fokkeslasken Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Forsiktig nå, han risikerer å utfordre sitt eget verdensbilde.Gitt at vi nærmer oss side 400 med stormskritt og har brukt over et år på å komme hit, og enda har ingen av de som prediker flat jord gjort et eneste eksperiment så tror jeg ikke det er noen fare for dèt. De har ikke engang klart å rette en lommelykt mot en ball for å se hvor stor del av ballen som blir opplyst, så jeg tror dette eksperimentet sitter veldig langt inne. De vil finne en video som er enig med dem, sette den på repeat, og komme tilbake når de er tilstrekkelig overbevist av den evinnelige repeteringen. 8 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 IMPOSSIBALL Flat Earth Documentary Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 24/7 Flat Earth LIVE! 100% Proof NASA Lies & Earth is Not a Globe https://www.youtube.com/watch?v=X44jL02o-co Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Forsiktig nå, han risikerer å utfordre sitt eget verdensbilde.Gitt at vi nærmer oss side 400 med stormskritt og har brukt over et år på å komme hit, og enda har ingen av de som prediker flat jord gjort et eneste eksperiment så tror jeg ikke det er noen fare for dèt. De har ikke engang klart å rette en lommelykt mot en ball for å se hvor stor del av ballen som blir opplyst, så jeg tror dette eksperimentet sitter veldig langt inne.De vil finne en video som er enig med dem, sette den på repeat, og komme tilbake når de er tilstrekkelig overbevist av den evinnelige repeteringen. Du har rett, nå går YouTube-videoene på repeat igjen her. Lenke til kommentar
Milmo Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Flere hjernedøde videoer. Gå ut og utfør eksperimenter i stedet... 2 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Finnes det egentlig noen FEere som har seilt over en større distanse? Når man ser på kartet over en flat jord, så syns jeg det er litt vanskelig å forstå hvordan man skal navigere på sjøen.. Tar man utgangspunkt i meridianene (?) / stripene som utspringer fra nordpolen, slik at sørlig retning blir i retning isveggen? Også blir øst/vest alle sirklene? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Tror FE-folk oftest ikke har reist utenfor sitt eget land, verken med båt eller fly. 1 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Flere hjernedøde videoer. Gå ut og utfør eksperimenter i stedet... Hvorfor skal jeg gjøre på nytt de eksperimntene som de som laget videoene har gjort ? Dere tror jo ikke på dem så det er jo selvsagt at dere da ikke vil tro på meg heller. Hvorfor kan dere ikke gjøre disse eksperimentene selv når dere ikke tror på dem som har laget disse videoene ? Denne "diskusjonen" er totalt meningsløs for enten er dere stokk dumme, eller så ser dere det som en jobb å skjule sannheten. Og jeg tror det er det siste alternativet som gjelder her. Jeg tror at dere av en eller annen grunn prøver å skjule sannheten. NASA har ansatt mange troll for å prøve å hindre at sannheten om flat jord og NASAs juks blir kjent, og om dere ikke er noen av disse trollene, så er det uansett helt klart at dere er troll som er betalt for å hindre at sannheten blir kjent, ikke bare om flat jord, men også om andre løgner som folk er blitt opplært til å tro på. Det andre alternativet er at dere er stokk dumme. Men det tror jeg ikke dere er, for jeg har veldig vanskelig for å tro at folk kan være så dumme som dere fremstår som. Endret 7. juni 2017 av Gammel Nok Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Tror FE-folk oftest ikke har reist utenfor sitt eget land, verken med båt eller fly. Du er inne på noe der, trådstarter bekreftet selv at han ikke engang hadde gjort ferdig skolegangen. 1 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Tror FE-folk oftest ikke har reist utenfor sitt eget land, verken med båt eller fly. Du er inne på noe der, trådstarter bekreftet selv at han ikke engang hadde gjort ferdig skolegangen. Det er en stor fordel om han ikke hadde gjort ferdig skolegangen, for ungdommen i dag læres opp til å bli dumme, og de dummeste er da selvfølgelig de som har flest år på skolen og som tror de er de smarteste. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvorfor skal jeg gjøre på nytt de eksperimntene som de som laget videoene har gjort ? Dere tror jo ikke på dem så det er jo selvsagt at dere da ikke vil tro på meg heller. Hvorfor kan dere ikke gjøre disse eksperimentene selv når dere ikke tror på dem som har laget disse videoene ? Denne "diskusjonen" er totalt meningsløs for enten er dere stokk dumme, eller så ser dere det som en jobb å skjule sannheten. Og jeg tror det er det siste alternativet som gjelder her. Jeg tror at dere av en eller annen grunn prøver å skjule sannheten. NASA har ansatt mange troll for å prøve å hindre at sannheten om flat jord og NASAs juks blir kjent, og om dere ikke er noen av disse trollene, så er det uansett helt klart at dere er troll som er betalt for å hindre at sannheten blir kjent, ikke bare om flat jord, men også om andre løgner som folk er blitt opplært til å tro på. Det andre alternativet er at dere er stokk dumme. Men det tror jeg ikke dere er, for jeg har veldig vanskelig for å tro at folk kan være så dumme som dere fremstår som. Med disse utsagnene tror jeg du gjør alt du kan for å skjule sannheten om en rundjord for sarte mennesker som vil tro.Jeg tror du er del av en liten elite som forsøker å få flere tilhengere til konspirasjonen om at jorda er flat, for om dere lykkes får dere etterhvert i stand en folkebevegelse, opprør og problemer for resten av samfunnet som kun noen få ville proffittere på. Det er hva jeg tror for så dum som du virker ut i fra det du skriver tror jeg ikke du er. 3 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvorfor skal jeg gjøre på nytt de eksperimntene som de som laget videoene har gjort ? Dere tror jo ikke på dem så det er jo selvsagt at dere da ikke vil tro på meg heller. Hvorfor kan dere ikke gjøre disse eksperimentene selv når dere ikke tror på dem som har laget disse videoene ? Denne "diskusjonen" er totalt meningsløs for enten er dere stokk dumme, eller så ser dere det som en jobb å skjule sannheten. Og jeg tror det er det siste alternativet som gjelder her. Jeg tror at dere av en eller annen grunn prøver å skjule sannheten. NASA har ansatt mange troll for å prøve å hindre at sannheten om flat jord og NASAs juks blir kjent, og om dere ikke er noen av disse trollene, så er det uansett helt klart at dere er troll som er betalt for å hindre at sannheten blir kjent, ikke bare om flat jord, men også om andre løgner som folk er blitt opplært til å tro på. Det andre alternativet er at dere er stokk dumme. Men det tror jeg ikke dere er, for jeg har veldig vanskelig for å tro at folk kan være så dumme som dere fremstår som. Med disse utsagnene tror jeg du gjør alt du kan for å skjule sannheten om en rundjord for sarte mennesker som vil tro.Jeg tror du er del av en liten elite som forsøker å få flere tilhengere til konspirasjonen om at jorda er flat, for om dere lykkes får dere etterhvert i stand en folkebevegelse, opprør og problemer for resten av samfunnet som kun noen få ville proffittere på. Det er hva jeg tror for så dum som du virker ut i fra det du skriver tror jeg ikke du er. Alle normalt intelligente mennesker som søker sannheten har etter å ha sett på den dokumentasjonen jeg og andre har lagt ut her, for lengst kommet frem til den konklusjon at jorden er flat. Så det nytter ikke å prøve å snu mine egne argumenter mot meg, du bare avslører deg selv enda mer. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Alle normalt intelligente mennesker som søker sannheten har etter å ha sett på den dokumentasjonen jeg og andre har lagt ut her, for lengst kommet frem til den konklusjon at jorden er flat. Så det nytter ikke å prøve å snu mine egne argumenter mot meg, du bare avslører deg selv enda mer. Men dokumentasjonen passer jo ikke med virkeligheten. Kan du vise til et kart over hvordan jorden ser ut? 4 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Alle normalt intelligente mennesker som søker sannheten har etter å ha sett på den dokumentasjonen jeg og andre har lagt ut her, for lengst kommet frem til den konklusjon at jorden er flat. Så det nytter ikke å prøve å snu mine egne argumenter mot meg, du bare avslører deg selv enda mer. Typisk argumentasjon fra en som vil skjule sannheten.Latterliggjøring, beskyldninger om trolling, sette merkelapper osv. er typiske taktikker for å tåkelegge. Bare se på Trump når det dukker opp saker i media han ikke liker, da skrikes det "fake news" med det samme. Endret 7. juni 2017 av perpyro 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvorfor skal jeg gjøre på nytt de eksperimntene som de som laget videoene har gjort ? Fordi vi ikke skal tro på det vi blir fortalt, i følge dere. Men av erfaring så skal vi tro det vi blir fortalt, så lenge det blir fortalt av de dere er enige med. Dere bytter ut en imaginær Elite med deres egen anti-Elite. 3 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Alle normalt intelligente mennesker som søker sannheten har etter å ha sett på den dokumentasjonen jeg og andre har lagt ut her, for lengst kommet frem til den konklusjon at jorden er flat. Så det nytter ikke å prøve å snu mine egne argumenter mot meg, du bare avslører deg selv enda mer. Jeg ser du legger ut en haug med latterlig dårlige youtube-klipp. Dette er ikke dokumentasjon. Har du noen ordentlig, skriftlig dokumentasjon jeg kan se på? 1 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Hvorfor skal jeg gjøre på nytt de eksperimntene som de som laget videoene har gjort ?Fordi vi ikke skal tro på det vi blir fortalt, i følge dere. Men av erfaring så skal vi tro det vi blir fortalt, så lenge det blir fortalt av de dere er enige med. Dere bytter ut en imaginær Elite med deres egen anti-Elite. Sant nok. Det er mange eksperimenter vi kan gjøre selv nå. Dere også kan gjøre dem. Men vil dere tro dem om vi gjør dem? Nei. Dere må kanskje gjøre den selv. Vi er såpass langt nord at et gyroskop skulle kunne drifte etter jordrotasjonen. Har vi noe vi vet er flatt(kurvet i deres mening) som for eksempel et digert vann som er fryst på. Så kan vi ta en laser og peke i vater et par kilometer. Skulle jo være 20 eller mer centimeters forskjell fra start til mål. Vi kan filme midnattsolen i 24 timer med krysspunkt i videoen. Og har du en roteringsmekanisme som roterer 360 grader på akkurat 24 timer så vil solen ikke være i krysspunktet alltid. Men bevege seg litt ut av punktet og litt tilbake om jorden er en roterende klode. Vi kunne filmet langt kanskje 90 kilometer unna som Joshua nuwicki filmet Chicago skyline. Men tviler på dere ville blitt overbevist. Når det er sagt så var jeg en konspirasjonsteoretiker som tvilte på 11.Septembers offisielle historie. Og videre tvilte på månelandingen. Men tvilte ikke på ISS og romturer i "low earth orbit". Men nå gjør jeg også det på grunn av flat jord teorien. Jeg har også bemerket meg noe jeg ikke bemerket meg før og det er at på et høyt fjell så ser horisonten fortsatt flat ut. Og i et fly til og med. Har bare flydd en gang innenlands siden jeg trodde på flat jord. Og det er fortsatt flatt der oppe. Ballongvideoer som ikke har den konveks konkav flat filmingen når kameraet tilter opp og ned, så ser horisonten fortsatt flat ut. Kunne godt kostet på meg det eksperimentet. Men dere ville ikke trodd meg på dette. Ville du blitt overbevist om du selv sendte en ballong opp som ikke var go pro? De fleste ballongvideoer der jeg ser kurven, så er kurven synlig til og med på bakkenivå. Noe som tyder på at det er go pro kamera. Det finnes mange dokumentasjoner på at det går fly fra Sydney til Santiago. Men det finnes da mange fler dokumentasjoner på at ISS finnes og satelitter og månelandingen og den offisielle 11. September historien. Og at IS og Al Qaida har påtatt seg skylden for terrorhandlingen i vesten. Men tror jeg på dem? Jeg tror at når de først har lurt verden med dette så er det ingen smal sak og jukse på seg lange flyturer nesten daglig. Er flat jord kartet riktig. Vet ikke kanskje er nordpolen større og Antarktis mye nærmere new zealand. Kan jo bli ganske kaldt i new zealand. Det regner aldri i Antarktis har jeg hørt men 60 grader nord så kan det hølje ned i bøtter og spann. Hva er det som gjør det? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Sant nok. Det er mange eksperimenter vi kan gjøre selv nå. Dere også kan gjøre dem. Men vil dere tro dem om vi gjør dem? Nei. Dere må kanskje gjøre den selv. Du har blitt fortalt dette før. Eksperimentene trenger ikke å være for å overbevise oss. Eksperimentene er i første rekke for å faktisk dokumentere for deg selv at jorden er flat, fremfor at noen på youtube skal fortelle deg dette. Hvorfor nekter du å utføre eksperimenter for å bekrefte/avkrefte verdensforståelsen din? 2 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Er flat jord kartet riktig. Vet ikke kanskje er nordpolen større og Antarktis mye nærmere new zealand. Hallo... Nordpolen er ikke fastland. Det er ca 700km fra den geografiske nordpol til nærmeste fastland. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Denne "diskusjonen" er totalt meningsløs for enten er dere stokk dumme, eller så ser dere det som en jobb å skjule sannheten. Og jeg tror det er det siste alternativet som gjelder her. Problemet deres er at dere setter tvil til ting flere her inne har personlig og direkte erfaring med. Når medlemmer av diskusjonen har brukt mye tid på å studere diverse aspekter som har blitt tatt opp i diskusjonen, og da i tillegg verifisert dette med faktiske opplevelser/erfaringer, så blir det liksom litt rart at noen skal benekte det ved å poste til tider barnslige filmer og artikler som ikke har rot i virkeligheten. Så jeg vet ikke hvem det er som er "stokk dumme" i denne sammenhengen. Vi som har vært ute og opplevd verden, har en utdannelse og lever et normalt liv? Eller dere som går med skyklapper og forholder dere til én tekstsamling, som i beste fall kan karakteriseres som en god skjønnlitterær fortelling? Dere klarer jo ikke å svare på hvorfor vi skulle skjule sannheten. Gitt at vi var i lomma på eliten, selvfølgelig. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå