Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vet du de ikke klarer, fordi matte er et fremmedord for flat earthsa.. ^^

 

Basert på hvordan ting blir tolket i denne tråden, så er det jo helt klart at 2+9=4.. Fordi det gir jo mening :wee:

Jeg forstår at 99kmt i forhold til 100kmt er 1 km/t

24*365 km på et år. Og ser man forskjellen da. Så ja. Men jeg vet hva Aklla vil frem til. Om dette er tilfredsstillende svar fra bare NASA kan regne ut fordi det er bare de som kan se farten til alle stjernene i galaksen og andre galakser med stjerner som har planeter lik oss. Før tenkte jeg wow så smarte de er. Nå tenker jeg hva i all verden slags røverhistorie klarer de å klekke frem. Aldri i verden om et teleskop på jorden klarer å se noe sånt. Åja de har visst et teleskop i rommet som ingen annen enn de får tilgang til som de lage røverhistorier med.

Lenke til kommentar

 

Det vet du de ikke klarer, fordi matte er et fremmedord for flat earthsa.. ^^

Basert på hvordan ting blir tolket i denne tråden, så er det jo helt klart at 2+9=4.. Fordi det gir jo mening :wee:

Jeg forstår at 99kmt i forhold til 100kmt er 1 km/t

24*365 km på et år. Og ser man forskjellen da. Så ja. Men jeg vet hva Aklla vil frem til. Om dette er tilfredsstillende svar fra bare NASA kan regne ut fordi det er bare de som kan se farten til alle stjernene i galaksen og andre galakser med stjerner som har planeter lik oss. Før tenkte jeg wow så smarte de er. Nå tenker jeg hva i all verden slags røverhistorie klarer de å klekke frem. Aldri i verden om et teleskop på jorden klarer å se noe sånt. Åja de har visst et teleskop i rommet som ingen annen enn de får tilgang til som de lage røverhistorier med.

Det var bare ert eksempel, mtp avstander er nok 100km/t mot 99,9999km/t nærmer, og en bil kjører på månen og du står på plute å ser om du ser de flytter seg i forhold til hverandre.

 

Ellers kan du selv sjekke det ut selv også. Vet du hva ett buesekund er?

Lenke til kommentar

Her er en videoe av STS-1 fra 1981.

Hvordan var mulighetenen for å benytte seg av CGI i filmproduksjon på den tiden, for om man ser bort fra at filmen er litt grøtete ligner det veldig på f.eks. STS-125 som vist litt lengere bak i tråden.

Om dette er fake var de noen jævler på å bygge små modeller for å få det til å se ekte ut, mye bedre en hollywood på den tiden.

 

Sorry glemte å poste filmen.

Endret av perpyro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Åja de har visst et teleskop i rommet som ingen annen enn de får tilgang til som de lage røverhistorier med.

Sett at du fikk låne hubble en ukes tid, hva ville det bevist?

 

Antakeligvis tor han ikke hubble eksisterer. En eller annen som har lært seg paint og moviemaker har lagd en youtube video som beviser at print screen knappen er på feil plass eller noe sånnt beviser det. Har enda ikke sett et eneste bilde av skjermen til den som programerte ISS i 3d studio,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvor dum kan folk bli egentlig? man skulle tro i 2016 at folk blir smartere og smartere, teknologi blir bedre og bedre, men det virker som om intelligensen til folk går motsatt vei, det føles som om folk blir bare dummere og dummere for hvert år som går. når jeg leser ting i denne tråden, jeg ser alle dere tar feil, jorda er verken rund eller flat, jorda er trekantet:

 

 

 

 

post-416335-0-26231700-1473452783_thumb.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Når det gjelder å gå tilbake til den bibelske sannheten, må man virkelig ikke være redd for å være umoderne. Bortsett fra at man ikke skal gå helt tilbake til israelittene som vandret i ørkenen, i alle ting.

 

F.eks. kan man gå enda lengre tilbake enn den romerske kalenderen som ble til i århundrene etter Kristus. Hva var før det? Da startet en ny måne(d) ganske enkelt ved hver nymåne. med en fest. Og sabbatene var ved innledningen av hver nye månefase.

Naturlig nok, de hadde jo ikke den romerske kalenderen på den tida. I denne måneden som vi er i nå, stemmer disse månesabbatene fullstendig overens med de lørdagene som av en del sekter blir påstått å være hele tida. Men det gjør de nok ikke i alle måneder i fortsettelsen. Da Gud skapte jorda, står det at han satte opp lys på himmelhvelvingen som skulle vise tidene for dager og høytider.

 

"Hvordan var mulighetenen for å benytte seg av CGI i filmproduksjon på den tiden,"

 

Både Star Wars og Supermann er vel ganske gamle greier etter hvert...

 

Flat-Earth-Memes-117-5.jpg

Lenke til kommentar

Flatlander, FLATLANDER! (Dette er et amerikansk ord, og de hadde ikke hørt om Hallvard Flatland).

 

Trodde temaet var hva som var teknisk mulig i 1981. Men, men.

 

Hvis en stjerne på himmelen er mulig å peile inn etter hele tida, jeg mener hele tida... Hvor blir det da av at jorda skal rotere rundt sola? Hvis jorda virkelig roterer rundt en enorm sol, vil jo den stjerna (og alle stjerner) falle ut av synsvinkelen store deler av tida.

 

Så praktisk for dere hvis ei lita urskive med stjerner skal være over jorda... alltid. Selv når den suser gjennom verdensrommet.

 

hqdefault.jpg

Lenke til kommentar

Dere vet at tilbøyelighet for konspirasjonsteorier er et personlighetstrekk og ekstreme sådanne klassifiserer for personlighetsforstyrrelse? 

Man forventer at rasjonelle argument skal sive inn hos motstanderen, fordi det er normalt, men det nytter ikke, nettopp fordi denne har personlighetsforstyrrelse. 

 

Sees på side 1000. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...