Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Max og Porcius er det noe i denne dere er uenig i? :>"

 

En historisk framstilling fra intethet, Big Bang og videre framover? Interessant at det kommer en stemme ut av intetheten og sier; Jeg vil være noe, jeg vil gjøre noe, og så kommer plutselig dannelsen av forbindelsen mellom bestanddeler.

 

Hvordan ser en globus ut uten vann på?

Svaret viser vel at jorda er grunnleggende forskjellig fra de andre planetene.

De andre planetene skal være ball-runde av tyngdekraften.

 

Men det er altså ikke jorda. Selve jorda er ikke ballrund, det er kun vannet som gjør at jorda ser ballrund ut.

Lenke til kommentar

Max og Porcius er det noe i denne dere er uenig i? :>

 

https://www.youtube.com/watch?v=xuCn8ux2gbs

Jeg tror nå Gud skapte verden og alt som var i det på 6 dager uansett hvor umulig det er for vitenskapen som sier at Gud er utelukket derfor må det ta milliarder av år. Tar ikke meg milliarder av år å lage chili con carne. Jeg bare setter sammen ingrediensene. Så var det historien fra da mennesker begynte å dyrke mark frem til idag er jo den historien vi har i skolebøkene. Han gjorde det litt morsomt. Men hvem kan påstå at historiene i bøkene er 100 prosent korrekt. Er jo seierherrene som skriver historie. Og har de litt svin på skogen, så utelater de det. Atombomben tror jeg ikke på. Fryktpropaganda. Tokyo så like bombet ut som Hiroshima og Nagasaki. Av det jeg har sett av konspirasjoner rundt atombomben så er det ingen fare for stråling eller mulighet for å lage en sånn bombe. Og jeg tror ikke vi kan komme oss ut i verdensrommet men det visste du vel. Og jorden er flat. Men enig at den er meget stor. Så når du er to meter over havet og skal se langt og lengre på en flat jord så vinkelperspektivet fra bakken og deg så å si parallelt at du vil ikke kunne skjelne hva som er på bakken 5-10 kilometer ifra deg og dermed får man båter med avkuttede bunner og bygninger og den slags. Så kommer atmosfæreblokkering og bølger og blokkerer enda mer den som er enda lenger unna. Vann er så flatt som man kan få det. Ingen har noensinne laget et langt basseng og målt at vannet kurver. Selvom teknologien til å måle hundredels millimeter er der.

Og for å svare ditt siste innlegg. Er virkelig planetene ballrunde. Har du sett andre siden av Jupiter med dine egne øyne gjennom et teleskop? Ikke engang månen som liksom skal være en ball ser ut til å snurre. Men la oss si det er baller. De er ikke noe særlig store i våre øyne er de vel. Venus og Jupiter er lyssterke men fortsatt små prikker på himmelen. Solen og månen ser store ut. Men solen å være 150 millioner kilometer unna og en million kilometer i diameter? Her er en video av en kar som ser solen i samme posisjon som en satelitt. Er satelitten 150 millioner kilometer unna?

https://youtu.be/FMy2M0TBiCY

Endret av maxRPM
Lenke til kommentar

"Max og Porcius er det noe i denne dere er uenig i? :>"

 

En historisk framstilling fra intethet, Big Bang og videre framover? Interessant at det kommer en stemme ut av intetheten og sier; Jeg vil være noe, jeg vil gjøre noe, og så kommer plutselig dannelsen av forbindelsen mellom bestanddeler.

 

Hvordan ser en globus ut uten vann på?

Svaret viser vel at jorda er grunnleggende forskjellig fra de andre planetene.

De andre planetene skal være ball-runde av tyngdekraften.

 

Men det er altså ikke jorda. Selve jorda er ikke ballrund, det er kun vannet som gjør at jorda ser ballrund ut.

Mars har et fjell på 22km, daler opptil 7km dype. De andre planetene er heller ikke helt ballrunde, som dere skal ha de til. De har også blitt formet av andre kollisjoner og slikt. Venus har et fjell på 6.4km...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Men hvem kan påstå at historiene i bøkene er 100 prosent korrekt.

Kommer fra en som tar halvparten av argumentene og bevisene sine rett ut fra bibelen og påstår at alt er 100% korrekt :rofl:

En bok på 1500 sider med en historie på 4000 år er mer korrekt en 40 000 bøker med historie på 13,5 milliarder år.

Lenke til kommentar

 

"Max og Porcius er det noe i denne dere er uenig i? :>"

 

En historisk framstilling fra intethet, Big Bang og videre framover? Interessant at det kommer en stemme ut av intetheten og sier; Jeg vil være noe, jeg vil gjøre noe, og så kommer plutselig dannelsen av forbindelsen mellom bestanddeler.

 

Hvordan ser en globus ut uten vann på?

Svaret viser vel at jorda er grunnleggende forskjellig fra de andre planetene.

De andre planetene skal være ball-runde av tyngdekraften.

 

Men det er altså ikke jorda. Selve jorda er ikke ballrund, det er kun vannet som gjør at jorda ser ballrund ut.

Mars har et fjell på 22km, daler opptil 7km dype. De andre planetene er heller ikke helt ballrunde, som dere skal ha de til. De har også blitt formet av andre kollisjoner og slikt. Venus har et fjell på 6.4km...

Den informasjonen kommer fra noen som ikke har kredibilitet i mine øyne.

Lenke til kommentar

Det er veldig merksnodig at du har så enorme tvil til ALT som ikke bekrefter det du vil bekrefte, men du sluker alt som bekrefter det du vil ha bekreftet uten noen form for kritisk sans.

Jeg var en kristen Israel forsvarer før. Nå har jeg forandret mening der.

Jeg trodde også på den roterende balljorden og menneskesendte satelitter. Før jeg ble kristen trodde jeg på dinosaurer og milliarder av år. Slukte vitenskapen fremfor Gud. Nå sluker jeg Gud. Men har kommet frem til at Jesus er den beste religion. Den er meget ulik andre religioner fordi den har frelsen i det at du ikke kan rettferdiggjøre deg selv med gjerninger som egentlig i bunn og grunn bunner i stolthet. Men jeg var ikke interessert i tro alene. Jeg var ute etter mer håndfast. Og fant på en måte en matematisk underskrift i bibelen som gjør at jeg ikke tror bibelen er tilfeldig skrevet. Men at hvert kapittel og hvert vers er inspirert av Gud. De 66 kapitlene i Jesaja bekrefter på en måte de 66 bøkene i protestantismen.

Endret av maxRPM
Lenke til kommentar

Det er veldig merksnodig at du har så enorme tvil til ALT som ikke bekrefter det du vil bekrefte, men du sluker alt som bekrefter det du vil ha bekreftet uten noen form for kritisk sans.

Jeg var en kristen Israel forsvarer før. Nå har jeg forandret mening der.

 

Denne tråden handler om jordens form, eller vitenskap om du vil. Å endre en politisk mening er ikke det samme som å sluke fakta fra alt og alle som bekrefter det du tror eller vil at skal være fakta.

Lenke til kommentar

 

Mars har et fjell på 22km, daler opptil 7km dype. De andre planetene er heller ikke helt ballrunde, som dere skal ha de til. De har også blitt formet av andre kollisjoner og slikt. Venus har et fjell på 6.4km...

Den informasjonen kommer fra noen som ikke har kredibilitet i mine øyne.

 

Men bibelen, skrevet (og ikke oppdatert annet enn å modernisere språket) for to tusen år siden, er fasit? Endret av Håvard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Max og Porcius er det noe i denne dere er uenig i? :>"

 

En historisk framstilling fra intethet, Big Bang og videre framover? Interessant at det kommer en stemme ut av intetheten og sier; Jeg vil være noe, jeg vil gjøre noe, og så kommer plutselig dannelsen av forbindelsen mellom bestanddeler.

 

Hvordan ser en globus ut uten vann på?

Svaret viser vel at jorda er grunnleggende forskjellig fra de andre planetene.

De andre planetene skal være ball-runde av tyngdekraften.

 

Men det er altså ikke jorda. Selve jorda er ikke ballrund, det er kun vannet som gjør at jorda ser ballrund ut.

 

Visste du at jorda er mindre ru enn en billiardball? At Mount Everest er høy og Marianer-gropa er dyp er piss i havet for størrelsen på jorda. Mars har forøvrig et fjell som er høyere enn Mount Everest, og Mars er mye mindre enn jorda

 

Igjen, du bare slenger ut noe drit som er på nivå med ting som blir spurt på barneskolen. Gi deg a, du er er jo helt borte

Lenke til kommentar

Klokken er slagen, nye beviser er tilkommet og vi må nok bare bøye unna og gi oss folkens.

NASA ble hacket i helgen, og filen realphotoofearthfromspace.jpg ble funnet.

 

qx8piwqqxoxy.jpg

 

 

Ikke schpesielt proffesjonelt fra NASA, dette... Ser litt lett ut å falle utenfor kanten, og det er ingen verdenshav. Nemlig.

 

Jeg tror vel på Holocaust. Har alltid vært en person som har "støvsuget" bøker om konsentrasjonsleire. Historien om legen Nyiszli som overlevde fordi han kunne utføre obduksjoner, og som fikk i oppdrag å koke en person i en stor gryte for å kunne skille kjøttet fra kroppen hans, og deretter gi den spesielle hodeskallen til nazilederen. Ja, jeg har lest det alt. Om den nå engelske damen som jobbet i årevis med å skrape opp avføring fra Auschwitz sitt toalett, for hånd, så hun til slutt kunne bli fri og starte en familie i England.

 

Noen sier at disse historiene og bildene er ment å traumatisere oss, og det kan godt være riktig. Det kan være riktig at Holocaust skjedde, men at det kan ha vært et redskap for å utrydde de ekte jødene fra verden, og plassere inn falske jøder som deretter inntok det moderne Israel. Mange muligheter... Flere motstandere av Illuminati forsvant da Titanic gikk ned. Det var neppe tilfeldig, og det samme skjedde nok under 2. verdenskrig. Vanskelige motstandere av Illuminati forsvant nok da også.

 

Har prøvd å forstå dette med transkjønnethet hos eliten. Er i utgangspunktet åpen for det, men når flat jordere hevder at William og Harry er damer,  slutter min hjerne å fungere. Jeg klarer ikke se det. Så jeg ba Gud om å åpne mine øyne for transkjønnede personer. Og neste gang jeg så på bildet av William og Harry, så jeg to jenter som stod der og fniste. Syke greier...! Men da ser jeg kanskje mer enn før.

 

Og det er en person på A her, som bruker å sammenligne jordas atmosfære med en bil.

Selv om det er en noe tvilsom sammenligning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...