Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Glans stær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Under de forutsetninger du hadde den gang, så ble det vel ikke så gærnt? Nydelig glans i fjæra på den! Jeg er ikke like begeistret for den hvite tynne stripa langs billedkanten, jeg synes den ble litt forstyrrende egentlig. Jeg vet ikke om det hadde vært bedre i en annen farge kanskje? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Enig med du, Helene. Ville gjort anderledes idag - mer over i gult eller brunt kanskje Jeg forsøkte å legge på sepia med fargefilteret, men ville ikke ha det så den er kanskje utbrent? Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Riktig fargeglad og flott denne 'utlendingen' Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 ja her glinser både fugl og ramme. mon tro hva fuglen følger så nøye med på Lenke til kommentar
okjo Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Den bærer navnet med rette, og i skarpt sollys har du god kontroll på lyset på fuglen, i de lyse feltene på steinene er det vel i grenseland for utbrenning. Når jeg ser på opptakets tidspunkt og at det er scannet dias må kvaliteten sies å være god. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hei, Roar. Selv om fotoutstyret i 2004 ikke var opp til dagens standard, og den fototekniske kvaliteten ikke er optimal, har du fått fotografert den fantastisk vakre glansstæren i all dens prakt ! Jeg håper virkelig du legger ut flere bilder av eksotiske fugler, - det er sikkert flere enn meg som vil ha glede av dem ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Det glinser av den helt hit ! Fint bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Bærer sitt navn med rette denne utspjåka typen. Teknisk ikke all verden, men artig og eksotisk motiv. Jeg brukte CS2 helt til i år. Det programmet er kapabelt til like gode resultater som siste versjon når det gjelder vanlig bildebehandling. Når det gjelder effekter og magiske funksjoner er det selvfølgelig utdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg