AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Hei. Jeg vet ikke om noen her har noen gode råd, men jeg prøver. Kjæresten min og jeg har tydeligvis veldig forskjellige behov når det kommer til sex. Jeg har et mye større behov enn han, og føler meg veldig ofte avvist. Vi bor ikke sammen og han jobber veldig mye, så vi har alenetid uten barn bare annenhver helg. I løpet av den helgen har vi stort sett sex bare en gang, noe som kanskje er ganske normalt, men jeg føler allikevel et stort behov for mer. For han er dette helt greit, han har ingen problemer med at vi har sex et par ganger i måneden. Jeg prøver meg ofte, men føler meg så ofte avvist at jeg snart ikke tør å ta initiativ lenger. Jeg takler så dårlig å bli avvist, jeg blir utrolig lei meg og tenker innimellom at han kanskje ikke tenner nok på meg. Jeg blir stille og trekker meg unna, og det hjelper antakeligvis ikke på hans sexlyst. Vet ikke hva slags råd jeg var ute etter når jeg begynte å skrive, kanskje jeg bare lurer på om jeg er helt på bærtur eller ganske normal? Jeg føler meg som en kravstor drittunge iblant, men dette plager meg altså veldig mye. Anonymous poster hash: 7cbf7...1e4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Må legge til at han egentlig ikke avviser meg på en stygg måte, det er mer "jeg er sliten/trøtt/vondt i magen" osv. Anonymous poster hash: 7cbf7...1e4 Lenke til kommentar
Flying Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Det første steget mener jeg bør være å fortelle kjæresten din hvordan du føler det når du blir avvist, uten å være anklagende. Fortell at du ønsker å ha sex oftere, kanskje det finnes tider på dagen hvor det er mindre sannsynlig at han er for sliten/trøtt/vondt i magen? Snakk om hva du ønsker å få ut av å ha sex, må det være penetrering og/eller at begge får orgasme hver gang? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Jeg har forsøkt å fortelle, men jeg tror ikke han helt forstår. Jeg er redd for å virke masete og sutrete også, det er vel ikke akkurat turn-on. Anonymous poster hash: 7cbf7...1e4 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hvis han har problemer med ereksjonen, så er atferden hans temmelig selvforklarende. I så fall bør du heller være forståelsesfull fremfor kravstor. Dette åpner også for eventuell vurdering og behandling av lege, men denne prosessen tar lang tid. Det er også noe du bør være klar over før du lover at du skal støtte ham gjennom det. Hvis dette derimot ikke er tilfelle, og han har normal sexlyst, og ingen problemer med ereksjon, så bør du uansett prate med ham. Det spiller ingen rolle hva han forstår. Fortell om din situasjon ut ifra ditt perspektiv. Avhengig av hvor stor rolle det spiller for deg at du ikke blir seksuelt innfridd, bør samtalen naturlig styre mot muligheten for et brudd eller pause i forholdet deres. Naturligvis. Den seksuelle frustrasjonen din, sammen med følelsen av å bli avvist og ikke bli satt pris på, å ikke være bra nok, kommer til å spre seg til andre deler av forhodlet. Du kan velge å leve i et forhold som sakte surner, bit for bit, eller du kan komme deg bort fra det. Første steg er uansett å prate om det. Dersom dere ikke engang klarer å kommunisere, skjønner jeg oppriktig talt ikke hva fanken dere driver med... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Nærhet gir ofte økt sex-frekvens. Min erfaring i alle fall. Hvis jeg og dama sitter vedsiden av hverandre i sofaen og ser på tv så får jeg ikke boner. Hvis vi ligger i skje og kanskje hun presser rumpa si litt forsiktig mot meg så har jeg i løpet av en 10-30min en raging boner. Så man må legge til rette for å bli kåt, man tenner ikke nødvendigvis sånn umiddelbart på partneren sin bare fordi man skal tenke på sex. Nærhet, kos, stryking osv.... det får ting til å skje. Også er det jo koselig også. Man MÅ ikke ha sex når man spooner på sofaen, men sjansen for at man har det øket betraktelig. Vi spooner utelukkende Anonymous poster hash: edb3c...27f 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Min første tanke når jeg leste posten var hvor mye arbeid legger du inn i å få sexen til å skje trådstarter? Hvor mye kosing/massasje/suging/etc gir du før du tenker at du blir avvist? Som en mann som liker å jobbe mye har jeg sympati for menn som avviser damene sine når de ikke engang anstrenger seg litt for å få noe til å skje, for mange av oss er ikke jobb noe vi bare gjør for å tjene penger men er faktisk en aktivitet vi nyter. Og ja en god jobb er bedre enn middelmådig sex, så da prioriterer mann. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Takker for svarene deres. Han har ingen problemer med ereksjonen. Vi (jeg?) er nok dårlige på å snakke om dette, jeg er skikkelig redd for å fremstå som en grinete bitch. Jeg har sagt at dette plager meg, men det virker ikke som han forstår eller bryr seg allikevel. Samtalen dør ut fordi jeg ikke får noen respons, så jeg vet ikke lenger hva jeg skal si. Jeg føler meg rett og slett skikkelig dum. Det er ikke snakk om å ligge på sofaen og se på TV og forvente at han skal bli kåt av at jeg ligger på armen hans og ser på Two and a half men, jeg prøver ofte aktivt. Tar på han, stryker på han, løfter opp t-skjorten hans, klår han på pikken utenpå buksa, tar på han mens vi ligger i sengen osv. Jeg har prøvd å sende han sexy meldinger også, men på grunn av laber respons har jeg sluttet med det, jeg ender bare opp md å føle meg dum etterpå. Så hva sier man? Hva skal jeg si? Hva kan jeg si som gjør at han forstår meg, men ikke blir såret? Det er jo antakeligvis ikke så kjekt å være i andre enden heller.. Uansett, takk for at dere svarer! Anonymous poster hash: 7cbf7...1e4 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Det er ikke mangel på nærhet egentlig, vi koser mye og han holder rundt meg når skal sove eller når vi sitter i sofaen og ser på TV. Og forholdet er bra, vi ler og koser oss sammen, finner på ting og han gjør mange fine ting for meg. Lager god mat, legger teppe over meg når jeg sover på sofaen osv. Hele forholdet er ikke ræva selv om jeg føler at vi har for lite sex. Anonymous poster hash: 7cbf7...1e4 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 (...)han gjør mange fine ting for meg.(...) Anonymous poster hash: 7cbf7...1e4 Tror ikke det er noe tvil om at han har gått inn for forholdet, eller så hadde han nok vært ut døra. Men siden du nevner dette, hva gjør du for han? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Takker for svarene deres. Han har ingen problemer med ereksjonen. Vi (jeg?) er nok dårlige på å snakke om dette, jeg er skikkelig redd for å fremstå som en grinete bitch. Jeg har sagt at dette plager meg, men det virker ikke som han forstår eller bryr seg allikevel. Samtalen dør ut fordi jeg ikke får noen respons, så jeg vet ikke lenger hva jeg skal si. Anonymous poster hash: 7cbf7...1e4 For det første. Generelt sett så leser mannfolk mindre mellom linjene. Det kan derfor føles for deg som at du har sagt i fra uten at han egentlig oppfattet det som noe særlig. Det eneste som funker her er å ta den på den harde måten. Lag en koselig kveld, gjør noe ut av det. Forbered deg på en lang samtale på hva du skal si og vær helt ærlig med hvordan du føler deg. Du trenger IKKE være redd for å bli oppfattet som det du kaller "grinete bitch". Er han glad i deg så ser han at du er oppriktig og får medfølelse med deg. Du kan også gjerne gjøre det på den enkle måten. Late som ingenting til det en gang sprekker og kommer ut av seg selv på en ufin måte. Du vil da dessverre gå glipp av nærheten som følger av slike intime, sårbare samtaler og mest sannsynlig oppleve dårlig stemning en tid fremover før du til slutt må ta den dype samtalen uansett, men med et helt annet utgangspunkt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2016 Det er ikke mangel på nærhet egentlig, vi koser mye og han holder rundt meg når skal sove eller når vi sitter i sofaen og ser på TV. Og forholdet er bra, vi ler og koser oss sammen, finner på ting og han gjør mange fine ting for meg. Lager god mat, legger teppe over meg når jeg sover på sofaen osv. Hele forholdet er ikke ræva selv om jeg føler at vi har for lite sex. Anonymous poster hash: 7cbf7...1e4 tar han på rumpa di og puppene dine mye uten at det nødvendigvis har med sex å gjøre? hånda mi er plassert på rumpa til dama stort sett når jeg er mindre enn 0.5m fra henne.... Anonymous poster hash: edb3c...27f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Hovedinnlegger her.. Nei, han pleier ikke å ta på meg når han går forbi.. Jeg tar veldig mye på han, kanskje vi bare er veldig ulike... Hva jeg gjør for han? Det spm fikk meg faktisk til å tenke og til å innse at jeg helt sikkert kan skjerpe meg litt. Det eneste jeg kom på er ting som å hjelpe han å rydde/vaske, hente brus til han og massere beina hans.. Koser mye på han og sender han søte meldinger når han er på jobb. Men jeg skal prøve å være mer bevisst på det der.. Jeg må vel bare innse at vi har et veldig forskjellig behov på sexfronten.. Anonymous poster hash: 7cbf7...1e4 Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Er i AKKURAT samme situasjon som deg.... Frustrerende å prate om det er som å prate til katta.. Jeg har gitt opp selv etter snart 2 år hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg