AfterGlow Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Apper med reklame skal nå merkes i Google Play-butikken.Nå har Google gjort det lettere å unngå apper som inneholder reklame Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Apple, se her! Dette er verdt å stjele. 7 Lenke til kommentar
Sebbetheking Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Reklame er noe de aller fleste apper inneholder, værtfall om du går på free tabben da tror jeg ikke du finner så mange uten noen form for reklame da dette er måten appen tener kroner på.. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Håper Apple kommer etter her - men i App Store er det vanligere med betalingsapper og ikke så mye reklame. Uansett et fremskritt for folk som meg som rett og slett ikke bruker apper med reklame. Endret 3. mai 2016 av Audun_K Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Reklame er noe de aller fleste apper inneholder, værtfall om du går på free tabben da tror jeg ikke du finner så mange uten noen form for reklame da dette er måten appen tener kroner på.. Tja. Det er vel en begrenset sannhet, men veldig riktig på apper innen spill og ren underholdning. Det er et stort utvalg apper som ikke er laget for å tjene kroner via appen, men for å holde på kunder til tjenester og ytelser. Nå er det jo blitt mer egenreklame på enkelte apper også. F.eks. Microsoft apper som stadig dytter reklamebeskjeder om sine produkter, selv når man ikke har appen åpen. Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Apple, se her! Dette er verdt å stjele. Det er jo omvendtland, apple hadde appstore først så stjal google ideen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg