Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Boeing vil bli med i kappløpet til Mars. Det er å kaste bensin på bålet for min del når det gjelder konspirasjon. NASA får tross alt 50 millioner dollar hver dag. Tror det er folk som vil ha en del av den kaka.

https://www.youtube.com/shared?ci=RIj0r-1i7tE

Selvfølgelig er det flere som vil ha de pengene, jeg vil også ha de pengene.

Men, om NASA får disse pengene for å holde flat jord skjult, og Boeing må jo også få en formue for å holde det skjult, hvorfor skulle Boeing prøve å ta over penger fra NASA for en Mars-tur?

Alle parter vet jo og blir godt betalt for å skjule det. De må jo være "samme" organisajson, sammen med alle flyselskaper og alle andre flyprodusenter.

 

Boeing kan jo bare gå til sin "flat-earth" betaler og si de skal ha mer penger ellers røper de sannheten. Hvorfor skulle de konkurere med NASA om de samme pengene de begge for for å holde noe hemmelig?

Hvorfor skulle i det hele tatt være noe konkuranse når alle parter uansett vet at alt er falskt?

 

NASA, Tesla, Boeing, Galactic Virgin, Roscosmos State Corporation, China National Space Administration og en haug anv andre må jo være detaljstyrt sentralt fra en "flat-earth" organisasjon med nærmest uendelig stort budsjett for å kjøpe både stillhet og falske tjenester.

Dennis Tito, den første romturisten må jo også ha fått en formue, sammen med en haug andre folk.

 

Vi starter vel å snakke om ett budsjett langt større enn hele USA bare i falske tjenester og bestikkelser.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

 

 

Nei gjorde du det du. Hva gjorde du i new zealand da? Hvorfor dra på ferie i Santiago?

Flyet kan ha høyere fart enn 8-900 kilometer i timen. Hvor raskt fløy Concorden? Når ble den laget?

Jeg studerte i New Zealand og vi dro på ferie til Santiago og noen andre søramerikanske byer, fordi vi ønsker å se sør-amerika.

 

Og dette var et vanlig passasjerfly, ikke en Concorde. Vanlige passasjerfly kan ikke fly fort nok, og selv om de kunne så hadde flyet gått tom for drivstoff. På en flat jord, så er det umulig å fly fra Auckland til Santiago iløpet av 12 timer.

 

Så hvorfor skjer dette med kompasset hans?

https://www.youtube.com/shared?ci=tfG9dWc_ebU

 

https://www.youtube.com/shared?ci=seNoPnIrn3s

 

Kanskje fordi et magnetisk kompass inne i en flykropp er crap? Jeg er pilot, og våre kompassystemer baserer seg på gyroskop, med en magnetisk sensor helt ytterst i tuppen av vingen, som er så godt som mulig skjermet mot alle instrumenter etc. Som kan påvirke den. Til nødstilfeller har vi et vanlig kompass inne i cockpit, men dette er så dårlig at det nærmest ikke er brukbart. Vi må skru av en rekke systemer for å i det heletatt ha noe som helst nytte av det (aircondition, diverste varmesystemer, vifter, vindusviskere etc). Hvis vi ikke gjør dette, kan det vise alt fra 20 til sikkert 150 grader feil. Selv med alle disse systemene av, er det fortsatt nårmest ubrukelig.

 

Et fly er fullt av metall, ledninger, kretser, høyttalere og vifter (nevner disse spesielt siden de som regel er drevet av en elektromagnet), og gjør kompass på innsiden av flyet helt ubrukelig. Igjen, det er derfor vi har "kompassensoren" plassert helt ytterst i vingetuppen, lengst mulig vekke fra alt dette.

Endret av Reeve
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Men, om NASA får disse pengene for å holde flat jord skjult, og Boeing må jo også få en formue for å holde det skjult,"

 

Det kan også fungere slik at de fleste liker å holde flat jord skjult fordi de liker å arbeide for djevelens sak. Eller fordi de mener det er best for vanlige folk å ikke vite. Hvis enkelte ansatte sier for mye, kan de bli oppsagt eller "forsvinne" på en mystisk måte.

 

Tror ikke de nødvendigvis trenger å tjene noe konkret på å bygge et kjempestort teleskop. De gjør simpelthen det som planene deres krever, uansett hva det måtte koste. Tenk bare på hvilken enorm utgiftspost det må være å finansiere Israels hær, og andre ting. Det viser at de ikke snur på krona når det gjelder å oppnå "nødvendige" resultater.

Det er jo kjent at USA alltid pøser ut penger og hæravdelinger ute i resten av verden, hvis de ønsker å oppnå noe spesielt.

Lenke til kommentar

"Men, om NASA får disse pengene for å holde flat jord skjult, og Boeing må jo også få en formue for å holde det skjult,"

 

Det kan også fungere slik at de fleste liker å holde flat jord skjult fordi de liker å arbeide for djevelens sak. Eller fordi de mener det er best for vanlige folk å ikke vite. Hvis enkelte ansatte sier for mye, kan de bli oppsagt eller "forsvinne" på en mystisk måte.

 

Tror ikke de nødvendigvis trenger å tjene noe konkret på å bygge et kjempestort teleskop. De gjør simpelthen det som planene deres krever, uansett hva det måtte koste. Tenk bare på hvilken enorm utgiftspost det må være å finansiere Israels hær, og andre ting. Det viser at de ikke snur på krona når det gjelder å oppnå "nødvendige" resultater.

Det er jo kjent at USA alltid pøser ut penger og hæravdelinger ute i resten av verden, hvis de ønsker å oppnå noe spesielt.

Tenk om jorden er rund a!!

 

Hva skal til for å overbevise deg egentlig? :p

Eller har du bestemt deg for at den er flat?

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

14502944_1724479324471789_49584132173218

 

Merker tendenser til at det er uunngåelig å le av dem som fortsatt tror på rund jord. Det sies at eliten i skjul flirer av dem som tror på rund jord, og egentlig... Det er helt naturlig at de gjør det. Who can blame them?

Men det som er galt er jo at de fortsetter å lære usanne ting til nye generasjoner.

Lenke til kommentar

Morsomt hvordan det står "I don't believe the Earth is flat, I know it is", likevel kan man såvidt se kurven på horisonten på samme bildet.

 

Det er vel sånn det blir når virkeligheten må tilpasses det man vet, istedet for at det man vet må tilpasses virkeligheten.

Men hva vet jeg, jeg er jo hjernevasket av Eliten  :closedeyes: lol

Lenke til kommentar

Da er jeg i London. Har akkurat landet etter å ha reist fra Luanda i går kveld med British Airways.

 

Kan rapportere om nydelig nattehimmel full sv stjerner :)

Tok noen bilder, men det ble skikkelig ræva. Kameraet på iPhone 6S er ikke veldig lysterkt, og jeg var litt skikkelig dritings :p

Ok da beklager jeg for å anta at stjerner ikke kan sees 11000 meter oppe. Jeg skal sikkert til mitt andre halve hjemland neste sommer og da skal jeg selv se ut vinduet igjen. Og jeg har ingen forklaring på Sydney Santiago flightene. Pilotene vet vel hvor raskt et fly flyr. Kan ikke være programmert det. Og det skal vel være et ekstremt sterkt fly som kan fly høyt og i de jet strømmene som finnes rundt Antarktis. Og det er vel mange forskjellige fly som flyr denne ruten.

Men likevel tror jeg ikke NASA. Det er latterlig med Pluto på Pluto. Og da passer det seg å lime inn denne videoen.

https://www.youtube.com/shared?ci=TXWAQjc73-M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...