Budeia Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Har du noe mer info om disse vektløse rommene man kan gå inn i? For har aldri hørt om disse før... Har inntrykk av at du har hørt om alt mulig... men her er et bilde av Stephen Hawking i et slikt. Finnes en youtube-video som heter Stephen Hawking in zero gravity. Det finnes helt sikkert mye informasjon om slike rom, hvordan de fungerer og hvor de finnes. Men i tilfelle må jeg lese meg opp på temaet først Regner med at dette rommet som han prøver er hos NASA. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Har du lest hvordan dette rommet fungerer? Edit, så du skrev du ikke har sjekket det ut, "rommet" er ett fly som faller slik at alt inni også faller, men i en slik hastighet at man faller like fort som flyet. Som å hoppe i fallskjerm, bare uten fallskjermen og inni ett fly så man slipper vinden Tror det er noe sånt som 30 sekunder før flyet må opp igjen. Endret 3. september 2016 av aklla Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Dette er jo i et fly. Hva med LIVE-sendingene fra ISS som helt klart er lengre enn tiden av vektløshet man kan oppnå i et slikt fly? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Er ikke dette noe man kan gå inn i? "NASA zero gravity chamber". Står også på google om noen studenter som har laget et gratis vektløst rom til seg selv, på en eller annen måte. Lenke til kommentar
lambi! Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Diskuterer dere virkelig om det finnes fasiliteter her nede på jorden hvor man kan oppleve og øve på å leve i vektløshet? Det er jo ikke noe nytt? Modellen Kate Upton har jo til og med blitt avbildet i et slikt rom. Fine bilder. Endret 3. september 2016 av lambi! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Det er ett "drop tower", man kan slippe ned ting slik at man kan forske på det mens det faller, for da oppfører det seg som i vektløs tilstand, inntil det treffer bunnen, neppe stedet å slippe ned mennesker Innsiden: Endret 3. september 2016 av aklla Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Dette er fra et russisk fly, og her varer da treningen lengre enn 30 sekunder: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Legg merke til at det er klippet flere ganger Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Denne ignoransen er bunnløs 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Den vanligste treningen for astronauter foregår faktisk i et kjempestort basseng innredet som en romstasjon. NBL (Neutral Buoyancy Laboratory). Denne undervannstreningen gir de beste betingelser for å etterligne "microgravity". Fra Flat Earth-hold mistenkes det at noen gamle klipp fra verdensrommet har vært filmet under vann. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Har du ingen flere vektløse rom? Hvilke gamle klipp? "Enkelte sier at"-argumenter, som det med at noe er filmet under vann er ikke noe vits, kom med noe håndfasr. Endret 3. september 2016 av aklla Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 aklla, noe sier meg at han her aldri har dykket før Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 aklla, noe sier meg at han her aldri har dykket før Jepp, jeg kan en ting eller to om filming under vann Venter på filmene som er filmet under vann, lett å debunkre de slik som det meste annet Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 aklla, noe sier meg at han her aldri har dykket før Jepp, jeg kan en ting eller to om filming under vann Venter på filmene som er filmet under vann, lett å debunkre de slik som det meste annet Hvor dykker du? Sorry OT btw Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Det finnes da mange vakre undervannsdokumentarer? Ellers, søk på NASA fake gravity på youtube Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Det finnes da mange vakre undervannsdokumentarer? Nå skal du bevise at de dykket du, påstanden din var at de gamle klippene til NASA var gjort under vann, ikke kom med noe mer surr nå. Svar for deg når vi spør er du snill Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Du unngår spørsmål hele tiden. Har du noe bevis som ikke er "Noen sier" ? Lenke til kommentar
El burro Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Har du noe mer info om disse vektløse rommene man kan gå inn i? For har aldri hørt om disse før... Har inntrykk av at du har hørt om alt mulig... men her er et bilde av Stephen Hawking i et slikt. Finnes en youtube-video som heter Stephen Hawking in zero gravity. Det finnes helt sikkert mye informasjon om slike rom, hvordan de fungerer og hvor de finnes. Men i tilfelle må jeg lese meg opp på temaet først Regner med at dette rommet som han prøver er hos NASA. Hvorfor må du lese deg opp på dette temaet?, vil det si at du egentlig ikke vet hva du kommenter på i denne tråden i utgangspunktet?. Slenger du bare ut påstander og meninger som du har funnet på YT uten å ha kunnskap om vitenskapen som ligger bak?. Det er jo nesten det samme som å lyve. Du kan jo sjekke ut nettsiden som står i bakgrunnen av bildet selv, der kan du selv finne informasjon. Er ikke dette noe man kan gå inn i? "NASA zero gravity chamber". Står også på google om noen studenter som har laget et gratis vektløst rom til seg selv, på en eller annen måte. Dette er en vindtunnel, man blir ikke vektløs i en vindtunnel. Det er luften som holder en person opp, nesten på samme måte som astronauter blir vektløse når de trener i et basseng. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Det finnes flere som mener de ser luftbobler fra astronauten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Hvor dykker du? Sorry OT btwHar de flest dykkene mine i rødehavet Men i norge er det oslofjorden eller eksotiske mjøsa som gjelder, men dette kan vi ta på PM om du vil snakke dykking, eller i tråden jeg linker til i signaturen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå