Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Vanvittig CGI. nei. hvis jeg sier at jeg har vært der å sett det selv, med egene øyne, hva sier du da? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 CGI. nei. hvis jeg sier at jeg har vært der å sett det selv, med egene øyne, hva sier du da? Han sender deg da en link med ett brevkurs i sarkasme 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 CGI. nei. hvis jeg sier at jeg har vært der å sett det selv, med egene øyne, hva sier du da? Han sender deg da en link med ett brevkurs i sarkasme sikter jo ikke bare til han, men de andre fjottene her som faktisk tror på det. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 CGI. nei. hvis jeg sier at jeg har vært der å sett det selv, med egene øyne, hva sier du da? Han sender deg da en link med ett brevkurs i sarkasme sikter jo ikke bare til han, men de andre fjottene her som faktisk tror på det. Hehe ja sånn sett kan det være greit med ett sannhetsvitne her ja. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 nei. hvis jeg sier at jeg har vært der å sett det selv, med egene øyne, hva sier du da? Da er du åpenbart betalt av NASA vil jeg tro Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hvor er køen for å bli betalt av NASA? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg merker at jeg virkelig håper USA starter opp romprogrammet sitt igjen, jeg har så lyst til å stikker over å se en utskyting. Hvordan var den opplevelsen, NIrD? Kan du skildre litt for oss? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hvor er køen for å bli betalt av NASA?Får ikke du penger av de???Du er vel av de uheldige 10% i verden som ikke er kjøpt og betalt av de da Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Wow, denne tråden er i gang enda xD Vel, fant dere ut om Jorden er rund eller flat? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Etter veldig overbevisende fakta, så kom vi vel fram til at den er flat.. Endret 25. juni 2016 av Hotel Papa 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Og at Space Shuttle utstytningne ved Cape Canaveral er 3D-greenscreen. En noe gigantisk en også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Etter veldig overbevisende fakta, så kom vi vel fram til at den er flat.. jeg ble ihvertfall konvertert etter disse youtube videone. mer rein spikka fakta skal man lete lenge etter. Long live flat earth! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Etter veldig overbevisende fakta, så kom vi vel fram til at den er flat.. jeg ble ihvertfall konvertert etter disse youtube videone. mer rein spikka fakta skal man lete lenge etter. Long live flat earth! Men kan du fortelle litt om hvordan det var å se oppskytningen? Hvilken var det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Etter veldig overbevisende fakta, så kom vi vel fram til at den er flat.. jeg ble ihvertfall konvertert etter disse youtube videone. mer rein spikka fakta skal man lete lenge etter. Long live flat earth! Men kan du fortelle litt om hvordan det var å se oppskytningen? Hvilken var det? må nok skuffe deg der, har ikke sett det selv (NASA betalte meg for å lyve om det) derfor jeg sa hvis Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Imponerende CGI her. Demp lyset, sleng bena på puffen og nyt Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Imponerende CGI her. Demp lyset, sleng bena på puffen og nyt Absolutt! Jeg skulle likt å visst hva MaxRPM har å si om de videoene vi har postet på denne siden her nå 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 CGI. nei. hvis jeg sier at jeg har vært der å sett det selv, med egene øyne, hva sier du da? Han sender deg da en link med ett brevkurs i sarkasme I would. Jeg har faktisk selv vært på Cape Canaveral. Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 For de som ønsker å ta en tur til Florida for å se en rakettoppskyting... gjør det! Jeg var der i 2010 og så oppskytingen av STS-132. Selv på snaue 2 mils avstand var det et imponerende skue med en brilliant oransj flammehale og bassrumling. Kameraet kan ikke rettferdiggjøre hvor flott det er i virkeligheten! Bilder på hjemmesida mi Og jeg er kke betalt av NASA for å vise og fortelle dette. Hadde vært kjekt med en slik deal, da, for økonomien min kunne absolutt trengt en slik boost. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå