theGunner76 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Slapp av begge to. Bare å be om unnskyldning når den tid kommer ? Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Du har sett mange bevis, men du bryr deg ikke om dette, fordi ditt hodet er fullt av fordommer og hat. Så det du bør gjøre er å renske ut alle disse fordommene og alt hatet, og når dette er gjort så vil også du finne frem til sannheten. Innrøm det for deg selv, hvertfall. Det føltes deilig å kunne si dette til disse mindreverdige avgudsdyrkende fortapte sjelene. Nei, det føles ikke "deilig" Det føles uendelig trist å si dette, for jeg hater ingen og prøver ikke å lure noen, jeg vil bare at alle skkal finne sannheten og bryte ut av dette "fengslet" som denne verdens sataniske ledere har skapt for å holde oss nede og for å ubdertrykke og utnytte oss. Det føles uendelig trist, men likevel måtte det sies, for uten at folk selv er klar over at vi på en måte lever i en Matrix skapt av verdens ledere, så kan de heller ikke bryte ut av den. Som jeg har sagt tidligere så inneholder mange filmer tips og antydninger om sannheten skjult på flere steder inne i selve filmen,, og filmen the Matrix er en av dem Lenke til kommentar
SVD Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) @ Thegunner76: Det stemmer bare hvis man tror på flat jord og ikke er satanist må du skjønne. Endret 31. mai 2017 av SVD Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Nei, det føles ikke "deilig" Det føles uendelig trist å si dette, for jeg hater ingen og prøver ikke å lure noen, jeg vil bare at alle skkal finne sannheten Du vil at alle skal finne din sannhet. Lest litt poster fra deg i andre tråder og det er ikke mye dere kristne er enige om, selv ikke når det kommer til at jorden er flat. Du har forresten ikke svart på det med kartene enda. Er FN-kartet fortsatt helt korrekt? Endret 4. juni 2017 av Larzen_91 Fjernet overflødig sitering. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Det føles uendelig trist å si dette, for jeg hater ingen og prøver ikke å lure noen, jeg vil bare at alle skkal finne sannheten og bryte ut av dette "fengslet" som denne verdens sataniske ledere har skapt for å holde oss nede og for å ubdertrykke og utnytte oss. Det føles uendelig trist, men likevel måtte det sies, for uten at folk selv er klar over at vi på en måte lever i en Matrix skapt av verdens ledere, så kan de heller ikke bryte ut av den. Jeg har akkurat den samme følelsen overfor folk som faller for flat jord scammen minus satanismen da men føler fremdeles det er uendelig trist at mennesker faller for dette og for lukket sine øyne for sannheten, for den er der ute mens en liten elite har satt mål av seg til å lure kristne inn i en snare det er vanskelig å komme ut av.Det værste er at dere ikke ser deres "ledere" som har funnet på dette lurer dere trill rundt ved å så tvil om en rund jord, finne på alternative forklaringer for satelitter, ISS filmer og annet. CGIen NASA har er tydeligvis milevs forran den noe filmselskap kan skilte med selv i dag. Var å såg Alien Covernant forige helg og blei skuffa over noe av CGIen de har benyttet der for virkelig legge godviljen til for å få noen av scenene til å se ekte ut, men mye annet såg veldig bra ut. Endret 31. mai 2017 av perpyro Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Det de driver med er bare fleip,hån og kveruleringer fordi de absolutt ikke vil at sannheten skal bli kjent, hva grunnen er for dette vet jeg ikke, men jeg har mine mistaanker Min gamle mann... Når du skriver at en ballong med luft og en ballong med helium har samme masse, må man få lov å sette spm med begrepene du bruker. Kall det gjerne kverulering, men vi prøver å forstå hvordan dere mener en flat jord i det hele tatt kan opprettholdes. Dere skriver om indoktrinering og lurerier på skolen. Mener dere alt? Mener du at matematikk er konstruert av eliten? At de har funnet på at 2+2=4? Jeg arbeider så absolutt med at sannheten skal frem. Derfor prøver jeg også å forstå verdensbildet ditt. Og for meg er ikke "det er bare sånn" et godt nok svar for å forstå... Slik jeg har forstått deg, tror jeg ikke det er for deg heller, eller? Hva er det du mener er galt med en påstsnd om at en ballong fylt med lufr og en ballong fylt med helium har samme masse ? Egentlig var det jo ikke dette jeg sa, jeg sa at en ballong,mao en tom ballong, har samme masse som en ballong fylt med luft eller helium. Og, ja, alt vi lærer på skolen er manipulert for å fremme makthavernes agenda. Noe er rene løgner og oppdiktet, mens andre ting er en blanding av løgner og litt sannhet for å gjøre alt troverdig. Matte er ikke konstruert, men dette faget er også manipulert for å fremme mathavernes agenda. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Snakker du om ballongen eller ballongen + innhold? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Og, ja, alt vi lærer på skolen er manipulert for å fremme makthavernes agenda. Noe er rene løgner og oppdiktet, mens andre ting er en blanding av løgner og litt sannhet for å gjøre alt troverdig. Matte er ikke konstruert, men dette faget er også manipulert for å fremme mathavernes agenda. Gid dere bare klarte å bevise dette.... Er det forresten derfor boken jeg hadde i religion, var 80% om kristendommen og de resterende 20% var fordelt på andre trosretninger? 1 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Du vil at alle skal finne din sannhet. Lest litt poster fra deg i andre tråder og det er ikke mye dere kristne er enige om, selv ikke når det kommer til at jorden er flat. Du har forresten ikke svart på det med kartene enda. Er FN-kartet fortsatt helt korrekt? Det er ikke "min sannhet" At jorden er flat er sannheten, punktum. Sannheten er den samme for alle, enten de tror det eller ikke. Det fins ikke noe som er min sannhet eller din sannhet, FN viser et korrekt bilde av den flate jorden som vi kjenner den, grunnen til at jeg tidligere la ut det bilder du viser til, er at det er mulig at det fins mer land utenfor det kartet av den flate jorden som er på FNs logo. Men om det er slik vet vi ikke ennå, og derfor kan vi foreløpig holde oss til det kartet av en flat jord som bla er på FNs logo. Endret 4. juni 2017 av Larzen_91 Fjernet overflødig sitering. Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Snakker du om ballongen eller ballongen + innhold? Hvis du leser det jeg skriver med åpent sinn så ser du at jeg skrev en ballong. Mao ballongen har samme masse og er like tung, uansett hva den er fylt med. Endret 31. mai 2017 av Gammel Nok Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Du vil at alle skal finne din sannhet. Lest litt poster fra deg i andre tråder og det er ikke mye dere kristne er enige om, selv ikke når det kommer til at jorden er flat. Det er ikke "min sannhet" At jorden er flat er sannheten, punktum. Der har vi et bevis på hvor lukket en kristen flatjorders hjerne kan være. "Derfor, punktum" 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Snakker du om ballongen eller ballongen + innhold? Hvis du leser det jeg skriver med åpent sinn så ser du at jeg skreve en ballong. Mao ballongen har samme masse og er like tung, uansett hva den er fylt med. Selve ballongen ja. Jeg lurer på om du mener at innholdet til ballongen ikke påvirker vekten eller om innholdet ikke har masse. Hva har det med åpent sinn å gjøre? Jeg kan skrive "hvis du leser det jeg skriver med åpent sinn" hele tiden jeg også, men det forandrer vel ikke på noe? 1 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Selve ballongen ja. Jeg lurer på om du mener at innholdet til ballongen ikke påvirker vekten eller om innholdet ikke har masse. Hva har det med åpent sinn å gjøre? Jeg kan skrive "hvis du leser det jeg skriver med åpent sinn" hele tiden jeg også, men det forandrer vel ikke på noe? Innholdet påvirker ikke ballongens vekt, men pga at ballongen er fylt med helium som er mye lettere enn luft, og dermed mer enn oppveier ballongens vekt, så stiger ballongen. Selve ballongen er like tung som før, og ballongens vekt blir ikke påvirket uansett hva du fyller den med, Endret 4. juni 2017 av Larzen_91 Fjernet overflødig sitering. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Innholdet påvirker ikke ballongens vekt, men pga at ballongen er fylt med helium som er mye lettere enn luft, og dermed mer enn oppveier ballongens vekt, så stiger ballongen. Selve ballongen er like tung som før, og ballongens vekt blir ikke påvirket uansett hva du fyller den med, Hmmmm, det der kan ikke stemme. Vekt er ikke en konstant. Hvis man setter en ballong med helium oppå en vekt så vil den jo ikke veie like mye. Om vi tar en motsatt vekt, altså en fjør som blir dratt i istedenfor en fjør som blir klemt, så vil jo denne ballongen få en motsatt vekt. Hva med vekten av helium da? Slik du beskriver det så vil alt med vekt falle nedover på den flate jorden, eneste forskjellen er hvor raskt. Heliumen må da ha motsatt vekt i utgangspunktet, altså negativ vekt. Hvordan kan de ha seg at noe har negativ effekt på den flate jorden? Så kommer vi jo til at siden det som er lettere enn luft går oppover og det er en dome over oss. Hva skjer med alt som går opp til dometaket? Forsvinner det? Endret 4. juni 2017 av Larzen_91 Fjernet overflødig sitering. Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Det er ihvertfall fint av deg å innrømme at du ikke har anelse. At du har en overbevisning om at denne eliten har en vendetta mot menneskeheten, er det lite vi kan hjelpe deg med. Selvfølgelig ser jeg at at mennesker med makt utøver store lidelser for å holde på makten sin, men ikke på det plan som du opplever. Håper ikke du heller går rundt med aluminiumsfolie på hode? Men nettopp det du beskriver - all lidelse og maktmisbruk som ødelegger vår verden - er grunnen til at jeg finner hele gud/jesusbegrepet helt vanvittig provoserende. Jeg har faktisk kommet dit at jeg Håper! at gud ikke finnes - Tenk hvis en av de i "Eliten" søker Jesus på dødsleiet og får komme i himmelen til evig tid, mens jeg som har brukt hele livet mitt på jorden for å ta vare på andre mennesker, blir sendt til evig pinsle bare fordi jeg ble født i en familie tilber feil gud... Hvis jeg må stå skolerett for en sånn narsissist, vet jeg sannelig ikke hva jeg gjør... Men dette var en avsporing. Konspirasjoner og indoktrinering er en ting, observasjoner og beregninger en helt annen. Jorden er en planet som mange andre, om du bare åpner øynene istedenfor å bare tro. Dødsleiet tviler jeg på at noen i Eliten vil omvende seg. Ta vare på hjertet for livet går ut fra det står det i bibelen. Desse har nok besudlet sine tanker og handlinger såpass at kjærlighet til andre ikke finnes. Men er de tidlig i eliten er det håp. Og da kan de utrette mye godt. Avsløre løgner og den slags. De kan gi av den rikdom de ufortjent har fått gjennom utnyttelse av andre mennesker. Men her står det at det er vansklig for en rik å komme til himmelen. De har blitt griske og egenkjælige i sin vandring i mammons dal. Jeg har gjennom observasjoner og beregninger funnet ut at Gud finnes. Men onde mennesker vil skjule denne gode Guden Jesus. De vrir og vender seg når de hører sannheten om Han. De infiltrerer kirkene og sier "Har Gud virkelig sagt" de tilfører og trekker fra Guds Ord. Vår jobb som troende er etter å ha tatt imot nådegaven å tro Jesus som offer våre synder er studere hvem Jesus var. Her kan man gå i forskjellige dybder. Jeg fant enda mer av Jesus gudommelighet i den gemmatriske delen av bibelen. En pastor som heter Joseph Prince gav meg også enda mer innsikt i hva bibelen forteller. Jeg har ikke tid til studere bibelen på heltid. Men det finnes personer der ute som gjør det og Joseph Prince er en god en. Videre fant jeg ut at evolusjonsteorien er muffens. Finnes ikke mutasjoner som gjør et reptil til fugl eller fisk til pattedyr. Uansett hvor mange millioner av år og tusener av generasjoner. Det må være noen maktmennesker som ikke liker Gud fordi de har fått sin makt gjennom utnytting av mennesker og finner på en religion der Gud ikke finnes. Videre ser jeg at disse maktmennesker skaper kriger som ikke er nødvendige og ser ikke annen grunn enn at de eier i olje og våpenindustrien og dermed blir mer rike på krig. Her er ondskapen stor. Jeg ser de eier media og kan dermed spre hva som helst som sannhet. De eier banksystemet og kan trykke penger og låne ut og få ekte penger tilbake i rente. Gjennom beskatning av folket så kan de utføre vitenskap som taler for at Gud ikke finnes. Dette blir den offentlige vitenskapen og ingen får rokke ved den. Alt er relativt. Så det finnes tre modeller. To modeller er umulige å skjelne. Den heliosentriske modellen og Tycho Brahe systemet. Se filmen "The Principle" av Robert Sungenis. Den tredje modellen er flat. Med en del utforskninger og observasjoner og beregninger kan man finne dette ut. Dette skjer nå. Vi er i startfasen. Tiden vil vise. Jeg for min del kan ikke tro at JFK ble skutt med en rifle som må trekkes tilbake for å lade på nytt og at han da ble skutt ved tredje skudd. Jeg kan ikke tro at tvillingtårnene ble truffet av fly hvor vingene gikk inn i bygningene som kniv i varmt smør. CGI finnes. Bygningene raste i fritt fall. Og det var helt oppsmuldret. En tredje bygning falt selvom ingenting traff det. Samme dag var et annet kapret fly helt oppbrent ute på en mark. Hvor er flyrestene? Absolutt noe muffens og regjering skjuler noe mens de i media forteller at en syndebukk med skjegg og hodeskjerf står bak. Romreiser. 1940-50 tallet. Sciencefiction bøker forteller om det lenger før. Men når har det blitt "virkelighet". Man kan se astronauter tilkoblet luftslange sveve der oppe i "stop motion" bevegelser med en jordklode full av skyer roterende i bakgrunnen. Dette blir vist i media og da er det sant. Snart drar de til månen. Men mine observasjoner her viser til filmtriksing som blir bedre og bedre etter hvert som årene går. Pluto på Pluto og SEX skrevet i skylaget på det første offisielle bildet av jorden på 43 år. Ja da driver de rett og slett hån. Før det bildet av jorden så var alle jordklode bildene kompositter der de klasket på skyer klippet og limte av en eller annen grunn for man kan se flere like skyer. Men når er det kommet er ekte i 2015. Men det skal litt til for meg å ikke tro desse er noen slu djevler av alle observasjoner jeg nå har gjort. Endret 4. juni 2017 av Larzen_91 Fjernet overflødig sitering. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 @GN: Du er i flat jord sekta, en av de verre. 1 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Hmmmm, det der kan ikke stemme. Vekt er ikke en konstant. Hvis man setter en ballong med helium oppå en vekt så vil den jo ikke veie like mye. Om vi tar en motsatt vekt, altså en fjør som blir dratt i istedenfor en fjør som blir klemt, så vil jo denne ballongen få en motsatt vekt. Hva med vekten av helium da? Slik du beskriver det så vil alt med vekt falle nedover på den flate jorden, eneste forskjellen er hvor raskt. Heliumen må da ha motsatt vekt i utgangspunktet, altså negativ vekt. Hvordan kan de ha seg at noe har negativ effekt på den flate jorden? Så kommer vi jo til at siden det som er lettere enn luft går oppover og det er en dome over oss. Hva skjer med alt som går opp til dometaket? Forsvinner det? Vekten av en gjenstand er alltid konstant, og en ballong veier det samme inntil du reiver den i stykker. Helium er lettere enn luft, og gjør at ballongen får en oppdrift, som igjen gjør at den stiger. Selv om selve ballongen fremdeles er tyngre enn luft. Endret 4. juni 2017 av Larzen_91 Fjernet overflødig sitering. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 [snip] Jeg er ikke medlem i noen religiøs sekt. Vel, da vet ikke du helt hva en sekt er for noe. Slik du beskriver deg selv, din tro og tingenes tilstand i denne og andre tråder så er du/dere en liten gruppe som har brutt ut av den generelle kristendommen. Alt og alle er visst en del av eliten og kirka er inkludert. De fleste kristne tror at jorden er en globe. https://snl.no/sekt_-_religi%C3%B8s_gruppe Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Vekten av en gjenstand er alltid konstant, og en ballong veier det samme inntil du reiver den i stykker. Helium er lettere enn luft, og gjør at ballongen får en oppdrift, som igjen gjør at den stiger. Selv om selve ballongen fremdeles er tyngre enn luft. Så helium har en negativ vekt? F.eks. at en kubikk helium veier minus 50 kilo? Endret 4. juni 2017 av Larzen_91 Fjernet overflødig sitering. 1 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Dødsleiet tviler jeg på at noen i Eliten vil omvende seg. Ta vare på hjertet for livet går ut fra det står det i bibelen. Desse har nok besudlet sine tanker og handlinger såpass at kjærlighet til andre ikke finnes. Men er de tidlig i eliten er det håp. Og da kan de utrette mye godt. Avsløre løgner og den slags. De kan gi av den rikdom de ufortjent har fått gjennom utnyttelse av andre mennesker. Men her står det at det er vansklig for en rik å komme til himmelen. De har blitt griske og egenkjælige i sin vandring i mammons dal.Jeg har gjennom observasjoner og beregninger funnet ut at Gud finnes. Men onde mennesker vil skjule denne gode Guden Jesus. De vrir og vender seg når de hører sannheten om Han. De infiltrerer kirkene og sier "Har Gud virkelig sagt" de tilfører og trekker fra Guds Ord. Vår jobb som troende er etter å ha tatt imot nådegaven å tro Jesus som offer våre synder er studere hvem Jesus var. Her kan man gå i forskjellige dybder. Jeg fant enda mer av Jesus gudommelighet i den gemmatriske delen av bibelen. En pastor som heter Joseph Prince gav meg også enda mer innsikt i hva bibelen forteller. Jeg har ikke tid til studere bibelen på heltid. Men det finnes personer der ute som gjør det og Joseph Prince er en god en.Videre fant jeg ut at evolusjonsteorien er muffens. Finnes ikke mutasjoner som gjør et reptil til fugl eller fisk til pattedyr. Uansett hvor mange millioner av år og tusener av generasjoner. Det må være noen maktmennesker som ikke liker Gud fordi de har fått sin makt gjennom utnytting av mennesker og finner på en religion der Gud ikke finnes. Videre ser jeg at disse maktmennesker skaper kriger som ikke er nødvendige og ser ikke annen grunn enn at de eier i olje og våpenindustrien og dermed blir mer rike på krig. Her er ondskapen stor. Jeg ser de eier media og kan dermed spre hva som helst som sannhet. De eier banksystemet og kan trykke penger og låne ut og få ekte penger tilbake i rente. Gjennom beskatning av folket så kan de utføre vitenskap som taler for at Gud ikke finnes. Dette blir den offentlige vitenskapen og ingen får rokke ved den. Alt er relativt. Så det finnes tre modeller. To modeller er umulige å skjelne. Den heliosentriske modellen og Tycho Brahe systemet. Se filmen "The Principle" av Robert Sungenis. Den tredje modellen er flat. Med en del utforskninger og observasjoner og beregninger kan man finne dette ut. Dette skjer nå. Vi er i startfasen. Tiden vil vise. Jeg for min del kan ikke tro at JFK ble skutt med en rifle som må trekkes tilbake for å lade på nytt og at han da ble skutt ved tredje skudd. Jeg kan ikke tro at tvillingtårnene ble truffet av fly hvor vingene gikk inn i bygningene som kniv i varmt smør. CGI finnes. Bygningene raste i fritt fall. Og det var helt oppsmuldret. En tredje bygning falt selvom ingenting traff det. Samme dag var et annet kapret fly helt oppbrent ute på en mark. Hvor er flyrestene? Absolutt noe muffens og regjering skjuler noe mens de i media forteller at en syndebukk med skjegg og hodeskjerf står bak. Romreiser. 1940-50 tallet. Sciencefiction bøker forteller om det lenger før. Men når har det blitt "virkelighet". Man kan se astronauter tilkoblet luftslange sveve der oppe i "stop motion" bevegelser med en jordklode full av skyer roterende i bakgrunnen. Dette blir vist i media og da er det sant. Snart drar de til månen. Men mine observasjoner her viser til filmtriksing som blir bedre og bedre etter hvert som årene går. Pluto på Pluto og SEX skrevet i skylaget på det første offisielle bildet av jorden på 43 år. Ja da driver de rett og slett hån. Før det bildet av jorden så var alle jordklode bildene kompositter der de klasket på skyer klippet og limte av en eller annen grunn for man kan se flere like skyer. Men når er det kommet er ekte i 2015. Men det skal litt til for meg å ikke tro desse er noen slu djevler av alle observasjoner jeg nå har gjort. Du har rett i det meste du skriver her. Det er satan som er denne verdens "gud" og de som kontrollerer denne verden tilber satan. De har et verdensomspennende nettverk av hjelpere som kontrollerer alle land i verden, og som samtidig driver et gigantisk politisk spill for å skjule seg selv og det de gjør, for å hindre at vi oppdager hva som skjer. Stadig flere oppdager imidlertig hav som er i ferd med å skje, men når det kommer til de som står bak alt dette, så stopper alt, fordi de som står bak har fått statusen som "hellige kyr" og ingen vil røre dem. Endret 4. juni 2017 av Larzen_91 Fjernet overflødig sitering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå