Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Her er det ingen tvil om at jorda er flat.

 

Når jeg først ble introdusert for flat jord av en kompis, latterligjorde jeg idéen akkurat som alle andre  når de først hører om det. Samtidig klarte jeg aldri å legge det helt fra meg, så mange timer i løpet av de neste månedene gikk til undersøkelse av flat jord. Jo mer jeg leste, jo mer overbevist ble jeg om at dette faktisk er realiteten vi lever i.

 

Det som forundrer meg er hvorfor andre ikke gjør det samme når det har blitt bevist at Kansas bokstavelig talt er flatere enn en pannekake, og den såkalte kurva aldri har blitt funnet noen plasser i verden. Nasa har også innrømt at alle deres bilder fra jorda i nyere tid enten er en kompositt eller malerier. 

 

"Blue Marble" tatt av Apollo 17 i 1972. Dette er det siste offisielle bildet som ikke er en kompositt eller et maleri, i følge Nasa. Syns dere det ser ekte ut? 

 

Morsomt hvordan landskapene forandrer seg år etter år, spesielt Amerika.

 

29onazb.jpg

Dette bildet, finnes det noen informasjon om eksakt dato når bildene ble tatt eller laget? Fordi jeg tenker... årstider og sånn..

 

Videre, finnes det noen informasjon om kameraets posisjon i forhold til jorden og solen? Jeg vil tro lys kan ha litt å si på hvordan farger vises på et kamera..?

 

Og hva er det NASA får ut av å skjule at jorden er flat? Hva får eliten ut av å lure oss?

 

 

Basert på det dere FEere sier, så er dette altså fake? http://www.nasa.gov/image-feature/nasa-captures-epic-earth-image

Det er datert til i fjor, 06.07.2015. Hvis dette bildet er fake, hvem er det da som sier at Blue Marble er ekte? Da må jo det være like fake som alt annet der ute..?

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Her er det ingen tvil om at jorda er flat.

 

Når jeg først ble introdusert for flat jord av en kompis, latterligjorde jeg idéen akkurat som alle andre når de først hører om det. Samtidig klarte jeg aldri å legge det helt fra meg, så mange timer i løpet av de neste månedene gikk til undersøkelse av flat jord. Jo mer jeg leste, jo mer overbevist ble jeg om at dette faktisk er realiteten vi lever i.

 

Det som forundrer meg er hvorfor andre ikke gjør det samme når det har blitt bevist at Kansas bokstavelig talt er flatere enn en pannekake, og den såkalte kurva aldri har blitt funnet noen plasser i verden. Nasa har også innrømt at alle deres bilder fra jorda i nyere tid enten er en kompositt eller malerier.

 

"Blue Marble" tatt av Apollo 17 i 1972. Dette er det siste offisielle bildet som ikke er en kompositt eller et maleri, i følge Nasa. Syns dere det ser ekte ut?

 

Morsomt hvordan landskapene forandrer seg år etter år, spesielt Amerika.

 

29onazb.jpg

Dette bildet, finnes det noen informasjon om eksakt dato når bildene ble tatt eller laget? Fordi jeg tenker... årstider og sånn..

 

Videre, finnes det noen informasjon om kameraets posisjon i forhold til jorden og solen? Jeg vil tro lys kan ha litt å si på hvordan farger vises på et kamera..?

 

Og hva er det NASA får ut av å skjule at jorden er flat? Hva får eliten ut av å lure oss?

 

 

Basert på det dere FEere sier, så er dette altså fake? http://www.nasa.gov/image-feature/nasa-captures-epic-earth-image

Det er datert til i fjor, 06.07.2015. Hvis dette bildet er fake, hvem er det da som sier at Blue Marble er ekte? Da må jo det være like fake som alt annet der ute..?

Hehehe. Jeg har sett et bilde de peker ut står skrevet SEX i skyene. Det er jo pinadet dette bildet du postet eller så er det på flere bilder. Se etter skyene der X en er tydelig så kan du se E og S også opp ned

Lenke til kommentar

 

At flat jord temaet ville bli mer og mer omtalt rundt 2012. 40 år etter 1972 bildet av jordkloden.

Det var også året første direkte flyet fra Sydney til Santiago ble flydd.

Eliten liker å kombinere tallmakt. Døden er de vel flinkest på som Neil Armstrong som døden den 237. dagen i året. Artisten Prince laget en sang en gang som het "i would die 4 U" U er den 21. Bokstaven i alfabetet. Og Prince døde april 21 eller 4 21 eller 4 U. Tittelen på sangen forteller når han døde.

Så Prince, et Jehovas Vitne, uttrykte sin dødsdato uten år i en sangtittel?

Som man sier på amerikansk: "To what end?"

Ikke helt sånn jeg vil tolke det.

https://www.youtube.com/shared?ci=QdHkjvr4VX0

 

Det er mer sannsynlig at Eliten brukte datoen som en markering på deres makt. Han hadde også skrevet i en sang. "Don't let the elevator take you down" En kristen sang Og han ble funnet død i en heis. "I would die 4 U" er også en kristen sang. Kanskje Eliten ikke liker for mye fokus på Jesus. Sangene og filmene nå til dags er jo mer fokus på å splitte familier. Bry seg om seg selv. Tråkke over alle grenser og den slags. Og selv troen på Jesus liker de å angripe med å så all slags tro som klør i øret i kombinasjon med den sunne enkle troen.

Lenke til kommentar

Du må gjerne markere der det står sex på bildet... Jeg ser det ikke?

Er ikke flink til å poste bilder. Bruker som regel bare mobil til å poste her. Og finner ingen last opp bilde knapp som jeg kan se på pcen. Men det er under nord amerika vest før sør amerika. X marks the spot, snu da bildet opp ned og du kan se E ved siden X og en litt skurrete S. Jeg trodde i begynnelsen det ikke var et ekte NASA bilde siden det kan være mange som jukser med bilde. Men her har jo du linket fra NASA siden.

Endret av maxRPM
Lenke til kommentar

Hva med dette? Kanskje samme bilde fra en annen vinkel.

 

maxresdefault.jpg

 

Ikke så stor sjanse for at nye debattanter vil bringe stadig nye argumenter. Etter en runde med de tradisjonelle temaene toppet med max sine lister over tallsymbolikk, skal det noe til å komme med noe nytt. (Vi har vel ikke vært inne på platetektonikk og vulkaner.) Men en ny debattant eller flere kan gjøre at dere vitenskapstroende blir litt mindre arrogante? En stor del av deres "argumentasjon" går på at dere skriver at motdebattantene snart gir opp, eller at de fortjener å legges inn på grunn av standpunktet om verdens utseende.

Lenke til kommentar

Øynene ser det hjernen vil det skal se...

De som gjør dette vet nok at underbevisstheten oppfatter mer enn du selv oppfatter. Og det at det er ordet sex betyr at de vil skal tenke sex. Når vi først vet dette kan vi enten 1. Ta avstand fra å bli hjernevasket på denne måten. 2. Ta konsekvensene av hjernevaskingen å kanskje la livet bli ødelagt av media. Det er synd media har så stor påvirkning på folk nå når media er full av onde hensikter.

http://thecoincidencetheorist.com/space/finding-sex-on-nasas-epic-earth-image-once-you-see-it-you-wont-unsee-it/

Lenke til kommentar

 

Øynene ser det hjernen vil det skal se...

De som gjør dette vet nok at underbevisstheten oppfatter mer enn du selv oppfatter. Og det at det er ordet sex betyr at de vil skal tenke sex. Når vi først vet dette kan vi enten 1. Ta avstand fra å bli hjernevasket på denne måten. 2. Ta konsekvensene av hjernevaskingen å kanskje la livet bli ødelagt av media. Det er synd media har så stor påvirkning på folk nå når media er full av onde hensikter.

http://thecoincidencetheorist.com/space/finding-sex-on-nasas-epic-earth-image-once-you-see-it-you-wont-unsee-it/

 

 

Hva er formålet med å lure alle på jorda til å tro at den er rund og ikke flat?

Lenke til kommentar

Hva som er formålet med å lure alle har blitt besvart før. Med en rund jord og et verdensrom kan de forsvare aliens, drivhuseffekt, big bang, o.l. Og de ønsker at vi skal tro på alle disse tingene.

Motsatt vil en tro på flat jord ofte føre til en bibelsk tro.

Men det virker som det ikke gjør det hos alle... hvis vi skal tro enkelte er det personer i det engelske flat jord-miljøet som er ganske ugudelige. Antonio Subirats og PatriCIA Steere mistenkes for dette. La dere merke til den vrien, PatriCIA Steere?

 

Vel, jeg tror nok at mange uansett vil komme til konklusjonen at de ser ting i et nytt lys og forlater ateisme. Med mindre ateismen skyldtes ekstrem bitterhet mot Gud. Da er det nok fortsatt mulig å opprettholde en slik bitterhet også senere?

 

Hvorfor vil "de" at hjernene våre skal motta mind control som innstiller oss på seksuelle temaer? Hvis de tilhører djevelen kan de jo se det som en måte å korrumpere befolkningen på. Og det er da uansett mistenkelig...

Lenke til kommentar

De sier av og til at det er like før det blir opprettet kontakt med romvesener og at det er umulig at vi kan være alene i universet. Noe som igjen får hjernene til å spinne hos mange...

De sier vel heller det motsatte? At sjangsen for at vi noen gang kommer til å møte noen er så astronomisk liten at vi sansynligvis aldri kommer til å gjøre det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...