Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

 

Men hvorfor sitter du bare hjemme, hvis det er en måte å bevise at jorden er flat - kan du ikke da gå ut, og bevise dette for oss?

Om du er noe interessert i å finne frem til sannheten, hvorfor går du da ikke ut for å se disse bevisene selv ?

 

Hvis du ser utover havet fra stranden, så ser du at havet er flatt så langt du kan se. Går du opp på et høyt fjell så ser du  lenger utover havet, og havet er fremdeles flatt.

Tar du da med deg en kikkert eller et kamera med sterk zoom, så kan du se enda lenger utover havet, og det er frendeles flatt.

 

Om det hadde vært noen kurve der så ville du ikke se havet mer etter dette punktet der overflaten begynte å kurve fra deg.

 

Ren løgn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

@Gammel Nok

Ja for en stein har mer tyngdekraft en resten av jorden. Du har nok ikke kapasitet til å forstå tyngdekraft tydeligvis.  

 

Ingen av ballhodene forstår hva tyngdekraften er, Selv Neil dg Tyson innrømmer det, likevel påstår de at den er der

 

Jeg tror jeg vet hvordan gravitasjon virker i prinsipp.  pdf.gif  I rommets og energiens grenesnitt.pdf  

Endret av Frode1969
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gammelnok,

 

Nå har det seg sånn at jeg faktisk nesten aldri er hjemme, jeg reiser som levebrød og jeg jobber på sjøen - jeg ser på skip daglig, så jeg kan derfor peke på disse tingene du sier som "kikkert-trikset med båter som dukker opp igjen" fordi jeg tar deg på den enorme løgnen du skriver om her. Du ljuger så det renner av deg, et skip DUKKER IKKE OPP igjen i det du tar opp en kikkert, dette er en komplett løgn du har kommet med. Noe mer du vil si om dette?

1000 takk!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gammelnok,

 

Nå har det seg sånn at jeg faktisk nesten aldri er hjemme, jeg reiser som levebrød og jeg jobber på sjøen - jeg ser på skip daglig, så jeg kan derfor peke på disse tingene du sier som "kikkert-trikset med båter som dukker opp igjen" fordi jeg tar deg på den enorme løgnen du skriver om her. Du ljuger så det renner av deg, et skip DUKKER IKKE OPP igjen i det du tar opp en kikkert, dette er en komplett løgn du har kommet med. Noe mer du vil si om dette?

Jeg lyver ikke. Men jeg lurer sterkt på hvordan du kan jobbe på sjøen uten å oppdage at havet er helt flatt ?

 

Et skip som forsvinner ut av syne, dukker ikke opp igjen bare du tar opp en kikkert, dette er helt riktig. Du må selvfølgelig løfte kikkerten til øynene, og rette den mot det punktet der skipet forsvant.

Og da vil du kunne se skipet igjen.

 

Før i tiden sto vi ofte på verandaen og så etter lokalbåten som kom over sundet, og lenge før vi klarte å se den med bare øynene, så kunne vi se den med kikkert, fordi vi visste når den kom og hvor den kom. Den holdt alltid samme kurs over sundet.

Endret av Gammel Nok
Lenke til kommentar

 

 

Men hvorfor sitter du bare hjemme, hvis det er en måte å bevise at jorden er flat - kan du ikke da gå ut, og bevise dette for oss?

Om du er noe interessert i å finne frem til sannheten, hvorfor går du da ikke ut for å se disse bevisene selv ?

 

Hvis du ser utover havet fra stranden, så ser du at havet er flatt så langt du kan se. Går du opp på et høyt fjell så ser du  lenger utover havet, og havet er fremdeles flatt.

Tar du da med deg en kikkert eller et kamera med sterk zoom, så kan du se enda lenger utover havet, og det er frendeles flatt.

 

Om det hadde vært noen kurve der så ville du ikke se havet mer etter dette punktet der overflaten begynte å kurve fra deg.

 

Ren løgn.

 

Og hvorfor mener du at jeg lyver om dette ?

Lenke til kommentar

 

 

@Gammel Nok

Ja for en stein har mer tyngdekraft en resten av jorden. Du har nok ikke kapasitet til å forstå tyngdekraft tydeligvis.  

 

Ingen av ballhodene forstår hva tyngdekraften er, Selv Neil dg Tyson innrømmer det, likevel påstår de at den er der

 

Jeg tror jeg vet hvordan gravitasjon virker i prinsipp.  pdf.gif  I rommets og energiens grenesnitt.pdf  

 

Jeg tror ikke du vet det, fordi denne gravitasjonen kan ikke virke. Noe som ikke eksisterer kan heller ikke virke.

 

Tyson vet at den ikke eksisterer, og det er derfor han ikke kan forklare det, selv om han er såkaløt ekspert på området.

Lenke til kommentar

 

 

 

Men hvorfor sitter du bare hjemme, hvis det er en måte å bevise at jorden er flat - kan du ikke da gå ut, og bevise dette for oss?

Om du er noe interessert i å finne frem til sannheten, hvorfor går du da ikke ut for å se disse bevisene selv ?

 

Hvis du ser utover havet fra stranden, så ser du at havet er flatt så langt du kan se. Går du opp på et høyt fjell så ser du  lenger utover havet, og havet er fremdeles flatt.

Tar du da med deg en kikkert eller et kamera med sterk zoom, så kan du se enda lenger utover havet, og det er frendeles flatt.

 

Om det hadde vært noen kurve der så ville du ikke se havet mer etter dette punktet der overflaten begynte å kurve fra deg.

 

Ren løgn.

 

Og hvorfor mener du at jeg lyver om dette ?

 

Se selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

@Gammel Nok

Ja for en stein har mer tyngdekraft en resten av jorden. Du har nok ikke kapasitet til å forstå tyngdekraft tydeligvis.  

 

Ingen av ballhodene forstår hva tyngdekraften er, Selv Neil dg Tyson innrømmer det, likevel påstår de at den er der

 

Jeg tror jeg vet hvordan gravitasjon virker i prinsipp.  pdf.gif  I rommets og energiens grenesnitt.pdf  

 

Jeg tror ikke du vet det, fordi denne gravitasjonen kan ikke virke. Noe som ikke eksisterer kan heller ikke virke.

 

Tyson vet at den ikke eksisterer, og det er derfor han ikke kan forklare det, selv om han er såkaløt ekspert på området.

 

Bare prøv å forstå hva det er jeg skriver om i"I rommets og energiens grensesnitt".

Lenke til kommentar

Ja det mest interessante er hvorfor jordens form har noe med om man kommer til himmelen eller helvetet. Altså om man er god eller ond ser ikke ut til å være så viktig. De føler seg sikkert tryggere når de har overbevist seg selv om at så lenge de tror at jorda er flat, noe få gjør, så er det einveisbilett til himmelriket. Det gjør jo alt veldig enkelt. Noe som ser ut til å være nøkkelen her. Alt må være jævlig enkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det mest interessante er hvorfor jordens form har noe med om man kommer til himmelen eller helvetet. Altså om man er god eller ond ser ikke ut til å være så viktig. De føler seg sikkert tryggere når de har overbevist seg selv om at så lenge de tror at jorda er flat, noe få gjør, så er det einveisbilett til himmelriket. Det gjør jo alt veldig enkelt. Noe som ser ut til å være nøkkelen her. Alt må være jævlig enkelt.

Glem mitt  forrige svar. jeg liker ditt svar bedre.

Endret av Frode1969
Lenke til kommentar

Ren løgn.

 

 

 

 

Virker som det kunne ha endt ille nå hvis vi alle hadde vært i samme rom.. så er nok bra at vi ikke er det.

 

Har absolutt sett påstanden om at Copernicus var en del av eliten. Finnes påstander om at jesuittene står bak alt dette, fordi de ikke kunne hindre boktrykkerkunsten og trykkingen av tusenvis av bibler.

 

Som tidligere nevnt tror/håper jeg ikke at alle som tror på globusen og darwinismen automatisk kommer til helvete, men slike trosoppfatninger kan ofte ha uheldige ringvirkninger som kan føre folk til helvete. Ikke minst har det uheldige ringvirkninger for samfunnet.

Flere enn før som er i 20-årene gidder f.eks. ikke å gifte seg, med mindre de er veldig kristne, virker det som. Eller de gifter seg etter å ha fått alle barna. For hvorfor skal de sørge for at barna blir født innenfor et ekteskap? Nei, det skjønner en ikke.

Lenke til kommentar

Også kulturelt, globalt sett (unnskyld totalflatelig sett), er det et eksperiment av dimensjoner at sikkert over halvparten av barna fødes utenfor ekteskap. Hvilken kultur kan en vise til som ikke hadde ekteskapet som utgangspunkt for familien? Da må en over i dyreslektene.

 

Bildet sier at alle disse var frimurere, alle bidro til den heliosentriske globusmodellen. Kompasset og vinkelhaken var symboler på kartmanipulasjonen til frimurerne.

 

Freemasons.jpg

Endret av Porcius Festus
Lenke til kommentar

Også kulturelt, globalt sett (unnskyld totalflatelig sett), er det et eksperiment av dimensjoner at sikkert over halvparten av barna fødes utenfor ekteskap. Hvilken kultur kan en vise til som ikke hadde ekteskapet som utgangspunkt for familien? Da må en over i dyreslektene.

 

Bildet sier at alle disse var frimurere, alle bidro til den heliosentriske globusmodellen. Passeren og kompasset var symboler på kartmanipulasjonen til frimurerne.

 

Freemasons.jpg

Hvorfor skal en religion bestemme hvordan to mennesker skal elske hverandre? Det er jo ren galskap.

 

Religion er kun mytologi som folk fortsatt tror på.

 

Mytologi er religion som ingen tror på lenger.

 

 

Gå ut i verden og se at Jorden er rund, se på Månen med kikkert.

 

Ler deg å elske alle mennesker, slik som vi hedninger gjør,og glem dine fordommer.

 

Med hedninger mener jeg oss andre som ikke lar religionens onde hensikt kue oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...