Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Er det alt du klarer å komme med? 

Meningen var at du skulle se på disse videoene først, og ikke at du automatisk skulle angripe meg og komme med denne hånlige og nedlatende setningen.

 

De fleste her i denne tråden er tydeligvis bare troll, som ikke er interessert i sannheten, men som kommer med en fordomsfull og nedlatende innstilling om at de vet best, fordi de tror blindt på "viteskapen"

 

Diskusjon med slike folk er nytteløst, og derfor er den dokumentasjonen og de videoene jeg legger ut først og fremst beregnet på dem som oppriktig søker sannheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutt å spill offer a, du poster videoer som er NØYAKTIG like samtlige av de andre FE-videoene som er blitt linket her, og dessuten - jorda er flat, really? 

 

Skjerp deg  :hrm:

 

Jeg spiller ikke offer. Hvorfor skulle jeg det ?

Det er du som skader deg selv ved å tro blindt på den såkalte "vitenskapen" og ikke jeg.

 

Jeg sier sannheten, og prøver ikke å spille noe offer.

Lenke til kommentar

Når du mener du blir "angrepet" - så ja, da spiller du offer

Så, ny-registrert. Hvilke formeninger har du om vårjevndøgn da? Dette har ikke disse to andre greid å knekke enda. Du kan jo forklare meg hvordan sola står opp direkte øst og sette direkte vest (90 og 270grader +- 2-3 grader) over på hele kloden (unntatt polene selvsagt) på vår-/høstjevndøgn? 

Knekker du denne i med modellen din, så skal jeg jammen tro at jorda er flat jeg også 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du mener du blir "angrepet" - så ja, da spiller du offer

 

Så, ny-registrert. Hvilke formeninger har du om vårjevndøgn da? Dette har ikke disse to andre greid å knekke enda. Du kan jo forklare meg hvordan sola står opp direkte øst og sette direkte vest (90 og 270grader +- 2-3 grader) over på hele kloden (unntatt polene selvsagt) på vår-/høstjevndøgn? 

 

Knekker du denne i med modellen din, så skal jeg jammen tro at jorda er flat jeg også 

Nei. jeg spiller ikke offer om jeg mener at jeg blir angrepet.

Med denne logikken så kan du jo angripe og slå ned en mann på gata, og når hanmener at du angrep ham uten grunn, så kan du jo vri deg unna ved å beskylde ham for at han "spiller offer"

 

Dette med flat jord, er ikke "min modell" det er sannheten. Og hvis du gidder å se på de vidoene og dolumentasjonen jeg legger ut, så får du svar på det du lurer på og mer til.

 

https://www.youtube.com/watch?v=9UbV3kTY8jw

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser ingen vaier :hmm:

 

Henger hun her også i en vaier mon tro?

 

https://youtu.be/l7-pLfU0Z1Q?t=742

Sunita Williams ja. Med hårspray og greier.

https://youtu.be/k2U8juidXC8

Henger hun i en vaier MON tro?

Hva er logikken her? Fordi noen har laget (nok en) en film om rommet så finnes ikke rommet? Eller hva er det?

Ja. Noe i den dur. Se bare denne videoen om filmtriks. Jeg er ingen profesjonell på filmtriks og hvordan de får det til. Men i denne videoen pekes det ut hvordan de kan får det til

https://youtu.be/uJhL7y0ahUE

Og ved 11 minutt og 7 sekund så ser du denne karen i bakgrunnen som jeg påpekte i forrige video hengende i en vaier. Denne gangen kommer han andre veien og man ser mer av hengerfestet rundt livet.

Lenke til kommentar

Ja. Noe i den dur. Se bare denne videoen om filmtriks. Jeg er ingen profesjonell på filmtriks og hvordan de får det til. Men i denne videoen pekes det ut hvordan de kan får det til

https://youtu.be/uJhL7y0ahUE

Og ved 11 minutt og 7 sekund så ser du denne karen i bakgrunnen som jeg påpekte i forrige video hengende i en vaier. Denne gangen kommer han andre veien og man ser mer av hengerfestet rundt livet.

Da er det 2 ting jeg lurer på.

1. Hvorfor har ikke eliten redigert bort wire opphenget mens de fremdeles tok seg bryet med å fjerne wiren?

 

2. Kunne det tenkes at dette "opphenget" var noe annet en et wireoppheng?

Den henger jo ikke akkurat rett som om den har en voksen manns last på seg men minner mere om en gummipisk med en liten krumning på.

 

Bare det at "eliten" har latt dette passere for FEs våkne øyne viser mere at det nok er noe helt annet dere ser på en et wire oppheng.

Uten å vite hva det er skulle jeg gjette at det var en slags antenne han hadde på ryggen.

I TV sammenheng er det ikke uvanlig med en trådløs dings på ryggen og i rommet der man ikke trenger å sitte på rumpa er det ingenting i veien for å ha en gummi antenne nederst på ryggen.

Som sagt vet ikke hva det er men det kan ikke være et wireoppheng da den ikke er helt rett.

80KG hengende i wire wil får den til å opptre snorrett.

 

Med alle disse globe tard videoene kanskje vi burde poste mere flatard videoer som svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva er logikken her? Fordi noen har laget (nok en) en film om rommet så finnes ikke rommet? Eller hva er det?

Ja. Noe i den dur. Se bare denne videoen om filmtriks. Jeg er ingen profesjonell på filmtriks og hvordan de får det til. Men i denne videoen pekes det ut hvordan de kan får det til

https://youtu.be/uJhL7y0ahUE

Og ved 11 minutt og 7 sekund så ser du denne karen i bakgrunnen som jeg påpekte i forrige video hengende i en vaier. Denne gangen kommer han andre veien og man ser mer av hengerfestet rundt livet.

Så... Fordi 'Life of Brian', ingen Jesus.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bare det at "eliten" har latt dette passere for FEs våkne øyne viser mere at det nok er noe helt annet dere ser på en et wire oppheng.

Tanken er vel den at "eliten" tror de kan lure folk fordi de mener almuen er idioter. Bare det faktum at de er de eneste som oppdager disse glippene mens vi tar det for god fisk det vi blir fortalt om det, det i seg selv er bevis for at de er smartere og mer årvåkne enn oss papegøyer.

Til og med der hvor folk blir gjennomsiktige på skjermen og har synlige kabeloppheng, selv der vil vi papegøyer unnskylde eliten gjennom å påberope en eller annen "naturlig" forklaring.

Dette er hva som har skjedd i denne tråden i over 300 sider også. Hver eneste en av våre forklaringer har kun vært nok en byggesten i konspirasjonens grunnmur ved at vi serverer elitens mantra uten å forstå innholdet av hva vi sier. Det er tross alt en grunn til at enhver forklaring som har blitt gitt ikke blir ansett som faktuell. Noe vi ser ved at fysiske umuligheter blir gjentatt og gjentatt som bevis for deres sannhet uansett hva som blir sagt om det. Lysstråler gjennom skyene beviser en nærme sol for perspektiv gjelder ikke der, ikke sant?

 

En prominent norsk liberalist fortalte meg en gang:

"Dersom en jeg diskuterer med blir irritert da vet jeg at jeg har rett for jeg har truffet en nerve."

(For ingen blir irritert av personkarakteristikker, løgn, hovmod, stråmenn, målflytting osv. Nei, det er kun når du har rett at folk blir irriterte...)

 

Mye det samme her. Jo sterkere forsvar mot deg, jo mer rett har du. Det er en ganske enkel og selvforsterkende metodikk å anse de uenige som et pluss til egen overbevisning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er det alt du klarer å komme med? 

Meningen var at du skulle se på disse videoene først, og ikke at du automatisk skulle angripe meg og komme med denne hånlige og nedlatende setningen.

 

De fleste her i denne tråden er tydeligvis bare troll, som ikke er interessert i sannheten, men som kommer med en fordomsfull og nedlatende innstilling om at de vet best, fordi de tror blindt på "viteskapen"

 

Diskusjon med slike folk er nytteløst, og derfor er den dokumentasjonen og de videoene jeg legger ut først og fremst beregnet på dem som oppriktig søker sannheten.

 

Dokumentasjonen til flatjordere er basert på vitenskapen, en vitenskap som kun har eksistert etter at jorden "ble rund". Den dokumentasjonen, videoene, du legger frem er tullete. Videoer til flatjordere inneholder håning og masse tullegreier, en argumentasjonsteknikk som ikke burde være nødvendig hvis det var skikkelige bevis. Det er et fåtall av videoer som "beviser" flat jord som faktisk er seriøse.

 

Når flatjordere kommer med ting som ikke er basert på det de mener er tull så skal jeg ta dere mer seriøst. Dere kan ikke velge og vrake og motsi dere selv i annenhver sving hvis dere skal bli tatt seriøst.

 

Hva er logikken her? Fordi noen har laget (nok en) en film om rommet så finnes ikke rommet? Eller hva er det?

Ja. Noe i den dur. Se bare denne videoen om filmtriks. Jeg er ingen profesjonell på filmtriks og hvordan de får det til. Men i denne videoen pekes det ut hvordan de kan får det til

Og ved 11 minutt og 7 sekund så ser du denne karen i bakgrunnen som jeg påpekte i forrige video hengende i en vaier. Denne gangen kommer han andre veien og man ser mer av hengerfestet rundt livet.

 

Vel, filmtriks går begge veier. Selv en video som ser ut som en amatørvideo, slike dere lener dere på, kan være forfalsket. Dårlig kvalitet er ikke det samme som ekte. Når du avviser en video som filmtriks, men stoler blindt på en annen så sier det litt. Skal man bruke samme fremgangsmåte som deg så er jo ingenting av det du legger frem noe annet enn filmtriks. Leter man finner man, men hvis vi finner feil med "dine" videoer så vil du avvise det med samme metode som vi bruker.

 

Dere klarer bedre ;)

 

PS; Som svar til alle bevis for en globusjord og et univers; Det er NASA og eliten som eier vitenskap og har forfalsket alt. Diskusjon slutt :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er det alt du klarer å komme med? 

Meningen var at du skulle se på disse videoene først, og ikke at du automatisk skulle angripe meg og komme med denne hånlige og nedlatende setningen.

 

De fleste her i denne tråden er tydeligvis bare troll, som ikke er interessert i sannheten, men som kommer med en fordomsfull og nedlatende innstilling om at de vet best, fordi de tror blindt på "viteskapen"

 

Diskusjon med slike folk er nytteløst, og derfor er den dokumentasjonen og de videoene jeg legger ut først og fremst beregnet på dem som oppriktig søker sannheten.

 

 

Nå tror jeg brorparten i denne tråden anser deg og dine meninger for reinspikka trolling.

Endret av Garamond
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er det alt du klarer å komme med?

Meningen var at du skulle se på disse videoene først, og ikke at du automatisk skulle angripe meg og komme med denne hånlige og nedlatende setningen.

 

De fleste her i denne tråden er tydeligvis bare troll, som ikke er interessert i sannheten, men som kommer med en fordomsfull og nedlatende innstilling om at de vet best, fordi de tror blindt på "viteskapen"

 

Diskusjon med slike folk er nytteløst, og derfor er den dokumentasjonen og de videoene jeg legger ut først og fremst beregnet på dem som oppriktig søker sannheten.

Dokumentasjonen til flatjordere er basert på vitenskapen, en vitenskap som kun har eksistert etter at jorden "ble rund". Den dokumentasjonen, videoene, du legger frem er tullete. Videoer til flatjordere inneholder håning og masse tullegreier, en argumentasjonsteknikk som ikke burde være nødvendig hvis det var skikkelige bevis. Det er et fåtall av videoer som "beviser" flat jord som faktisk er seriøse.

 

Når flatjordere kommer med ting som ikke er basert på det de mener er tull så skal jeg ta dere mer seriøst. Dere kan ikke velge og vrake og motsi dere selv i annenhver sving hvis dere skal bli tatt seriøst.

 

Hva er logikken her? Fordi noen har laget (nok en) en film om rommet så finnes ikke rommet? Eller hva er det?

Ja. Noe i den dur. Se bare denne videoen om filmtriks. Jeg er ingen profesjonell på filmtriks og hvordan de får det til. Men i denne videoen pekes det ut hvordan de kan får det til

https://youtu.be/uJhL7y0ahUE

Og ved 11 minutt og 7 sekund så ser du denne karen i bakgrunnen som jeg påpekte i forrige video hengende i en vaier. Denne gangen kommer han andre veien og man ser mer av hengerfestet rundt livet.

Vel, filmtriks går begge veier. Selv en video som ser ut som en amatørvideo, slike dere lener dere på, kan være forfalsket. Dårlig kvalitet er ikke det samme som ekte. Når du avviser en video som filmtriks, men stoler blindt på en annen så sier det litt. Skal man bruke samme fremgangsmåte som deg så er jo ingenting av det du legger frem noe annet enn filmtriks. Leter man finner man, men hvis vi finner feil med "dine" videoer så vil du avvise det med samme metode som vi bruker.

 

Dere klarer bedre ;)

 

PS; Som svar til alle bevis for en globusjord og et univers; Det er NASA og eliten som eier vitenskap og har forfalsket alt. Diskusjon slutt :p

For å motbevise NASA så må jeg bygge en rakett til en milliard dollar og mer. For at dere skal motbevise de eksperimentene til flat jordere er en Nikon p900 til rundt 5000kr et gyroskop kjøpt på eBay for noen hundrelapper og mye annet billig. Så det er ikke det samme nei. Mange som er ute etter å motbevise flat jordere. De har sikkert kjøpt seg gyroskoper og annet. Men aldri lagt ut noen video da gyroskopet deres ikke beveger seg det heller og de kan se Chicago skyline og mye annet som burde være "under kurven"

Lenke til kommentar

 

 

De fleste her i denne tråden er tydeligvis bare troll, som ikke er interessert i sannheten, men som kommer med en fordomsfull og nedlatende innstilling om at de vet best, fordi de tror blindt på "viteskapen"

 

Stop hitting yourself, its painful to watch :(

 

superman-stop-hitting-yourself.jpg

 

Med mindre du er et førsteklasses troll så klart.

Vitenskapen som er et resultat av den vitenskapelige metode kan etterprøver og støtter seg på bevis - dukker nye beviser opp så endrer vitenskapen seg grunnet den selv kritiske metoden som blir benyttet - alt for å oppnå resultater som er så korrekt som overhode mulig. Det går ikke å tro blindt på det siden det ikke er en skrift som sier at slik er det. Dermed basta.

 

På den andre siden så har vi den dogmatiske metode som religion benytter seg av som støtter seg på faith - her går det ut på å tro blindt på hva enn som blir promotert og aldri forandre mening. Dermed basta.

 

6261011695_34303cb66a_b.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...