Gammel Nok Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Eric Dubay: 200 Proofs Earth is Not a Spinning Ball Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor er det eneste dere kan stille opp med bare personangrep,hån og latterliggjøring ? Og hvorfor er stort sett det eneste du kan stille opp med YouTube videoer som ikke stemmer med den virkelige verden? 3 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor er det eneste dere kan stille opp med bare personangrep,hån og latterliggjøring ?For å ha en "diskusjon" med deg må man forholde seg på denne måten. Alt annet overser du. 3 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 "Bare en time? (...) Denne er fire timer:" Gleder meg at du vil ta del i flat jord-festen. Når det er sagt, er det nok sant at det ikke er så mye mer å lære av en video på 5 timer enn en på 1 time. Ihvertfall kreves det mye disiplin å komme tilbake til videoen og se den litt etter litt. Denne virker veldig dyktig lagd, nærmest et kunstverk hele videoen. Se på noen høytliggende saltsletter i Bolivia fra 5:05: Salt flats in Bolivia. Det blir nevnt ved et bilde av et fly, at de som er høyt oppe burde kunne se himmelens rotasjon. Det er da rart at absolutt ingen kan se klodens rotasjon, selv ikke ved grensa til verdensrommet? Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor er det eneste dere kan stille opp med bare personangrep,hån og latterliggjøring ? Og hvorfor er stort sett det eneste du kan stille opp med YouTube videoer som ikke stemmer med den virkelige verden? Disse youtube videoene VISER den virkelige verden. Det dere vil er at jeg skal legge ut videoer og dokumentasjon som viser at jorden er rund som en ball, men det er selvsagt umulig. Det du mener med "den virkelige verden" er nettopp denne jordballen som spinner rundt i ditt eget hode. Men den fins ikke, Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor er det eneste dere kan stille opp med bare personangrep,hån og latterliggjøring ?For å ha en "diskusjon" med deg må man forholde seg på denne måten. Alt annet overser du. Det er en misforståelse. Men sannheten er at dere har ingen argumenter, og dere har ingen dokumentasjon å møte meg med, Derfor ser dere ingen annen utvei enn personangrep med hån og latterliggjøring i håp om å diskredittere og latteliggjøre meg, slik at ingen vil se på videoene jeg legger ut. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Hvorfor er det eneste dere kan stille opp med bare personangrep,hån og latterliggjøring ?For å ha en "diskusjon" med deg må man forholde seg på denne måten. Alt annet overser du. Det er en misforståelse. Men sannheten er at dere har ingen argumenter, og dere har ingen dokumentasjon å møte meg med, Derfor ser dere ingen annen utvei enn personangrep med hån og latterliggjøring i håp om å diskredittere og latteliggjøre meg, slik at ingen vil se på videoene jeg legger ut. Jeg har jo presentert en rekke argumenter, men du avfeier de bare, og begynner å diskutere noe annet. Det samme har mange mange andre gjort. Endret 5. juni 2017 av Håvard 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor er det eneste dere kan stille opp med bare personangrep,hån og latterliggjøring ? Jeg har hvertfall prøvd å ha en mer eller mindre fornuftig diskusjon med deg angående fysikken rundt ting (pun intended), men jeg blir bare møtt med ignorering. Folk er vel lei av å prøve å gå fornuftens vei? For å ha en "diskusjon" med deg må man forholde seg på denne måten. Alt annet overser du. Det er en misforståelse. Men sannheten er at dere har ingen argumenter, og dere har ingen dokumentasjon å møte meg med, Derfor ser dere ingen annen utvei enn personangrep med hån og latterliggjøring i håp om å diskredittere og latteliggjøre meg, slik at ingen vil se på videoene jeg legger ut. Vi har massevis av argumenter og dokumentasjon. Du velger å enten ikke svare eller pøse på med YT videoer som ikke forklarer eller gir svar på spørsmålene våre. Hvorfor se ørten videoer med samma innhold og beviser når vi egentlig lurer på noe annet? Jeg er ikke interresert i å høre om dåsa til Gunn hvis jeg spør om hvor langt det er til Oslo. Du kunne i det minste ha skrevet hvor eventuelle svar er i videoene. Jeg har sett noen av videoene som har blitt postet, men ikke faen om jeg gidder å sitte i mange timer og se den samme regla om og om igjen. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 For å ha en "diskusjon" med deg må man forholde seg på denne måten. Alt annet overser du.Det er en misforståelse. Langt ifra. Mange i denne tråden har gjentatte ganger måtte mase på deg for å få en kommentar på ting du sågar selv har startet. Ta en liten kikk bakover og du vil finne at brorparten av kommentarene er klager på at du ikke svarer. Men sannheten er at dere har ingen argumenter, og dere har ingen dokumentasjon å møte meg med,Mener du å si at du nå i denne nesten 400 sider lange tråden ikke har sett noen dokumentasjon på rund jord? Og for å ha det på det rene: Det er dokumentasjon selv om du er uenig i den. Og om du er uenig, da er det jo bare for deg å si hva som er feil. Noe du jo aldri gjør. Aldri. Derfor ser dere ingen annen utvei enn personangrep med hån og latterliggjøring i håp om å diskredittere og latteliggjøre meg, slik at ingen vil se på videoene jeg legger ut.Vi har sett de fleste av dem gjentatte ganger. Det er ikke slik at vi begynte å lese om flat jord når du meldte deg på diskusjonen. 1 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor er det eneste dere kan stille opp med bare personangrep,hån og latterliggjøring ?For å ha en "diskusjon" med deg må man forholde seg på denne måten. Alt annet overser du. Det er en misforståelse. Men sannheten er at dere har ingen argumenter, og dere har ingen dokumentasjon å møte meg med, Derfor ser dere ingen annen utvei enn personangrep med hån og latterliggjøring i håp om å diskredittere og latteliggjøre meg, slik at ingen vil se på videoene jeg legger ut. Jeg har jo presentert en rekke argumenter, men du avfeier de bare, og begynner å diskutere noe annet. Det samme har mange mange andre gjort. Jeg holder meg til flat jord debatten her. Selvfølgelig så kan jeg ikke svare på alle spørsmål dere kommer med, og dette er en av grunnene til at jeg bruker så mange videoer som dokumentasjon, og svaret på det dere lurer på i diskusjonen om flat jord finnes i de videoene og den dokumentasjonen jeg legger ut. Hvis jeg skulle svare på alle de argumenter og spørsmål dere kommer med, så får jeg ikke tid til noe annet. At dere ikke gidder å se på videoene eller lese de websider som legges ut, er jo ikke min feil.. Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvorfor er det eneste dere kan stille opp med bare personangrep,hån og latterliggjøring ? Jeg har hvertfall prøvd å ha en mer eller mindre fornuftig diskusjon med deg angående fysikken rundt ting (pun intended), men jeg blir bare møtt med ignorering. Folk er vel lei av å prøve å gå fornuftens vei? For å ha en "diskusjon" med deg må man forholde seg på denne måten. Alt annet overser du. Det er en misforståelse. Men sannheten er at dere har ingen argumenter, og dere har ingen dokumentasjon å møte meg med, Derfor ser dere ingen annen utvei enn personangrep med hån og latterliggjøring i håp om å diskredittere og latteliggjøre meg, slik at ingen vil se på videoene jeg legger ut. Vi har massevis av argumenter og dokumentasjon. Du velger å enten ikke svare eller pøse på med YT videoer som ikke forklarer eller gir svar på spørsmålene våre. Hvorfor se ørten videoer med samma innhold og beviser når vi egentlig lurer på noe annet? Jeg er ikke interresert i å høre om dåsa til Gunn hvis jeg spør om hvor langt det er til Oslo. Du kunne i det minste ha skrevet hvor eventuelle svar er i videoene. Jeg har sett noen av videoene som har blitt postet, men ikke faen om jeg gidder å sitte i mange timer og se den samme regla om og om igjen. Spørsmål om fysikken er egentlig avsporinger, for dette er ikke en tråd om fysikk, men en tråd om flat jord. Først må dere forstå at jorden er flat, og at det ikke fins noen gravitasjonskrefer. For så lenge bildet av den runde jorden og denne såkalte gravitasjonen sitter i deres hoder, så vil dere uansett aldri akseptere noen av mine svar. Dette er jo for øvrig allerede bevist ved at dere ikke vil akseptere noen av mine argumenter eller svar på spørsmål. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Jeg aksepterer dine svar, men når jeg har oppfølgingsspørsmål så gidder du ikke prøve engang. Du er rett og slett lat. Hvor mange av videoene du poster har du sett selv? Kan du kanskje skrive hvor i videoene vi får svar på hva. Hvis du mot all formodning faktisk har sett videoene du poster så hadde det tatt kortere tid å gi svar med tekst. Edit; Fysikk er ikke en avsporing da det er et viktig bevis/motbevis for ting som skjer i vår verden. Hvis du forklarer X med Y og Y går utover Z så må også forklare hvorfor Z påvirkes. Men jeg vet det ikke gir mening for deg å si annet enn, "Jorden er flat dere må bare få opp øynene og tro på det. Bevis trengs ikke, dere må bare få opp øynene." Endret 5. juni 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) Spørsmål om fysikken er egentlig avsporinger, for dette er ikke en tråd om fysikk, men en tråd om flat jord. Først må dere forstå at jorden er flat, og at det ikke fins noen gravitasjonskrefer. For så lenge bildet av den runde jorden og denne såkalte gravitasjonen sitter i deres hoder, så vil dere uansett aldri akseptere noen av mine svar. Dette er jo for øvrig allerede bevist ved at dere ikke vil akseptere noen av mine argumenter eller svar på spørsmål. Ok. Her har du en påstand om gravitasjon. Men vi får ikke lov av deg til å snakke om fysikk. Da lurer jeg på... Hvordan mener du vi skal forholde oss til din påstand om at gravitasjon ikke finnes? Hva vil du mene er akseptabelt? For av en eller annen grunn bare du forstår så er det visst ikke fysikk. Jeg tror nok ikke jeg er alene om å ikke helt se hva du mener er akseptabelt. Endret 5. juni 2017 av fokkeslasken 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Å poste en uendelig rekke lange youtube-filmer er jo en ganskje kjent men dårlig argumentasjonsteknikk. For da kan man svare uten å svare, og motstanderen går gjerne fort lei og av å se de så kommer man ingen vei. Akkurat det flat-jord folket er ute etter, en stillestående diskusjon. Noe denne etter snart 400 sider fortsatt er, den har ikke kommet noe lengre enn man gjorde etter den første siden 2 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 For å ha en "diskusjon" med deg må man forholde seg på denne måten. Alt annet overser du.Det er en misforståelse. Langt ifra. Mange i denne tråden har gjentatte ganger måtte mase på deg for å få en kommentar på ting du sågar selv har startet.Ta en liten kikk bakover og du vil finne at brorparten av kommentarene er klager på at du ikke svarer. Men sannheten er at dere har ingen argumenter, og dere har ingen dokumentasjon å møte meg med,Mener du å si at du nå i denne nesten 400 sider lange tråden ikke har sett noen dokumentasjon på rund jord?Og for å ha det på det rene: Det er dokumentasjon selv om du er uenig i den. Og om du er uenig, da er det jo bare for deg å si hva som er feil. Noe du jo aldri gjør. Aldri. Derfor ser dere ingen annen utvei enn personangrep med hån og latterliggjøring i håp om å diskredittere og latteliggjøre meg, slik at ingen vil se på videoene jeg legger ut.Vi har sett de fleste av dem gjentatte ganger. Det er ikke slik at vi begynte å lese om flat jord når du meldte deg på diskusjonen. Jeg vet at jorden er flat, og at alle videoer som viser en rund jord er juks og fotomontasje. Derfor ser jeg ikke på dem, Jeg jan nok kritiseres for dette, men hva er vitsen med å se på en video som du vet er svindel ? Hvis du klarer å se på de videoene jeg og andre her legger ut for å vise at jorden er flat, uten å forstå at jorden virkelog ER flat. Da er du så blind og godt programmert med denne runde jordballen at ingenting kan få deg til å tro noe annet. Det er i grunnen litt moro å se at ateister påstår at de tror ikke på noen religion, men dette med troen påden runde jordballen er jo blitt til en religion for noen. Jeg kan for øvrig ikke svare på alle spørsmål, det har jeg heller ikke tid til. Men de videoene jeg legger ut gir svar på det meste, men det virkelo\ige problemet er nok at dere vil ikke akseptere noen svar som strider mot de fordommene dere sliter med. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Hvis du klarer å se på de videoene jeg og andre her legger ut for å vise at jorden er flat, uten å forstå at jorden virkelog ER flat. Da er du så blind og godt programmert med denne runde jordballen at ingenting kan få deg til å tro noe annet.Men når vi har sett dem og får spørsmål om innholdet, hva mener du vi da skal gjøre? Det er i grunnen litt moro å se at ateister påstår at de tror ikke på noen religion, men dette med troen påden runde jordballen er jo blitt til en religion for noen.Du vet at tro og religion ikke er det samme, ikke sant? 1 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Spørsmål om fysikken er egentlig avsporinger, for dette er ikke en tråd om fysikk, men en tråd om flat jord. Først må dere forstå at jorden er flat, og at det ikke fins noen gravitasjonskrefer. For så lenge bildet av den runde jorden og denne såkalte gravitasjonen sitter i deres hoder, så vil dere uansett aldri akseptere noen av mine svar. Dette er jo for øvrig allerede bevist ved at dere ikke vil akseptere noen av mine argumenter eller svar på spørsmål. Hvordan skal vi kunne forstå at jorden er flat og at gravitasjon ikke finnes, når det finnes bevis på det motsatte? Og ingen troverdige bevis på det motsatte. Må vi bare akseptere at det er slik fordi du sier det? Kan du komme med din egen liste over bevis på at jorden er flat? Ikke YouTube videoer, men hvorfor du tror jorden er flat. 1 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Å poste en uendelig rekke lange youtube-filmer er jo en ganskje kjent men dårlig argumentasjonsteknikk. For da kan man svare uten å svare, og motstanderen går gjerne fort lei og av å se de så kommer man ingen vei. Akkurat det flat-jord folket er ute etter, en stillestående diskusjon. Noe denne etter snart 400 sider fortsatt er, den har ikke kommet noe lengre enn man gjorde etter den første siden Denne tråden kunne blitt adskillig kortere om balljord tilhengerne ville akseptere de svar som er gitt og den dokumentasjonen som er lagt ut, som klart viser at jorden er flat. Problemet er nok nettopp dette, for svarene og dokumentasjonen blir ikke godtatt på grunn av balljordtilhengernes fordommer, Det er jo noen av disse her som også har påstått i fullt alvor at de videoene som viser en flat jord og lignende som vi legger ut er forfalskninger. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Det er i grunnen litt moro å se at ateister påstår at de tror ikke på noen religion, men dette med troen påden runde jordballen er jo blitt til en religion for noen. Vet du i det hele tatt hva en religion er? Jorden er en sfære. Det er viten som kan etterprøves, ikke tro. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå