Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.youtube.com/shared?ci=R8pcq2-j5pw

 

Synes det er artig når det kommer ut folk i media som kan tro jorden kan være flat.

En flat jord har masse den også. Hvor mye masse kan den ha. Uendelig mye mer enn en jordklode. Hvor mye masse er utenfor Antarktis på en flat jord? Uendelig mye. Men vi vet ikke hvor mye. Gud vet

Å være wrestler er jo ikke akkurat ett kvalitetsstempel når det gjelder vitenskap :)

Sjekket han opp litt, han har nesten 20 års erfaring med hjernedød wrestling og 0 utdannelse. Hans mening om noe som helst teller etter min mening like mye som en stein sin mening om noe.

Endret av aklla
  • Liker 3
Lenke til kommentar

MJ kom vel ikke med noen spesielle avsløringer, annet enn at han sang "They don't care about us", at han hadde et noe utsvevende liv, og at han alltid brukte hansker, som kunne tyde på at han var en magiker.

 

Er det sannheten at det bare er noen få kjente personer som tror på en flat verden? Kan vi se tegn på at hele eliten vet om dette? Da er det snakk om "Truth hidden in plain sight" og "flat earth clues in movies".

 

https://www.youtube.com/watch?v=EzYThRs5hbQ

 

"The freemasons in Hollywood again, mocking the masses as usual"

Ser dere om nesten 2 timer, når dere har sett videoen :dribble: .

Lenke til kommentar

Hvis dere vil dere selv vel, bruk iallfall 10 minutter på videoen.

 

Det er mye å tolke ut av coveret til MJs plate Dangerous.

 

http://illuminatisymbols.info/michael-jackson-dangerous-album-cover/

 

Går an å tolke veldig mye rart ut fra det coveret, men det virker som det er noen frimurersøyler på sidene. Globusen eller verden er i midten, i en fabrikk. Og det går stiger opp til den og en vei gjennom den. Kan det tolkes som den er under konstruksjon?

Dronninga som sitter på tronen til høyre ser ut til å bestå av et maskineri innvendig, og ut fra det kommer det en navlestreng med en kuvøse, og inni kuvøsen (eller lyspæra) sitter Adam og Eva? Nei, det er mye rart i det bildet.

 

Legg merke til at veien som fører inn i okkultisme er strødd med symboler, skull & bones, raketter, og symboler fra grunnstoffene (periodiske system). Det var det vi visste, at vitenskapen er en del av veien inn i det okkulte.

 

Noen mener at de to sidene representerer left hand path og right hand path (ond magi og snill magi). Men jeg synes de to sidene ser nokså like ut...

Barnet med dinosaurhodet kan også representere at indoktrinering om dinosaurer er en del av veien inn i okkultismen. Dette er et vanlig barn som blir indoktrinert av vitenskapen.

Endret av Porcius Festus
Lenke til kommentar

Du må se bildet opp-ned:

 

Det er ikke far fetched i det heletatt  :rofl:

 

...Så nå er det plutselig noe som heter opp og ned i verdensrommet, når det passer deg?

...Ellers gjør dere et stort poeng ut av at det ikke er noe opp eller ned i verdensrommet.

 

Selv om det sikkert er mulig å reise i de ytre områdene av Antarktis, hjelper det ikke så mye å se denne isringen på avstand. For å finne ut noe må en helst gå opp på den og gå sydover til en forhåpentligvis finner verdens ende. Men dette er nok ikke lov...

Lenke til kommentar

Her er et gyroskop igjen. Sist jeg postet så mente Fokkeslasken han tuklet med kompressoren.

Dette her er et enkelt gyroskop alle kan kjøpe på eBay. Jeg kommer til å kjøpe et selv for selvbekreftelse. Han har postet tidligere eksperimentet. Men folk mente det var for mye vibrasjon som forstyrret. Og at gyroskopet er for simpelt. Men han fikk informasjon fra produsenten om at gyroskopet ikke er bra nok til å måle jordrotasjon på 15 grader per time. Så han satte gyroskopet på en klokkemekanisme som vil rotere gyroskopføttene 15 grader per time. Som man kan se. Gyroskopet merker bevegelsen men flyttet seg ikke. Så hvorfor kan den ikke merke jordrotasjonen?

 

https://www.youtube.com/shared?ci=anKjL2VcyB4

Lenke til kommentar

Sist jeg postet så mente Fokkeslasken han tuklet med kompressoren.

Nei, ærlig talt. Jeg sa at om jeg skulle jukset med det så er det hva jeg hadde gjort. Andre hadde andre forslag til juks.

Poenget var at det hele var så dårlig dokumentert at mangelen av resultat ga ingen informasjon.

Du letet med lys og lykte etter bit-feil i ISS videoer, men du tar det for god fisk at en kompressor gjør jobben fordi du ikke ser bevegelse, du ser en slange, og du hører en kompressor.

Og selv om alt er som det skal må man fortsatt spørre om gyroskopet er kapabelt til å detektere slik treg bevegelse, og ikke minst hvor på kloden eksperimentetet gjøres. 15 grader per time er kun på polene når man kun måler i et plan som han gjorde. Ved ekvator vil jo bevegelsen være 15 grader oppover/nedover.

Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

La meg legge til om kompressorer. En kompressor som går hele tiden er underdimensjonert. De fungerer ved å bygge opp et trykk i en beholder. Akkurat som en sekkepipe. Når trykket i beholderen blir for lavt startes kompressoren for å øke trykket. Dersom den går hele tiden, da klarer den ikke holde trykket oppe.

Den gikk hele tiden på den videoen, om jeg husker rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

...Så nå er det plutselig noe som heter opp og ned i verdensrommet, når det passer deg?

...Ellers gjør dere et stort poeng ut av at det ikke er noe opp eller ned i verdensrommet.

Dere flat jordere slutter aldri å overraske på hvordan dere velger ut argumenter. Det er ikke noe opp og ned i verdensrommet. Men det er opp og ned på bokstaver. Og originalbildet må snus for at bokstavene skal komme rett vei.

 

Men dette er nok ikke lov...

Alltid lettest å gjette og da gå for den "forklaringen" som lyder mest som om noen farer med løgn. Ellers hadde man jo måttet legge krefter i det selv.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Her er enda en tabbe fra NASA's CGI.

https://www.youtube.com/shared?ci=AswgxHIaKfU

Tabbe...... hvilken tabbe?

At ikke du vet hva astronauten holdt i hånda eller hvorfor betyr hverken at det er fake eller tabbe.

Men hey det handler vel om å finne bakenforliggende bortforklaringer på sin fastspikrede tro.

 

Hva var det han holdt i hånda da?

 

Der du velger å ta det for gitt at han holdt noe i hånda (noe usynlig?), der burde vel spørsmålet være "hvorfor gjorde han bevegelsen"? "Hva holdt han i hånda" har jo allerede konkludert med om han holdt noe, som jo var hele poenget med videoen.

Han gjorde ingen bevegelse som tyder på at han skulle late som om han benyttet et objekt. Høyre hånd ble kun benyttet for å støtte seg med. Om noe har blitt fjernet så har fortsatt bevegelsen ingen kobling til å benytte et objekt. Jeg skal innrømme, da jeg så bevegelsen helt først så så det ut som han hadde tenkt å legge armene i kors over brystet, men ombestemte seg. Han tok med en gang hånden tilbake til å støtte seg med. Men så begynte den irriterende repetisjonen, og den fjernet begynnelsen av bevegelsen som gjorde det hele mer sammenhengende.

 

Men for all del. Forklar gjerne hva slags objekt dette hentyder til at han hadde.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...