Gå til innhold

Jorden er flat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukter du ugler i mosen når du ser en hund i skyene?

Nei. Jeg lukter ugler i mosen når Disney putter SEX i skyene på Løvenes konge filmen og NASA gjør det samme med det første offisielle bildet av jorden i 2015 over 40 år etter 1972 bildet. Og NASA og Disney har jobbet tett i tett ilag siden månelandingene og før. Disney fikk jobben å illustrerere satelitt oppskytningene og måneferden og det å være i vakuum og hvordan astronautdraktene virket i tegnefilmformat. Og folket har slukt det siden.

Lenke til kommentar

Haha der kom den ja.

Derfra er veien temmelig kort til illuminati og øglefolket som styrer det menneskelige samfunn.. eller det neste blir vel at hele verden er med på en sånn truman show konspirasjon der alt og alle rundt om deg er "staget" for at du skal se og mene det som den falske omverden ønsker at du skal se og mene.

Ekstrem tilfelle av apophenia og paranoia eller hva er greia..

Endret av Noxhaven
Lenke til kommentar

Jeg lukter ugler i mosen av dine innlegg maxRPM. Du har nok en agenda. Det er godt vi ikke sluker alt du sier rått.

Dette med S og E og X etter hverandre i skyene sier seg selv. Jeg trenger egentlig ikke si noe. At dere velger å se dette som tilfeldighet sier mer om deres evne til å se. Stol blindt på folk du ikke kjenner. Skulle tro de som jobber i NASA er deres venner og familie.

Lenke til kommentar

Bilde av skyene som staver et ord: http://thecoincidencetheorist.com/wp-content/uploads/2015/07/Article-Header-Gif.gif

Et annet sammentreff er at Walt Disney var en frimurer av 33. grad, og at Disneyland har en Club 33. Bilde:

IMG_1502.JPG

Bildet viser at de bruker en fleur de lis som serviettholder. Symbolet er lite kjent blant folk flest, men skal være symbolet på en egyptisk gud (muligens Horus), på samme måte som Torshammeren er et viktig hedensk symbol her i Norden.

I denne Club 33 har de også et rutete gulvmønster i svart-hvitt, som skal være et viktig tegn på frimureri. (Mulig den hvite fargen har gulnet noe med årene.)

Lenke til kommentar

"Ekstrem tilfelle av apophenia og paranoia eller hva er greia.."

Dere liker vel godt dette paret som kalles for astroparet...

http://www.astroevents.no/out_of_space.html

Vi reiser rundt til kulturhus med astroshowet «Out of Space» for å fortelle om hvordan fremtiden blir for oss jordboere – både på kort og lang sikt! De siste ukene har vi ikke bare funnet den nærmeste beboelige planeten vi noen gang vil finne utenfor Solsystemet, men også sendt ut romsonden OSIRIS-REx som skal legge grunnlaget for gruvedrift på asteroider og fremtidens kolonisering av Solsystemet:

• Allerede om 10 år kommer de første basene på Månen

• På 2030-tallet kommer baser og etter hvert kolonier på Mars

• Fra midt på 2030-tallet kan du også ta heisen ut i rommet. I slutten av august deltok vi på en internasjonal romheiskonferanse i Seattle og kan derfor formidle siste nytt om konseptet!

• Når romheisene er operative, blir det en enkel sak å drive gruvedrift på asteroider for å bygge kolonier og romskip. Det har blitt anslått at verdien av mineralene i asteroidebeltet mellom Mars og Jupiter er omtrent 100 milliarder dollar per jordboer!

• Om rundt 20 år blir trolig en liten, ubemannet romsonde utstyrt med kameraer sendt forbi den nyoppdagede planeten, Proxima b.

• Om ca. 100 år vil prosjektet 100YSS (100 Year Starship) sende det første bemannede romskipet til Proxima b. Vi har deltatt på stjerneskipskonferanser siden den første fant sted i Orlando i 2011.

Dette paret er begge science-fiction-forfattere... Noe som faktisk er synlig i deres astro-foredrag!

Hvordan i huleste kan det være sannsynlig at vi skal ha de første basene på månen om 10 år, når vi ikke har returnert til månen siden ca. 1970?

Disse må ha pustet for lenge i noe astrostøv fra astrosteinene sine. eller no sånt!

Lenke til kommentar

Til og med speideren bruke dette symbolet. Er vel en opplæringskanal for Immulinati det da  :w00t: 

Vi kan mistenke det, ja. Om ikke annet lærer de vel litt om verdensrommet i speideren.

Her er et bilde av Sannes og Ødegård med sine astrosteiner, og en 7-åring som de holder på å hjernevaske. I en tid da mange er bekymret for å legge ut bilder av barn på nettet, bruker de denne 7-åringen for å kunne øke sin popularitet.

IMG_1354_720.jpg

Lenke til kommentar

Jeg lukter ugler i mosen av dine innlegg maxRPM. Du har nok en agenda. Det er godt vi ikke sluker alt du sier rått.

Dette med S og E og X etter hverandre i skyene sier seg selv. Jeg trenger egentlig ikke si noe. At dere velger å se dette som tilfeldighet sier mer om deres evne til å se. Stol blindt på folk du ikke kjenner. Skulle tro de som jobber i NASA er deres venner og familie.

Som afterall sier, post gjerne bildet igjen så jeg kan se. Du vil at jeg skal stole blindt på deg, en person jeg ikke kjenner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her er det beryktede Nasa bildet med sex skrevet på.SEX-Earth-Step-one.jpg

Bildet er for øvrig et komposittbilde.

http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/nasa-releases-first-picture-of-the-whole-earth-taken-in-43-years-10403944.html

The picture, which has come from a camera on board the Deep Space Climate Observatory (DSCOVR), is the first picture of the whole Earth that has been seen since 1972. All of the pictures since then have been produced by stitching together different pictures into a full image of the globe.

The new picture is a composite, of three separate images, but each of those images showed the whole planet. The camera takes ten images through the colour spectrum — going all the way from ultraviolent to infrared — and to make the new picture Nasa combined the red, green and blue pictures.

The photo was taken on July 6, 2015, and mostly shows North and Central America. It was taken by Nasa’s Earth Polychromatic Imaging Camera (EPIC), which is a four megapixel camera shooting through a telescope.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter min mening. Plasser et kamera på månen som egentlig er perfekt siden månens ene side alltid peker mot jorden. La oss se 24/7 fra dette. Se om det stemmer med været vi har. Om der er en satelitt som filmer jorden 1 million kilometer unna

Om det hadde blitt gjort hadde det så klart vært påstått at alt var digitalt animert osv.

Viste du at en refleks ikke må peke helt perfekt? Det er samme oppsett som en som er på månen.

220px-ALSEP_AS15-85-11468.jpg

Det er altså ikke ett vanlig speil du. NASA tenkte altså på deg samme som du gjorde.

Lenke til kommentar

Ja her skjer det ting. Bare man snur ryggen til i et par dager så flommer det over av konspiratoriske betraktninger.

Kan noen fortelle meg hvordan noens potensielle ønske om å lure noen kan påvirke virkeligheten? Uansett om noen vil lure dere eller ikke så er jo virkeligheten hva virkeligheten er. Jeg kan for mitt bare liv ikke forstå denne trangen etter å lete etter løgn.

Og hvorfor lete etter slik som ikke kan sjekkes? Det virker rimelig bortkastet syntes jeg. Jeg mener - dere sier det jo selv at vi (fotfolket) aldri kan reise ut i rommet selv. Nei, så la det være da. Bry hodet med ting man kan finne svar på.

Som det over her ble nevnt om månespeilet, og at det ville fungert bedre om månen var nærmere. Vel... Lysrefleks fra månen tar cirka 2,6 sekunder for å komme tilbake. Det plasserer månen 384400 km unna. Da dette ble nevnt tidligere i tråden var "løsningen" at lyshastigheten var betraktelig lavere nærmere månen. Igjen leter man etter noe man ikke kan sjekke. Ingen har på noen måte påvist at lys kan gjøre slikt. Akkurat som vanndråpelinsen. Helt umulig å påvise. Det virker som en ryggmargsrefleks å gå til ting som forbli ubesvart, eller som rett og slett motsier realiteten. Da ting som at negativt perspektiv lager solnedgang, eller at kameralinser avbøyer lys før det kommer inn i linsen.

Så langt kan jeg ikke komme på en eneste ting som flat jord lener seg på, som ikke er noe komplett uverifisertbart. Og dette trangen etter å se på bilder av skyer for å finne tre bokstaver, eller å insistere på å kalle det de fleste andre kaller et hjerte for pluto på Pluto, eller luftbobler (som ikke beveger seg som luftbobler), eller andre tegn på inkompetanse er veldig merkelig.

Ingenting av dette - absolutt ingenting av det - influerer på det at (for eksempel) negativt perspektiv er en fysisk umulighet eller at masse ikke spiller inn på fallhastighet. Ting som er helt avgjørende for en flat jord. Men nei. At selv fysikken er imot dere er visst mindre viktig enn om det står tre bokstaver i skyene. Som om det ene skulle understøtte det andre på noen som helst måte. Det virker rett og slett "litt" desperat.

Virkelighet er virkelighet uansett om noen prøver å lure deg eller ikke. Selv tviler jeg lite på gravitasjon og radiobølgeutbredning bare fordi en telefonselger ringer. De har jo tross alt ingenting med hverandre å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja her skjer det ting. Bare man snur ryggen til i et par dager så flommer det over av konspiratoriske betraktninger.

Kan noen fortelle meg hvordan noens potensielle ønske om å lure noen kan påvirke virkeligheten? Uansett om noen vil lure dere eller ikke så er jo virkeligheten hva virkeligheten er. Jeg kan for mitt bare liv ikke forstå denne trangen etter å lete etter løgn.

Og hvorfor lete etter slik som ikke kan sjekkes? Det virker rimelig bortkastet syntes jeg. Jeg mener - dere sier det jo selv at vi (fotfolket) aldri kan reise ut i rommet selv. Nei, så la det være da. Bry hodet med ting man kan finne svar på.

Som det over her ble nevnt om månespeilet, og at det ville fungert bedre om månen var nærmere. Vel... Lysrefleks fra månen tar cirka 2,6 sekunder for å komme tilbake. Det plasserer månen 384400 km unna. Da dette ble nevnt tidligere i tråden var "løsningen" at lyshastigheten var betraktelig lavere nærmere månen. Igjen leter man etter noe man ikke kan sjekke. Ingen har på noen måte påvist at lys kan gjøre slikt. Akkurat som vanndråpelinsen. Helt umulig å påvise. Det virker som en ryggmargsrefleks å gå til ting som forbli ubesvart, eller som rett og slett motsier realiteten. Da ting som at negativt perspektiv lager solnedgang, eller at kameralinser avbøyer lys før det kommer inn i linsen.

Så langt kan jeg ikke komme på en eneste ting som flat jord lener seg på, som ikke er noe komplett uverifisertbart. Og dette trangen etter å se på bilder av skyer for å finne tre bokstaver, eller å insistere på å kalle det de fleste andre kaller et hjerte for pluto på Pluto, eller luftbobler (som ikke beveger seg som luftbobler), eller andre tegn på inkompetanse er veldig merkelig.

Ingenting av dette - absolutt ingenting av det - influerer på det at (for eksempel) negativt perspektiv er en fysisk umulighet eller at masse ikke spiller inn på fallhastighet. Ting som er helt avgjørende for en flat jord. Men nei. At selv fysikken er imot dere er visst mindre viktig enn om det står tre bokstaver i skyene. Som om det ene skulle understøtte det andre på noen som helst måte. Det virker rett og slett "litt" desperat.

Virkelighet er virkelighet uansett om noen prøver å lure deg eller ikke. Selv tviler jeg lite på gravitasjon og radiobølgeutbredning bare fordi en telefonselger ringer. De har jo tross alt ingenting med hverandre å gjøre.

Jeg henviste til en nettside som viste bilder de hadde tatt av det speilet på månen. De blir et knøttlite speil når man tar i betraktning 384 000 kilometer unna. De er meningen å stille på dette speilet slik at det peker mot jorden. Og er det litt skjevt så peker det ikke mot jorden i det hele tatt.

Og når det gjelder de 2,6 sekundene så henviste jeg til en nettside der forskere bremset ned lysets hastighet til 38 mph ved å lyse gjennom -276 grader eller hva det kaldeste temperaturen er.

Vi vet jo selv at det er skitkaldt bare der opp som vanlige fly flyr. Så ja jeg er enig at det blir krangling om svada vitenskap vi ikke vet om er sant eller ikke. Heller ikke de som er høyt utdannet vet noe særlig om det som er der oppe uten at lærebøkene deres forteller om det. Så da er det fritt frem å fantasere opp det som er der ute og presentere det som fakta.

Hvem vet. Kanskje er de arbeidere i NASA selv som gir fra seg informasjon som konspirasjonsteoretikere har plukket opp. De er kanskje truet på livet til ikke å fortelle. Men klarer å "tabbe" seg ut slik at øynene til folket kan åpnes. Stanley Kubrick var en som likte å gi små hint i filmene sine. Hans siste film "eyes wide shut" er en passende tittel om du tror S E og X etter hverandre er en tilfeldighet.

I filmen "The shining" så har jeg sagt tidligere at "Here's Johnny" karakteren spilt av Jack nicholson avla en pakt inne på rom 237 med den onde entiteten på hotellet. Gutten som spilte gikk også mot det rommet tidligere iført en Apollo 11 genser. Har skrevet en hel del om dette tidligere i tråden. Opp til deg om du plukker det opp og tenker over det. JFK hadde en tale som forklarte at der er en "secret society" som har egen interesser og bryr seg ikke om folket. Men seg og sitt eget og har det fint med den makten de har ved at fotfolket tror løgn istedetfor sannhet. Slik er massene lettere å kontrollere. https://www.youtube.com/shared?ci=XwRs23mFqYw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...