akelbo Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Fås kun ved kjøp av Infinite Warfares spesialutgaver.Call of Duty: Modern Warfare Remastered vil ikke selges separat Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) For en nedtur. Men helt genialt selvfølgelig, for å få folk til å kjøpe mer av denne fremtids dritten i år også. Endret 3. mai 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Om de hadde solgt det seperat så er det jo ingen som ville ha kjøpt årets nye CoD. Hvorfor ellers skulle de ikke solgt dette seperat? De har til og med satt opp prisen til 80 dollar, fordi remastered er inkludert. Når alle snakker om remastered og ikke det nye CoD så er det noe som har gått galt i løpet av årene. 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Regner med det kommer Modern Warfare 2 remastered til neste år. Er sleip av activision å kun selge remaster utgaven bundlet med nye COD, men blir overasket om det ikke blir å komme til salgs seperat kanskje 4 måneder etter release. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg har ikke kjøpt noen CoD-spill siden MW3, og det ser ikke ut som at dette kommer til å endre seg med det første. Hadde planer om å kjøpe CoD4: Remastered, men ikke faen om jeg gidder å betale kr 6-700 for det. "Infinity Warfare" kommer jeg ikke til å spille. Lenke til kommentar
2Ro Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hvis det er mulighet for promod og dedicated server så betaler jeg lett de de krever, men det... skjer ikke. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Råttent gjort, men enkelt å skippe Cod denne gangen. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Remastered kunne jeg helt klart vært interessert i, men Infinite Warfare bryr jeg meg egentlig fint lite om. Personlig synes jeg det hadde vært flott om Infinity Ward kunne fått tilbake bakkekontakten. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Flott. De tvinger meg faktisk til å bli pirat med andre ord. Aldeles nydelig. *sakte, sarkastisk applaus* 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Er lenge siden jeg har piratkopiert et spill, men det er tydeligvis det de ber om her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Går nok noen mnd og så får en kjøpt det løst. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Og med en slik nyhet, spratt %-andelen med spill-pirater i verden opp til 99.9%. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Og om jeg var en kriminell type som var på jakt etter noe som kommer til å bli populært for å spre min neste trojaner så vet jeg hva jeg ville ha satset på! 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hvorfor remaster? Jeg har ikke spilt cod siden cod 4 og første black ops. Men fra bilder og videoer ser da de nye cod spilene helt like ut som cod 4 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hvor godt/dårlig har COD solgt de siste årene? Blir salgstallene dårligere for hvert år? Dette trekket tyder på at Activision har liten tro på neste CoD Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Hvorfor remaster? Jeg har ikke spilt cod siden cod 4 og første black ops. Men fra bilder og videoer ser da de nye cod spilene helt like ut som cod 4 Dagens CoD-spill kjører jo på den samme motoren, så spillene ser forholdsvis like ut. Det er nesten sørgelig hvor stille det har vært på grafikkfronten de siste 9 årene. Sammenlign Black ops 3 med Cod 4 (8 års mellomrom). Deretter CoD 4 og Goldeneye (9 års mellomrom). Det siste tiåret har utviklingen gått ekstremt sakte. Endret 3. mai 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Merkelig valg iom COD4 var ufattelig stort på esport fronten noe COD ikke er lengre. Så da slipper de en remastered versjon som hele communitiet har ventet på KUN for dem som preordrer dyreste utgavene av et COD mesteparten ikke vil ha. Det vil si miljøet blir meget lite hvis kun dem med special editions får spille det........ Nei står lett over Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hvorfor remaster? Jeg har ikke spilt cod siden cod 4 og første black ops. Men fra bilder og videoer ser da de nye cod spilene helt like ut som cod 4 Dagens CoD-spill kjører jo på den samme motoren, så spillene ser forholdsvis like ut. Det er nesten sørgelig hvor stille det har vært på grafikkfronten de siste 9 årene. Sammenlign Black ops 3 med Cod 4 (8 års mellomrom). Deretter CoD 4 og Goldeneye (9 års mellomrom). Det siste tiåret har utviklingen gått ekstremt sakte. COD har aldri vært noe looker da, mer fair og sammenligne cod 4 med Battlefront eller Crysis 3. COD har alltid vært den stygge billige lillebroren til Battlefield (og jeg er på ingen måte noe super Battlefield fan) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå