Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et år inn i forholdet

Anbefalte innlegg

Har nå vært sammen og samboer med min første kjæreste i litt over et år. Ting gikk fort og vi flyttet sammen omtrent med en gang. Hun har 3 seriøse forhold bak seg, og jeg har som sagt ingen. Vi er i slutten av 20-årene begge to. Mistet jomfrudommen til henne. Vi hadde masse sex i starten, kunne ha sex 5 ganger om dagen, og det roet seg selvfølgelig litt. Men det var sånn at vi ikke kunne legge oss å sove uten å ha sex først.

Frem til nylig hadde vi sex i snitt minst en gang om dagen, men nå har det dabbet betraktelig av. Jeg føler jeg tar initiativ til sex nesten hver gang, og "utnytter" henne kun for å få tømt meg. De siste ni dagene har vi hatt sex to ganger, begge på mitt initiativ. Har sluttet å ta så mye initiativ fordi jeg vil se om hun tar noe. Jeg blir litt bekymret samtidig som jeg blir frustrert. Jeg blir redd for at hun ikke tenner ordentlig på meg lenger og vil ha meg. Jeg har så lyst til å bare blitt "tatt" av henne fordi hun er så kåt. Jeg tenner fortsatt maks på hun, og kunne glatt hatt sex to ganger om dagen. Jeg blir kåt når vi ligger og koser, men blir liksom ikke noe mer hvis ikke jeg er frempå. Jeg vet hun ikke hadde veldig mye sex i sine tidligere forhold, men virker som det forandret seg nå, siden vi passet så godt sammen.

Trenger litt input på dette, da jeg ikke har noen tidligere forhold å sammenligne med.

Anonymous poster hash: b6a30...165
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva med å snakke med henne om det? er ikke farlig i det hele tatt.... "du, vi har veldig mye mindre sex nå enn vi hadde før, tenkte bar jeg skulle spørre deg om det var noen spesiell grunn til det eller om det bare er fordi at man har ofte mye sex i starten så normaliserer det seg etter hvert" osv.... 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Joda, er nok veldig normalt det her. Men hvis alternativet er å ikke ha sex, så ville jeg holdt på initiativet. Kanskje du kan gjøre mer ut av sexen, ikke bare "tømme deg", som du sier. 

Jeg føler ikke at jeg bare tømmer meg. Men hvis det er gått lenge mellom sex, så kan det kanskje gå litt fort i svingene. Før så hadde vi bare sex to ganger hvis det gikk litt for fort første gangen, så hun også kunne bli ferdig hvis hun ønsket. Hun avviser meg aldri, men tar heller ikke noe særlig initiativ selv, så derfor det virker som hun lar meg ordne mitt behov på en måte. Under sex er det alltid jeg som bestemmer, har flere ganger spurt om det er noe hun har lyst til eller noe jeg skal gjøre, men er liksom aldri noe.

Vi elsker hverandre og alt er fint ellers. Men merker at jeg har et behov for å bli begjært, hvis man kan si det. 

Har selvfølgelig småpratet om alt dette før, men aldri fått noe ordentlig svar. Derfor lurer jeg på andres erfaringer.

Anonymous poster hash: b6a30...165

Lenke til kommentar

Trikset på dette er egentlig latterlig enkelt. Snakk med henne!

Det kan være 1000 grunner til at det har dabbet av nå (som er ekstremt normalt), og antageligvis er det ikke noe problematisk i det hele tatt. Kanskje hun bare er sliten, mye å tenke på etc etc.

Kan du ikke bare fortelle henne at du ønsker at hun tar litt mere initiativ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...