Gå til innhold

GUIDE: Endelig kom Android Marsmallow til Sonys Xperia-mobiler – vi har testet

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som har problemer med lyd over Bluetooth? Jeg har en høyttaler på jobb med Bluetooth og helt siden jeg oppdaterte så faller lyden ut og inn. Går ikke å bruke bluetooth lenger på grunn av det så er tvunget til å bruke Jack nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker også som en del sliter med dårligere RAM håndtering, noe som gjør multitasking dårligere enn før. Har sett flere videoer hvor relativt få og enkle apper må lastes inn på nytt ved veksling. Mange har visstnok fått ordnet dette og litt høyere batteriforbruk ved å bruke Sony PC Companion og reparere installasjonen. Mens hos enkelte vedvarer det til tross. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

For de som ikke vet, grunnen til at Sony fjernet strømsparings fungsjonene var at android 6 nå har innebygd strømsparingsfungsjoner som er skrudd på fra starten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter oppdateringen (Z3 compact) fikk jeg problemer med at samtalelyden ble veldig svak og susete hos de jeg ringte til. Har Sony endret noe i lydforbedring/støykanselleringen tro? Har andre merket samme problem? Telefonen er nå sendt inn til rep./fix. ☹ Irriterende at "oppdateringer" ofte skaper krøll i starten...

Jepp, samme problem med z2. Fiksa det ved å skru av støykanselleringen, men den muligheten er visst borte nå...

I dag fikk jeg en oppdatering som la inn muligheten igjen :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min Z3 begynte forleden 29.juni å slå seg av av seg selv. Har hatt problemer med diverse app'er frem til dette. Lydkvaliteten er miserabel. Ingen hører meg, og auto-oppdateringene mislykkes hvis jeg ikke gjør alle manuelt en etter en. Dette er Marshmellows skyld. Har fått siste oppdateringer inn, men den fortsetter å slå seg av sporadisk. Irriterende siden ingen alarmer virker når den er avslått. Fjern hele oppdateringen. Den har drept min Z3. Kameraet har alltid vært en vits, så kanskje like greit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...