AfterGlow Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Praktisk løsning på gang fra sørkoreaneren.Nå skal LG bygge fingeravtrykklesere inn i selve glasset på mobilskjermen Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Er greia her at sensoren er over selve skjermen? Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Er greia her at sensoren er over selve skjermen? Høres for meg ut som om den ligger inne i glasset og at derfor glasset over sensoren vil være noe tynnere. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Konkurranse for Norske Idex. Mener de har/hadde lignende teknologi. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Er greia her at sensoren er over selve skjermen? Høres for meg ut som om den ligger inne i glasset og at derfor glasset over sensoren vil være noe tynnere. Jasså, det høres da ikke så ekstremt fantastisk ut sammenlignet med hva som allerede er der ute i dag. På iPhone er det jo rett under glasset. Hadde de fjernet muligheten for å trykke inn knappen hadde det med andre ord blitt det samme bare litt tykkere? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Spennende. Har selv en LG G4 og er storfornøyd med telefonen etter å ha hatt den i ca ett år nå. Skal ikke se bort fra at også den neste mobilen blir en LG. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 spennende. Jeg står fortsatt ved ordet mitt å aldri noensinne putte fingeren min på en fingerprint scanner utover muligens det som kreves for å kunne reise til andre land. Vil ikke gjoere det selv om det betyr at jeg i fremtida ikke får brukt mobiler lenger. Det samme gjelder iris scanner og alle andre måter av biologisk identifiering. Dere som digger å gi bort friheten deres bare fordi dere er redde for at kona ska se de "hemmelige" meldingene deres, enjoy it... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg