Larzen_91 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Fordi gravitasjon er en meget svak kraft sammenlignet med de andre naturkreftene. Dette er velkjent og ukontroversielt. Det skal mye masse til for å tiltrekke seg annen masse effektivt. 4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Kan du ikke bare svare på spørsmålet mitt da, Porcius? For en gangsskyld? Hvilken av blyloddene tror DU faller fortest? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Det var vel det med vakuumkamre ja. Men det er da også for utrolig at mange frø transporteres av luft. Løvetannfrøet er jo utstyrt med en fallskjerm, eller vinger. Som er avhengig av luft for å transporteres. Og likevel mener dere at dette ikke er konstruert av noen, men har blitt sortert tilfeldig som steiner på en strand.Evolusjon har utviklet mer avanserte ting enn løvetann og frø. Tror du malaria har blitt designet? 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Kan du ikke bare svare på spørsmålet mitt da, Porcius? For en gangsskyld? Hvilken av blyloddene tror DU faller fortest? Fant faktisk en video med deg som forklarer det Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 En 6-åring som gjør eksperimenter, der har du noen å se opp til å lære av Kanskje han har noen flere filmer du kan lære av? 4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Den 6-åringen forklarte jo faktisk det du, Porcius sliter med å skjønne. Herlig ironisk, enda du kanskje ikke skjønner det selv Siden du nå innrømmer at du tar feil, hvordan står det til med ideen din da, er det gravitasjon likevel da kanskje? Endret 20. februar 2017 av bshagen 3 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Utrolig gutt. Når noen demonstrerer med et hjemmeforsøk at ting faller like fort, må jeg jo akseptere det. Selv om det er enkelte ting som ikke er som de virker å være, betyr det bare at jeg må forbedre argumentasjonen. På samme måte ville jeg trodd det var umulig at en tornado kan flytte på hus i USA, men når jeg ser en video med det må argumentasjonen forbedres. Men når gutten i videoen viser på en globus hvordan flyene beveger seg over den, er det ikke lengre å betrakte som et enkelt og ukomplisert hjemmeforsøk. En må jo lure på hvor lang tid noen har brukt for å lære ham akkurat den argumentasjonen, selv om han åpenbart liker den og åpenbart må være langt foran sine jevnaldrende. Og er det at ting faller i samme hastighet, en grunn til å akseptere at australierne er "antipoder" eller opp-ned i forhold til oss? Åpenbart ikke. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Australiere er kanskje oppned i forhold til oss, men for dem er det vi her oppe som er oppned. På grunn av gravitasjonen, som trekker alt inn mot jordas kjerne, er bakken rett ned for alle, uansett om man bor i Australia, Norge, Canada etc. Og om man er "rett vei" eller oppned er kun relevant i forhold til perspektivet til hver enkelt. Jeg for min del skjønner fortsatt ikke hva som er så vanskelig å forstå med at et objekt så stort som jorda, har en masse som skaper gravitasjon som drar alt inn mot kjernen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) veldig bra.... en unge som ikke kan stave er smartere enn flat earth folka. Endret 20. februar 2017 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Kyrie irving fortsetter å påvirke. https://www.youtube.com/shared?ci=rFmeHA-JA9A https://www.youtube.com/shared?ci=gMLbVUuCbR0 Endret 21. februar 2017 av maxRPM Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Tila Tequila fortsetter også å påvirke.. Et svar til de påvirkede.. Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Google search for flat earth up 818% last week February 20 2017 https://www.youtube.com/shared?ci=TvOCgru8NqE Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Naturligvis, en NBA-spiller gikk jo ut å sa at jorda var flat. Men tror ikke du skal forvente at alle nå tror at jorda er flat, folk søker nok nå mest fordi "wtf, tror folk at jorda er flat i 2017, dette må jeg sjekke!" 4 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Om jorden er flat så vet ikke jeg mekanismen bak hvordan solen og månen og stjernene roterer over. Men når menneskene klarer å skape dette https://www.youtube.com/shared?ci=9oSDtxDLZq0 Så skal vel Gud få det til mye bedre og i større skala. Bibelen forteller en god del om skapelsen her og der i bibelen. Rob Skiba forteller her forskjellige utdrag ifra skriftene om hvordan det kan være. https://www.youtube.com/shared?ci=dMrZBoTfZr4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) det er jo fordi det uhyre festlig, derfor de fleste leser sånne forum som f.eks det her. har ikke hatt det så moro på lenge etter jeg fant ut om flat earth folk og videoene til richard dawkins på youtube. komedie på toppnivå. Endret 21. februar 2017 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Naturligvis, en NBA-spiller gikk jo ut å sa at jorda var flat. Men tror ikke du skal forvente at alle nå tror at jorda er flat, folk søker nok nå mest fordi "wtf, tror folk at jorda er flat i 2017, dette må jeg sjekke!" Og slik håper jeg vi kan få klarere svar. Jeg er faktisk skap flat jorder, egentlig litt skap kristen også. Går ikke rundt og sier jeg tror med mindre jeg blir spurt. Her inne kan jeg dele min informasjon. Og kanskje dere kan være med å spre flat jord ved å himle om dere vil med øynene når dere sier at folk tror jorden er flat. Så får kanskje flere journalister tak i at dette er hot topic og NASA vil få mer press på seg i å bevise at de virkelig drar ut til verdensrommet med flere undersøkende øyne mot dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Om jorden er flat så vet ikke jeg mekanismen bak hvordan solen og månen og stjernene roterer over. Men når menneskene klarer å skape dette https://www.youtube.com/shared?ci=9oSDtxDLZq0 Så skal vel Gud få det til mye bedre og i større skala. Bibelen forteller en god del om skapelsen her og der i bibelen. Rob Skiba forteller her forskjellige utdrag ifra skriftene om hvordan det kan være. https://www.youtube.com/shared?ci=dMrZBoTfZr4 han fyren i første videon mister absolutt all kredibilitet med en gang han åpner munner on nevner bibelen. ikke godkjent. andre videon har ingenting med hvordan sola og månen ville ha beveget seg på en fantasi flat jord, det er en ball som går i sirkel. ikke godkjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Naturligvis, en NBA-spiller gikk jo ut å sa at jorda var flat. Men tror ikke du skal forvente at alle nå tror at jorda er flat, folk søker nok nå mest fordi "wtf, tror folk at jorda er flat i 2017, dette må jeg sjekke!" Og slik håper jeg vi kan få klarere svar. Jeg er faktisk skap flat jorder, egentlig litt skap kristen også. Går ikke rundt og sier jeg tror med mindre jeg blir spurt. Her inne kan jeg dele min informasjon. Og kanskje dere kan være med å spre flat jord ved å himle om dere vil med øynene når dere sier at folk tror jorden er flat. Så får kanskje flere journalister tak i at dette er hot topic og NASA vil få mer press på seg i å bevise at de virkelig drar ut til verdensrommet med flere undersøkende øyne mot dem. hvis du sier noe nok ganger vil det ikke bli sant. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg synes flat jord jengen skal fortsette å poste "beviser" for det vil åpne øynene for hvor skrudd det hele er. Det er kun et fåtall kristne som vil gå på dette. Resten vil bare riste på hodet og le av at noen tror på dette. 2 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 det er jo fordi det uhyre festlig, derfor de fleste leser sånne forum som f.eks det her. har ikke hatt det så moro på lenge etter jeg fant ut om flat earth folk og videoene til richard dawkins på youtube. komedie på toppnivå. Kan du forklare relevansen mellom flat earth og videoer av Richard Dawkins? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå