Gå til innhold

Jorden er flat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan være gjort av hemmelige foreninger.

*Flirer*  :D

Ja, og alle de som jobber med posisjonering og styrings systemer og telemetri på jobben, noen av norges, kanskje verdens skarpeste i sitt felt, er grundig lurt her ja... De har nemlig ikke sett disse fantastiske youtube videoene du linker til og tror selvsagt, fordi de er fryktelig dumme, at jorden er rund.... Ingenting i deres arbeid ville gitt noen mening på en flat jord, men joda, selvsagt er jorden flat porcius... Til og med kalibrerings systemer som innstiller instrumenter til hvor det befinner seg på jorden har jeg ofte sett i bruk, som finstiller balistikken etter hvor fort jordens dreier. (Det går jo fortere til nærmere ekvator du kommer...)

Så joda, dette er det nok hemmelige foreninger som sitter og gjør ja...  :confused:  :dribble:  *rister oppgitt på hodet*

Vil du omgi deg med løgner, og det vil du tydeligvis, så står du fritt til å gjøre det, bare ikke forvent av andre skal tro på de løgnene... 

Lenke til kommentar

Legg merke til at ordet "Flateinnhold" i geografibøker, i de siste tiårene er blitt skiftet ut med "areal".

:huh:

Selv husker jeg man i norsk bruk byttet det engelske "interface" med det norske "grensesnitt". Et skifte det tok meg mange år å vende meg til, men jeg ser jo nå hvor genialt det var. Det er ikke måte på hva slags krefter disse hemmelige foreningene besitter når de kan vri og vende på folks oppfatning av verden rundt seg på denne måten.

Lenke til kommentar

Legg merke til at ordet "Flateinnhold" i geografibøker, i de siste tiårene er blitt skiftet ut med "areal".

Når definisjonen av areal = flatevidde måtte den hemmelige foreningen bestått av naut om de trodde det skjulte noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, og alle de som jobber med posisjonering og styrings systemer og telemetri på jobben, noen av norges, kanskje verdens skarpeste i sitt felt, er grundig lurt her ja...

Argo telemetry bouys indicate world is 5X as big in Southern Hemisphere than we're being told.

http://rickpotvinflatearth.blogspot.no/2016/05/argo-telemetry-bouys-prove-world-is-5x.html

Det har tatt 7 år å flyte rundt 3/4 av jorda... 7 år.

Lenke til kommentar

Ja, og alle de som jobber med posisjonering og styrings systemer og telemetri på jobben, noen av norges, kanskje verdens skarpeste i sitt felt, er grundig lurt her ja...

Argo telemetry bouys indicate world is 5X as big in Southern Hemisphere than we're being told.

http://rickpotvinflatearth.blogspot.no/2016/05/argo-telemetry-bouys-prove-world-is-5x.html

Det har tatt 7 år å flyte rundt 3/4 av jorda... 7 år.

Så en bøye som driver frem og tilbake med havet er bevis. Igjen, da må jo samtlige styrmenn og kapteiner på alle verdens skip og fly begynne å lure på hvorfor de seiler/flyr 5 ganger lengre enn kartet sier?

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Så en bøye som driver frem og tilbake med havet er bevis. Igjen, da må jo samtlige styrmenn og kapteiner på alle verdens skip og fly begynne å lure på hvorfor de seiler/flyr 5 ganger lengre enn kartet sier?"

Det sies at sjøfarere på et punkt gikk over til å navigere etter stjernene...

Tilfeldigvis samtidig som de nye globusbaserte kartene ble utbredte.

Lenke til kommentar

Sjøfarere merker det ikke men en bøye som flyter tilfeldig rundt, frem og tilbake, opp og ned er bevis?

Jeg slapp ut hunden min i hagen for 2 timer siden, den løper i snitt 5km i timen. Ettersom den fortsatt ikke har kommet til enden drar jeg konklusjonen at hagen min minst er 10km lang.

Enig, Porcius?

• Liker 5
Lenke til kommentar

...og globuser er ikke særlig brukt til navigering i sjøfarten heller, hvordan i helv... skal de navigere på en jævla GLOBUS?! Tenk *litt* a, "oj, jeg grunnstøtte på...... Hawaii-"skjæret" jeg". Man kan sikkert lage en slags kurs på en globus, men i sjøfart så vil de gjerne ha bittelitt mer detaljer ville jeg anta

Seriøst, fytti helv.......  :ohmy:

Endret av bshagen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...