Gå til innhold

Jorden er flat

Anbefalte innlegg

Kan du vise oss denne dykkeren? Både jeg og aklla dykker, men jeg orker rett og slett ikke flere av disse videoene du poster, for det er sikkert en hel haug av surr på rad med noe drit musikk i bakgrunnen eller en latter-reel i fra amerikansk sit-coms. Det er så vondt å se på 

Endret av bshagen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vises til et bilde i veldig dårlig oppløsning, der man zoomer helt inn på visiret til en astronaut. Og der kan man såvidt skimte en svart skikkelse. Jeg ser ikke helt hva som gjør han til en "dykker". At han er svart betyr jo ikke annet enn at han er dårlig opplyst. Man ser verken dykkertank, maske eller svømmeføtter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vitenskap er vitenskap, altså den nåværende beste metoden for å komme frem til sannheter om vår etterprøvbare verden.

Hva er Elitevitenskap?

Elitevitenskap er fantasi vitenskap skjult i filmtriks.

https://www.youtube.com/shared?ci=5VBTziWz6JY

Presentert og akseptert av Elitemedia. Kom igjen

En dykker er reflektert i visiret til en astronaut.

Men vi gir deg jo eksperimenter du kan gjøre SELV. Eliten får ikke gått inn i hodet ditt og gjort det til filmtriks.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eliten får ikke gått inn i hodet ditt og gjort det til filmtriks.

FE og youtube har for lengst funnet en plass i det hodet der og gjort alt som ikke stemmer med FE til filmtriks eller fotoredigering :(

Det har jeg forstått. Men jeg håper de er enige med at eksperimenter man selv gjør, ikke kan være filmtriks? 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han der mangler også svømmeføtter, så det bildet er åpenbart fake og plantet av eliten :wee:

LOL! Og det står Rothschild på det... Jajajaja, det der er illuminati på høyt nivå.

Han har svømmeføtter, de er bare gjemt bak. Han dykker i DIR-stil, så han har 90 grader bend i knærne mens han padler. Kalles froskespark. Fun fact bare :)

fund_content_box.jpg

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Eliten får ikke gått inn i hodet ditt og gjort det til filmtriks.

FE og youtube har for lengst funnet en plass i det hodet der og gjort alt som ikke stemmer med FE til filmtriks eller fotoredigering :(

Det har jeg forstått. Men jeg håper de er enige med at eksperimenter man selv gjør, ikke kan være filmtriks? 

Har mine tvil, men er vel verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Så dette var en astronaut som ikke hadde nok lys så drakten ble svart og astronauthjelmen ble til en dykkermaske? Se nøyere på videoen jeg linket og overbevis dere selv fullt og helt at dette var en mørkebelagt hvit astronautdrakt selv om bakgrunnen til denne mørkbelagte drakten er hvit

Er vel kamera innstillinger igjen som gjør svart til hvit og hvit til svart

Se 1.45 minutt ut i en 5 minutter lang video du ikke orker å se.

Endret av maxRPM
Lenke til kommentar

Så dette var en astronaut som ikke hadde nok lys så drakten ble svart og astronauthjelmen ble til en dykkermaske? Se nøyere på videoen jeg linket og overbevis dere selv fullt og helt at dette var en mørkebelagt hvit astronautdrakt selv om bakgrunnen til denne mørkbelagte drakten er hvit

Har sett videoen. Det eneste jeg fikk ut av den var at han som har laget den ikke har så mye peiling på videotranskoding/streaming. Anbefaler deg å sette deg inn i hvordan videokodeker fungerer, spesielt for streaming over lav båndbredde. Var mange komprimeringsartifakter som ble kalt datagenerert grafikk... 

LongGOP-komperimering og lav bitrate skaper mange spennende artifakter. Kan faktisk ofte sees på VGTV og, når de streamer live over mobilnettet.

Endret av Håvard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det blir å ta Elitevitenskapen på ordet uten å kunne gjennomføre tester selv fordi testene er langt der ute.

Jeg liker heller Tesla kunnskap om elektrisitet og magnetisme enn gravitasjon og tidsreiser.

De testene som beviser ting som koster omtrent ingenting vil du ikke gjøre så, ja.

Mener du Nicola Tesla så er mye av kunnskapen hans direkte motstridende med det du påstår.

Å være selektiv for å bevise sin mening er en uting.

Til slutt så vil jeg si at det har vært en del fine argumenter og ting fra dere flatfolk tidligere, ikke det at de gir mening hvis man sjekker litt, men de par siste sidene har vært 100% vås og tull fra ende til annen.

PS; Det som er mest tragikomisk er at du tar informasjon fra den såkalte eliten når det passer deg. Å være selektiv på informasjonen på den måten kan vel nesten kalles barnslig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg så hele filmen.. 

Hva skjer når du ta bilde av noe som ikke er opplyst? Ser det ut som at objektet blir opplyst av en ekstern kilde da? Hvor mange lyskilder tror du de har rundt en sånn romstasjon? (hint: fotografen har solen i ryggen). 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er merkelig hvor lett påvirkelige enkelte er, tar alt bokstavelig og mangler evnen til å tenke selv.

Om det er en Elite inn i bildet så må det være den religiøse eliten som sprer sin propaganda om flat jord på internettet.

Det jeg har lært av denne tråden er å aldri tro på en kristen, de lyver så det renner for å få verden til å passe til sin tro. Nyfrelste som kommer ut av dvalen etter mange år på kjøret har heller ikke fasiten.

Lenke til kommentar

Jeg så hele filmen..

Hva skjer når du ta bilde av noe som ikke er opplyst? Ser det ut som at objektet blir opplyst av en ekstern kilde da? Hvor mange lyskilder tror du de har rundt en sånn romstasjon? (hint: fotografen har solen i ryggen).

Så hva gjør bakgrunnen til den mørkbelagte astronauten hvit? Rett etterpå kommer tre bilder hvor to har "mørkbelagte astronauter" i visiret og tredje har det som er vanlig å se i desse videoene en hvit astronautdrakt. Synes denne mørkbelagte astronauten er en tynn forklaring for dere. Trodde dere sto for sterke grunner. I teorien er vel alt sterkt for dere. Om NASA sier hopp så hopper dere utfor stupet og støtter dem i å si at bevegelsene til astronautene på månen ikke ligner på astronauter støttet opp av vaiere. At det hår knirkefritt å skyte seg fra månen og koble seg til et annet fartøy i bane rundt månen i 1969

Lenke til kommentar

Men vi gir deg jo eksperimenter du kan gjøre SELV. Eliten får ikke gått inn i hodet ditt og gjort det til filmtriks.

Da du skrev dette - slo det deg i det hele tatt at du forklarte hvorfor noen bikker over og begynner med foliehatt? Kanskje de ikke lenger stoler på ting de selv ser og gjør, for det stemmer jo ikke med sannheten. Ergo, noen må plante dette rett inn i hodet ditt. Alt for å skjule løgnen (som merkelig nok ei heller tjener noen hensikt).

Han har svømmeføtter, de er bare gjemt bak. Han dykker i DIR-stil, så han har 90 grader bend i knærne mens han padler. Kalles froskespark. Fun fact bare :)

fund_content_box.jpg

Hvorfor skal vi tro på denne fotomontasjen når sannheten kommer frem på det første bildet?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...