Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Kan du vise ett ekte bilde av din flate jord, maxRPM?

Hva er kriteriene dine for å skille mellom ekte bilder og falske bilder, antar du har 0 erfaring og kunnskap med å skille slikt, men det virker alikevel som du vet nøyaktig hva som er ekte og ikke.

 

Eller er det eneste kriteriet at om det viser jorden er det falskt? Noe som gjør hva du mener er falskt og ikke meningsløst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så da har du sett videoen der mørkemannen vises i visiret og du også mener det er fordi astronauten er skyggelagt.

Jeg sa bare at skygge vil gjøre noe mørkt. Det vil jo det, tross alt. Men å gå derfra til "dykker" er et langt hopp.

 

Ser ut som de slipper billig unna med alle feilene som blir undersøkt. Poirot må gi tapt overfor dere og morderen får gå fri fordi han er en rik mektig mann som ingen kan tenke seg begår mordet

I motsetning til "dere" ville Poirot aldri sagt noen har gjort noe uten et klart motiv for handlingen.

 

Vind i et filmstudio er mer realistisk enn vind på månen.

Masse i bevegelse vil fortsette bevegelsen er enda mer realistisk enn vind i et filmstudio. Tross alt så vi jo at han vred flagget frem og tilbake for å på det til å stå. Denne vridningen vil skape bevegelse.

Det er vel ingen tvil om hva som skjer når man flytter på noe håper jeg.

 

Jeg skulle vise deg desse to like landskapene på månen.

Jeg må se på det senere i kveld.

 

Må si de slipper billig unna ved at vanlige folk forsvarer dette.

Uten motiv har dere en fryktelig tynn sak.

 

"Space may be the final frontier, but it's made in a Hollywood basement."

Red Hot Chili Peppers - Californication, om jeg ikke husker feil.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Så da har du sett videoen der mørkemannen vises i visiret og du også mener det er fordi astronauten er skyggelagt.

Jeg sa bare at skygge vil gjøre noe mørkt. Det vil jo det, tross alt. Men å gå derfra til "dykker" er et langt hopp.

 

Ser ut som de slipper billig unna med alle feilene som blir undersøkt. Poirot må gi tapt overfor dere og morderen får gå fri fordi han er en rik mektig mann som ingen kan tenke seg begår mordet

I motsetning til "dere" ville Poirot aldri sagt noen har gjort noe uten et klart motiv for handlingen.

 

Vind i et filmstudio er mer realistisk enn vind på månen.

Masse i bevegelse vil fortsette bevegelsen er enda mer realistisk enn vind i et filmstudio. Tross alt så vi jo at han vred flagget frem og tilbake for å på det til å stå. Denne vridningen vil skape bevegelse.

Det er vel ingen tvil om hva som skjer når man flytter på noe håper jeg.

 

Jeg skulle vise deg desse to like landskapene på månen.

Jeg må se på det senere i kveld.

 

Må si de slipper billig unna ved at vanlige folk forsvarer dette.

Uten motiv har dere en fryktelig tynn sak.

 

"Space may be the final frontier, but it's made in a Hollywood basement."

Red Hot Chili Peppers - Californication, om jeg ikke husker feil.
At det er en dykker i visiret kan vise til at all filming av romturer "utenfor" er gjort i "trenings" bassenget her på jorden. Slik var det med månelandingen også. De hadde treningsfasiliteter og det er dette som er brukt for å forfalske månelandingen.

Det jeg tipper er greia med flagget er at i første månelanding kunne man se at flagget bevegde seg litt selvom ingen rørte ved det. Og når alle desse feilene kunne undersøkes så tenkte de at de må distrahere undersøkingen ved å lage fem nye månelandinger slik at det vil overgå all undersøking. Dermed ved neste måneferd passet de på å holde på flaggstangen og få den til å bevege seg meget ved enten å blåse ekstra på den mens de holdt på den så det vil se ut som at å holde på stangen får den til å bevege seg ekstra mye. Men siden det ikke var noe landingskrater i første månelanding måtte de gjenta dette ved alle måneferder og simpelt si at månedsanden blåste likt i alle retninger slik at når føttene traff grunnen var månedsanden blåst vekk. Yeah right. " the answer my friend is blowing in the wind"

https://www.youtube.com/shared?ci=9XuU5o9isAg

Og motivet for alt dette. Det er for vansklig for dere å forstå. Men i menneskelig natur er det meget vansklig å innrømme en stor løgn. Det er fullt mulig å få til alt dette ved den militære landsforræderiloven og organisasjoner som CIA og NSA til å utføre overvåkning og drap på forrædere. Så langt tror jeg 11. September er gjort av Eliten. Ikke med fly, men med CGI fly fly inn i tårnene i kameraene de eier rett før eksplosjonen. Som igjen fører til kontrollert riving av byggene. WTC 7 som ikke ble truffet av flyene ble kontrollert revet også. Drapet på John F Kennedy kunne umulig å blitt drept av det drapsvåpenet som ble offentliggjort som drapsvåpen. Atombomber var bare kraftige brannbomber. De fleste ofrene var forbrent, et fåtall og sikkert oppdiktede ofre døde av stråling de sier skjer ved slik bombing. Hiroshima og nagasaki og tjernobyl og deromkring lider ingen nød. Man kan fint bo i de områdene.

Alle desse krigene i Midtøsten og all annen krig kunne vært minimale om ikke Eliten vil tjene seg søkkrike på våpensalg. "Jihad John" ikke skuespill nei.

Kunne man lure massene til å tro månelandingen så kan man lure massene til alt. Og de klarer ikke å stoppe. Og når man når høyt opp i eliten så tror jeg demoner har tatt fullstendig over mennesket og der lurker de satanistiske jødene som Jesus snakker om. De har alt som må til og de tjener seg søkkrike. Makten er større når massene er lurt i løgn. Og ved å bli foret masse løgn så blir du avhengig av tomhet som de også forer deg med med hjernedød underholdning og filmer og serier basert på sannheten. De mest interessante filmene er jo der plottet er at myndighetene skjuler noe.

"If you believe, they put a man on the moon"

Endret av maxRPM
Lenke til kommentar

Når man veiver ett flagg frem og tilbake, hvorfor skulle det henge rett ned etterpå?

Hørt om massetreghet?

At flagget "blafrer" kommer utelukkende av det blir festet i bakken ved å bli vridd frem og tilbake. Når man vrir ett flagg slik vil det nødvendigvis fortsette å bevege seg en liten stund etterpå.

 

Prøv det hjemme så skjer akkurat det samme, veiver du ett flagg rundt så stopper så fortsetter flagget litt etterpå, men husk at det er 0 luftmotstand og mye lavere tyngdekraft på månen slik at det vil få mer bevegelse enn her på jorden :)

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Treghet

post-27317-0-75720900-1485165131_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har også sett videoen av en skyggelagt astronaut i speilbildet på visiret.. Så du videoen som var postet over her, som tok opp noen problemer rundt stjernehimmelen på en flat jord?

Ja. Så den og det med jevndøgn kan ha med solen og kanskje til og med med desse videoene å gjøre

https://www.youtube.com/shared?ci=SqsHXKBBM3c

Her går Rob Skiba igjen innpå det med atmosfærisk linse effekt og at dagens vitenskap har snudd opp ned på dette. Og slik kan solen se ut som det går under horisonten som en diger halv sol til den forsvinner

https://www.youtube.com/shared?ci=JlQkir_1XfI

 

Når solen er i øst og vest horisont så kan solen bli plassert av atmosfæren et annet sted enn den virkelig er slik at en flat jord med en sol sirklende over den kan fint fungere og fortsatt ha jevndøgn og solverver ved at solen tar turen til tropic og cancer om sommeren og ned til tropic of capricorn om sommeren.

Stjerner er cirka like høyt på himmelen som solen og månen og når man nærmer seg ekvator så har man nærmet seg en avstand der Polaris så vidt vil skimte horisonten. Det som er det rare med stjernevandringen rundt Polaris er at det er et hav av videoer av det. Til og med i India kan man nesten se en full sirkel av stjerner. Men Star trails i Australia og new zealand så har jeg litt problemer nå med å tro de er ekte. Det jeg vil tro er at stjerner på en flat jord som dukker opp når man ser sørover i Australia vil dukke opp sørøst og vil vandre nordover og gå ned i sørvest. Slik kan perspektiv få det ut til å se ut som en halvsirkel i klokkevis retning. De videoene som viser at de igjen viser over halve sirkelen i klokkevis retning har jeg vanskeligheter for å tro på. De er få av dem. Jeg må til new zealand og Australia selv og se. Om man kan se nesten full sirkel fra India burde man kunne se nesten full sirkel i australia. Antarktis er kanskje høyt bevoktet. Men jeg lurer egentlig hvor høyt bevoktet det kan være. Antartic treaty skremmer jo enhver reisende til å reise dit. Men kanskje det blir flere som vil ta turen dit nå som katta er ute av sekken. Har hørt de har inngått en enda strengere restriksjon på å seile til Antarktis for å redde den truede hvalen med lang spiss i nesa. Husker ikke hva den het.

Se videoene jeg postet om du lurer på hvordan den digre solen blir skjult i horisonten på en flat jord.

Lenke til kommentar

Nei, dette forklarer ikke de forskjellige gradene for solopp-/nedgang på horisonten i det heletatt - dette er absolutt sludder. Jeg ba deg om å sjekke dette selv, ved høstjevndøgn - noe du ikke gadd, så at du nå har noen som helst "mening" rundt dette burde du holde deg for god for. Det finnes NULL forklaring for solens bane på en flat jord kontra det vi kan se og forutse i det virkelige liv

Men vårjevndøgn i mars kan du jo sjekke, da står solen igjen opp i øst og setter i vest. Gidder du å gå utendørs med et vanlig kompass da tro? Neppe, youtube er jo bedre, er det ikke?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Atombomber var bare kraftige brannbomber. De fleste ofrene var forbrent, et fåtall og sikkert oppdiktede ofre døde av stråling de sier skjer ved slik bombing. Hiroshima og nagasaki og tjernobyl og deromkring lider ingen nød. Man kan fint bo i de områdene.

Det der er et ballsy statement.. Prøv å fortell det til de som har vokst opp i Japan i etterkant. Hvordan forklarer du defektene mennesker har blitt født med i mange generasjoner? Alle tilfellene av kreft?

 

Har du vurdert å klippe over ledningene som går inn i modemet ditt? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg har også sett videoen av en skyggelagt astronaut i speilbildet på visiret.. Så du videoen som var postet over her, som tok opp noen problemer rundt stjernehimmelen på en flat jord?

Ja. Så den og det med jevndøgn kan ha med solen og kanskje til og med med desse videoene å gjøre

https://www.youtube.com/shared?ci=SqsHXKBBM3c

Her går Rob Skiba igjen innpå det med atmosfærisk linse effekt og at dagens vitenskap har snudd opp ned på dette. Og slik kan solen se ut som det går under horisonten som en diger halv sol til den forsvinner

https://www.youtube.com/shared?ci=JlQkir_1XfI

 

Når solen er i øst og vest horisont så kan solen bli plassert av atmosfæren et annet sted enn den virkelig er slik at en flat jord med en sol sirklende over den kan fint fungere og fortsatt ha jevndøgn og solverver ved at solen tar turen til tropic og cancer om sommeren og ned til tropic of capricorn om sommeren.

Stjerner er cirka like høyt på himmelen som solen og månen og når man nærmer seg ekvator så har man nærmet seg en avstand der Polaris så vidt vil skimte horisonten. Det som er det rare med stjernevandringen rundt Polaris er at det er et hav av videoer av det. Til og med i India kan man nesten se en full sirkel av stjerner. Men Star trails i Australia og new zealand så har jeg litt problemer nå med å tro de er ekte. Det jeg vil tro er at stjerner på en flat jord som dukker opp når man ser sørover i Australia vil dukke opp sørøst og vil vandre nordover og gå ned i sørvest. Slik kan perspektiv få det ut til å se ut som en halvsirkel i klokkevis retning. De videoene som viser at de igjen viser over halve sirkelen i klokkevis retning har jeg vanskeligheter for å tro på. De er få av dem. Jeg må til new zealand og Australia selv og se. Om man kan se nesten full sirkel fra India burde man kunne se nesten full sirkel i australia. Antarktis er kanskje høyt bevoktet. Men jeg lurer egentlig hvor høyt bevoktet det kan være. Antartic treaty skremmer jo enhver reisende til å reise dit. Men kanskje det blir flere som vil ta turen dit nå som katta er ute av sekken. Har hørt de har inngått en enda strengere restriksjon på å seile til Antarktis for å redde den truede hvalen med lang spiss i nesa. Husker ikke hva den het.

Se videoene jeg postet om du lurer på hvordan den digre solen blir skjult i horisonten på en flat jord.

 

Så det er atmosfærisk linseeffekt som gjør at vi opplever at sola står opp i vest uansett hvor vi er? Det vil jo si at denne effekten endrer seg avhengig av hvor du bor?

Forstod ikke helt hva du ville med India. 

 

Jeg viste deg jo i en tidligere post at Polaris må være mye høyere enn påstått, for å få vinkelen vi ser stjernen på forskjellige steder til å stemme på. Men det er kanskje den individuelt tilpassede linseeffekten som endrer på det også? Og du velger å avvise hvordan stjernehimmelen ser ut på den sørlige halvkule? Det finnes jo videoer av de, men de er vel ikke ekte... 

 

Og når det kommer til denne skumle Antarctic Treaty, så anbefaler jeg å lese litt om den. Den er virkelig ikke skummel. Den gjør at det ikke er tillatt med millitær aktivitet på Antarktis, og regulerer forurensning og slikt. Derimot åpner den for at man kan gjøre forskning, når dere absolutt bør gjøre!

Endret av Håvard
Lenke til kommentar

At det er en dykker i visiret kan vise til at all filming av romturer "utenfor" er gjort i "trenings" bassenget her på jorden. Slik var det med månelandingen også. De hadde treningsfasiliteter og det er dette som er brukt for å forfalske månelandingen.

Det jeg tipper er greia med flagget er at i første månelanding kunne man se at flagget bevegde seg litt selvom ingen rørte ved det. Og når alle desse feilene kunne undersøkes så tenkte de at de må distrahere undersøkingen ved å lage fem nye månelandinger slik at det vil overgå all undersøking. Dermed ved neste måneferd passet de på å holde på flaggstangen og få den til å bevege seg meget ved enten å blåse ekstra på den mens de holdt på den så det vil se ut som at å holde på stangen får den til å bevege seg ekstra mye. Men siden det ikke var noe landingskrater i første månelanding måtte de gjenta dette ved alle måneferder og simpelt si at månedsanden blåste likt i alle retninger slik at når føttene traff grunnen var månedsanden blåst vekk. Yeah right. " the answer my friend is blowing in the wind"

https://www.youtube.com/shared?ci=9XuU5o9isAg

Og motivet for alt dette. Det er for vansklig for dere å forstå. Men i menneskelig natur er det meget vansklig å innrømme en stor løgn. Det er fullt mulig å få til alt dette ved den militære landsforræderiloven og organisasjoner som CIA og NSA til å utføre overvåkning og drap på forrædere. Så langt tror jeg 11. September er gjort av Eliten. Ikke med fly, men med CGI fly fly inn i tårnene i kameraene de eier rett før eksplosjonen. Som igjen fører til kontrollert riving av byggene. WTC 7 som ikke ble truffet av flyene ble kontrollert revet også. Drapet på John F Kennedy kunne umulig å blitt drept av det drapsvåpenet som ble offentliggjort som drapsvåpen. Atombomber var bare kraftige brannbomber. De fleste ofrene var forbrent, et fåtall og sikkert oppdiktede ofre døde av stråling de sier skjer ved slik bombing. Hiroshima og nagasaki og tjernobyl og deromkring lider ingen nød. Man kan fint bo i de områdene.

Alle desse krigene i Midtøsten og all annen krig kunne vært minimale om ikke Eliten vil tjene seg søkkrike på våpensalg. "Jihad John" ikke skuespill nei.

Kunne man lure massene til å tro månelandingen så kan man lure massene til alt. Og de klarer ikke å stoppe. Og når man når høyt opp i eliten så tror jeg demoner har tatt fullstendig over mennesket og der lurker de satanistiske jødene som Jesus snakker om. De har alt som må til og de tjener seg søkkrike. Makten er større når massene er lurt i løgn. Og ved å bli foret masse løgn så blir du avhengig av tomhet som de også forer deg med med hjernedød underholdning og filmer og serier basert på sannheten. De mest interessante filmene er jo der plottet er at myndighetene skjuler noe.

"If you believe, they put a man on the moon"

Dette syntes jeg er fryktelig billig. Alt som ikke er enig med slik du mener det bør være, det er løgn, fabrikert, juks og har en mørk agenda bak seg. Hvorfor gidder du se etter beviser på verken det ene eller det andre da? Du har jo allerede bestemt deg for at satanistiske jøder tjener seg rike på å lure folk til å tro jorden er rund. Endret av fokkeslasken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er den flate jorden rund eller har den hjørner? Hvorfor har ingen funnet kanten av denne flate jorden?

 

Som det har vært nevnt en god del ganger, sies det at en stor antarktisk Isring er kanten av den flate verden, og at Nordpolen er sentrum.

Tross alt er det ikke så veldig mange muligheter for et flat jord-kart, når alle de kjente observasjoner skal tas med.

Men Bibelen sier flere steder at verden har fire hjørner. Blant annet i en åpenbaring som Peter fikk, om en duk som kom ned fra verdens fire hjørner. Eventuelt kan dette forklares med det utvidede verdenskartet, Kobayashi map.

 

At en ikke "gidder" å ta et kompass og se på sola, kan ha litt med å gjøre at en ble avkrevd breddegrad og slikt, og skulle deretter ledes gjennom en detaljert utregning. I deler av Norge er det nesten det samme som å skrive navnet sitt, å oppgi lengdegrad og breddegrad. 68 grader nord? "Ja, det må være han der oppe i lia det", :)

Og noen kan føle det som litt uvelkomment å bli avkrevd detaljer om bosted.

 

I årenes løp har jeg utviklet en oppfatning av at tyngdekraften blir mindre og mindre utover i universet, grunnet at det ble sagt at månens gravitasjon var liten (1/6 av jordas gravitasjon?). Og dette ble bekreftet av at gravitasjonen på ISS skulle være en mellomting. Men da er vel læren slik at gravitasjonen blir kraftigere igjen, i nærheten av store planeter.

 

Big Bang har vært "handy" på den måten, at alle planetene er linet opp i en perfekt linje, uten å kollidere... Er ikke dette magisk, eller hva dere liker å kalle det?

Lenke til kommentar

 

Er den flate jorden rund eller har den hjørner? Hvorfor har ingen funnet kanten av denne flate jorden?

 

 

At en ikke "gidder" å ta et kompass og se på sola, kan ha litt med å gjøre at en ble avkrevd breddegrad og slikt, og skulle deretter ledes gjennom en detaljert utregning. I deler av Norge er det nesten det samme som å skrive navnet sitt, å oppgi lengdegrad og breddegrad. 68 grader nord? "Ja, det må være han der oppe i lia det", :)

Og noen kan føle det som litt uvelkomment å bli avkrevd detaljer om bosted.

 

Ved jevndøgn så står sola opp og går ned rett øst og rett vest - i hele verden! Jeg ville at MaxRPM skulle skjønne dette, da FE-kartet ikke får dette til å gå opp, det er en direkte umulighet at jorda er flat, og dette er nettopp én av disse grunnene. Er dette så fantastisk umulig for dere to å forstå? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du vise ett ekte bilde av din flate jord,

 

Den flate jorda er det vi ser hver eneste dag. Og det finnes også bilder fra stor høyde. Men dere pleier ikke å godta slike bilder.

 

Denne videoen illustrerer vel hva bshagen stadig hevder om jevndøgn.

 

 

Kan evt lese kommentarene under. En kommentar sier at " In the 11 Dec 2016 edition of Globebusters, Bob was claiming this change in the apparent position of the sun was the result of the Faraday Effect, powered by the flat-earth's magnetic field."

 

Hva Faraday-effekten er, har jeg ennå ikke satt meg inn i :)

Lenke til kommentar

 

Er den flate jorden rund eller har den hjørner? Hvorfor har ingen funnet kanten av denne flate jorden?

 

Som det har vært nevnt en god del ganger, sies det at en stor antarktisk Isring er kanten av den flate verden, og at Nordpolen er sentrum.

Tross alt er det ikke så veldig mange muligheter for et flat jord-kart, når alle de kjente observasjoner skal tas med.

Men Bibelen sier flere steder at verden har fire hjørner. Blant annet i en åpenbaring som Peter fikk, om en duk som kom ned fra verdens fire hjørner. Eventuelt kan dette forklares med det utvidede verdenskartet, Kobayashi map.

 

At en ikke "gidder" å ta et kompass og se på sola, kan ha litt med å gjøre at en ble avkrevd breddegrad og slikt, og skulle deretter ledes gjennom en detaljert utregning. I deler av Norge er det nesten det samme som å skrive navnet sitt, å oppgi lengdegrad og breddegrad. 68 grader nord? "Ja, det må være han der oppe i lia det", :)

Og noen kan føle det som litt uvelkomment å bli avkrevd detaljer om bosted.

 

I årenes løp har jeg utviklet en oppfatning av at tyngdekraften blir mindre og mindre utover i universet, grunnet at det ble sagt at månens gravitasjon var liten (1/6 av jordas gravitasjon?). Og dette ble bekreftet av at gravitasjonen på ISS skulle være en mellomting. Men da er vel læren slik at gravitasjonen blir kraftigere igjen, i nærheten av store planeter.

 

Big Bang har vært "handy" på den måten, at alle planetene er linet opp i en perfekt linje, uten å kollidere... Er ikke dette magisk, eller hva dere liker å kalle det?

 

Say what? Månen er jo et resultat av kollisjon i verdensrommet, så det skjer!

 

Og 60 grader nord er ikke det samme som adresse, virkelig! 

 

Men det er ganske spennende, dette med formen dere påstår. Jorden er flat, som et ark også er. Da burde det jo være en smal sak å tegne et korrekt kart, men det viser seg jo å være klin umulig. I løpet av over 200 sider har dere jo fortsatt ikke presentert et kart som viser riktige retninger og distanser. Når jorden har samme form som arket burde det jo være en smal sak å tegne et korrekt kart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Atombomber var bare kraftige brannbomber. De fleste ofrene var forbrent, et fåtall og sikkert oppdiktede ofre døde av stråling de sier skjer ved slik bombing. Hiroshima og nagasaki og tjernobyl og deromkring lider ingen nød. Man kan fint bo i de områdene.

 

Forstår du hva du skriver? Vet du hva en kjernefysisk eksplosjon innebærer? Har du vært i Tjernobyl og tatt en femten slurker vann rett ved kraftverket?

 

Den flate jorda er det vi ser hver eneste dag. Og det finnes også bilder fra stor høyde. Men dere pleier ikke å godta slike bilder.

 

Bilder fra stor høyde godtar heller ikke du så ta deg en banan. Det er tonnevis av videoer der tilfeldige folk, som du liker godt, har sendt opp kameraer og de får bilder av en jord som ikke akkurat kan kalles et brett.

Lenke til kommentar
Atombomber var bare kraftige brannbomber. De fleste ofrene var forbrent, et fåtall og sikkert oppdiktede ofre døde av stråling de sier skjer ved slik bombing. Hiroshima og nagasaki og tjernobyl og deromkring lider ingen nød. Man kan fint bo i de områdene.

 

Forstår du hva du skriver? Vet du hva en kjernefysisk eksplosjon innebærer? Har du vært i Tjernobyl og tatt en femten slurker vann rett ved kraftverket?

 

Den flate jorda er det vi ser hver eneste dag. Og det finnes også bilder fra stor høyde. Men dere pleier ikke å godta slike bilder.

 

Bilder fra stor høyde godtar heller ikke du så ta deg en banan. Det er tonnevis av videoer der tilfeldige folk, som du liker godt, har sendt opp kameraer og de får bilder av en jord som ikke akkurat kan kalles et brett.

 

Hvorfor gidder du å svare egentlig? Det er som å slå inn en spiker i et fjell med et egg.

Lenke til kommentar
Atombomber var bare kraftige brannbomber. De fleste ofrene var forbrent, et fåtall og sikkert oppdiktede ofre døde av stråling de sier skjer ved slik bombing. Hiroshima og nagasaki og tjernobyl og deromkring lider ingen nød. Man kan fint bo i de områdene.

 

Forstår du hva du skriver? Vet du hva en kjernefysisk eksplosjon innebærer? Har du vært i Tjernobyl og tatt en femten slurker vann rett ved kraftverket?

 

Den flate jorda er det vi ser hver eneste dag. Og det finnes også bilder fra stor høyde. Men dere pleier ikke å godta slike bilder.

 

Bilder fra stor høyde godtar heller ikke du så ta deg en banan. Det er tonnevis av videoer der tilfeldige folk, som du liker godt, har sendt opp kameraer og de får bilder av en jord som ikke akkurat kan kalles et brett.

 

Hvorfor gidder du å svare egentlig? Det er som å slå inn en spiker i et fjell med et egg.

 

Bra sagt. Det er bedre å la vær å bry seg med slike folk. Skal bare observere dumheten fra nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*ett eller annet ang. flat jord*

 

Hva jeg "hevder" er irrelevant, faktumet er at solen oppfører seg slik den gjør, dette har vært studert i tusenvis av år. Den eneste konklusjonen man får ut av det er at vi hører hjemme på en sfære. Hva din mening angår så er dette også minst like irrelevant også, fordi du ikke en gang gidder å gå ut å sjekke selv - noe som er så lett at det er latterlig. Man simpelthen; går ut med et kompass (kan bruke sprit-kompass, i tilfelle "Eliten" ser på) - se på solopp-/nedgangen og marker ned antall grader man ser. Ferdig. Om jorda er flat så vil man se forskjellige måling fra forskjellige steder på jorden. Om det jorda er en sfære, så får man samme resultat som resten av jorda, altså rett øst/vest

 

Resultatet er uansett at vi får alle sammen samme resultat uansett hvor vi er ved jevndøgn. Ferdig snakka, dette er umulig på en flat jord. Og dette er ikke noe jeg "hevder", dette er et faktum som jeg ikke har noen ting med å gjøre i det hele tatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

bshagen;

Hvis det er helt greit å oppgi breddegrad og lengdegrad, hva er disse dataene for ditt fødested og for ditt nåværende bosted i Norge (forstår det slik at du jobber mye utenlands)?

 

Som vi egentlig alltid har visst, har du en fullstendig låst oppfatning om at verden er en ball som surrer gjennom universet. Så hva vil da hensikten være med å dra med seg flat-jordere til en sjø for å måle en kurve? Ingen hensikt overhodet.

 

Jorda, sola og månen skal altså være skapt ved rene tilfeldigheter. Hvor sannsynlig er dette? Du vil si - det er slik fordi det må være slik, og fordi vitenskapen sier det. Og alle lærer hva vitenskapen sier på alle skoler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...