av desse astronautene. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Du max... Ikke det at jeg håper du får kjøre bil, men har du noen gang sittet på i bil om dagen? Kan du se at lysene er på? Ikke? Samme er det med stjernene. Lyset på jorden om dagen gjør slik at lysene fra stjernene ikke vises. Samme på månen. Dagtid på månen er om ikke mer lys enn på jorden. Den setningen du skreiv om stjerner som er i bane på solsiden av jorden, skjønte jeg dessverre ikke helt. Men ift til det å gå ut i bekmørket utenfor iss og dermed sette seg i unødvendig fare for å bevise noe for en gjeng tomsinger som uansett vil forkaste det som photoshopet, håper jeg du selv ser? Ett annet spm. Hvor mange watt har den lampa som visstnok er "solen" på en flat jord. Rimelig heftig lyskaster om den skal drive all fotosyntese på disken? Eller er fotosyntese noe eliten har lurt meg med igjen? 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 https://www.youtube.com/watch?v=Ip2ZGND1I9Q Men hva hjelper det når dere uansett påstår alt er fake? 5 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Sant nok. Det er mange eksperimenter vi kan gjøre selv nå. Dere også kan gjøre dem. Men vil dere tro dem om vi gjør dem? Nei. Dere må kanskje gjøre den selv. Du har blitt fortalt dette før. Eksperimentene trenger ikke å være for å overbevise oss. Eksperimentene er i første rekke for å faktisk dokumentere for deg selv at jorden er flat, fremfor at noen på youtube skal fortelle deg dette. Hvorfor nekter du å utføre eksperimenter for å bekrefte/avkrefte verdensforståelsen din? Hvorfor mener du at vi skal foreta eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat ? Vi vet jo allerede at jorden er flat, Det er jo dere balljordere som trenger å foreta egne eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Sant nok. Det er mange eksperimenter vi kan gjøre selv nå. Dere også kan gjøre dem. Men vil dere tro dem om vi gjør dem? Nei. Dere må kanskje gjøre den selv.Du har blitt fortalt dette før. Eksperimentene trenger ikke å være for å overbevise oss. Eksperimentene er i første rekke for å faktisk dokumentere for deg selv at jorden er flat, fremfor at noen på youtube skal fortelle deg dette. Hvorfor nekter du å utføre eksperimenter for å bekrefte/avkrefte verdensforståelsen din? Hvorfor mener du at vi skal foreta eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat ? Vi vet jo allerede at jorden er flat, Det er jo dere balljordere som trenger å foreta egne eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat. Men vi får ikke lov å bruke hverken matte eller fysikk, sant? Det er irrelevant, var det ikke det? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvorfor mener du at vi skal foreta eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat ? Vi vet jo allerede at jorden er flat, Det er jo dere balljordere som trenger å foreta egne eksperimenter for å få bekreftet at jorden er flat. Har du noe forslag til ett slikt eksperiment som konkret, dokumenterbart og repeterbart viser at jorden er flat? Har spurt om dette en 2-3 ganger før uten å ha fått noe... 1 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Du max... Ikke det at jeg håper du får kjøre bil, men har du noen gang sittet på i bil om dagen? Kan du se at lysene er på? Ikke? Samme er det med stjernene. Lyset på jorden om dagen gjør slik at lysene fra stjernene ikke vises. Samme på månen. Dagtid på månen er om ikke mer lys enn på jorden. Den setningen du skreiv om stjerner som er i bane på solsiden av jorden, skjønte jeg dessverre ikke helt. Men ift til det å gå ut i bekmørket utenfor iss og dermed sette seg i unødvendig fare for å bevise noe for en gjeng tomsinger som uansett vil forkaste det som photoshopet, håper jeg du selv ser? Ett annet spm. Hvor mange watt har den lampa som visstnok er "solen" på en flat jord. Rimelig heftig lyskaster om den skal drive all fotosyntese på disken? Eller er fotosyntese noe eliten har lurt meg med igjen? Så se videoen da. Det er flere en astronaut som sier de kan se stjerner og annet selv på solsiden av jorden der ute i verdensrommet. Ikke kom med samme vissvasset som dere alltid gjør. Forklar gjerne hvorfor desse astronautene sier imot hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå